Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
SergeiL

 postitati 01.06.22 15:45
Täna anti siis teada, et said auto käima. Eeprom olevat maha lennanud. Kahjuks ei mänginud muusika kaua. Proovisõitu tehes hakkas jälle jama pihta ja peale töökoja platsil mootori seiskamist uuesti enam ei käivitunud.
SergeiL

 postitati 31.05.22 19:01
Vast 300km sai sõidetud. Selles töökojas on palju taolisi asju lastud teha ja ei minul ega tuttavatel pole mingeid probleeme esinenud. Samas on tutvusringkonnas inimene kes lasi oma samasugusel masinal DPF-i mingil suvalisel nurgatagusel vennal odavalt eemaldada ja temal jama siiani majas. Raud väsib ka ju ära. Haige juures on kõige tähtsam õige diagnoos siis saab ka õiget ravi määrata. Katse-eksitus meetodil ravi on kulukas ja tavaliselt ebaefektiivne ka.
ivorturb12

 postitati 31.05.22 09:40
Kas viga tuli peaaegu koheselt peale pöördklappide välja progemist?
Ei laima ühtegi ettevõtet/teenuse pakkujat siin, kuid viimasel ajal päris mitmeid olukordi, kus autod ei salvesta ühtegi rikkekoodi peale EGRide, tahmakate jne välja kirjutamist. Hiljuti sai ühe masina käima alles peale teise aju paigaldamist.
Lihtsalt lastakse suvalised softid/tarkvarad peale ilmselt ja kõik, ise sellega ei tegele ja ei oska täpsemalt kommenteerida.
SergeiL

 postitati 25.05.22 11:33
Jann, ega sellepärast ei hakka ju autot Viljandisse vedama. Ehk tead Tartus kedagi kes 10 minutiga suudab asjasse selgust tuua

Lisaks veel, käivitades on Measuring Blocks 08 001

01 Engine Speed 210
02 Injection Quantity 0,0 (muutumatult)
03 High Fuel Pressure (actual) 310

Teen enda masinatel enamus asjad ise ja miks see peaks keelatud olema

Antud momendil on auto selles töökojas kus viimati pöördklapid välja programmeeeriti- väidetavalt on tarkvara poolelt kõik korras
Jann

 postitati 25.05.22 03:26
Ma soovitaks diagnostikut vahetada vói ise mitte teha asju mida ei oska. Selle igivana mootori mitte käivitumine peaks u. 10 minutiga selge olema.
SergeiL

 postitati 24.05.22 17:56
Rihm korras
mkb

 postitati 24.05.22 17:21
Kas kõrgsurvepumba hammasrihmal on hambad olemas?
SergeiL

 postitati 24.05.22 16:13
Kuulaks targemate arvamust. Antud isend siis kooles käigu pealt ära. Mingeid vigu ei näita. Käivitades kütusesurve, mootori pöörded, sünkronisatsioon, kõik normis, brake cleaneriga läheb käima aga käima ei jää- ei ava pihusteid. Pihustitel võib pistikud lahti tõmmata aga veaks ei fikseeri.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 36.5% - SQL: 63.5%]