Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
sir-mac

 postitati 17.05.22 15:16
Tsitaat:
Algselt postitas: ulpusand
Tere,
Olen nüüd oma suveauto, milleks on audi 100 sigar 1983 aasta jälle ulu alt välja ajanud ja mõned sajad kilomeetrid muretult sõitnud. Mootor 1,9 74kw bens. Probleem selles, et kui masin kauem seisab (üle 2-3 päeva) siis on käivitamine väga pikk. Alles kolmadal neljandal käivitus korral saan käima. Kui juba käima läheb siis käib normaalselt ega puterda vaid reageerib erksalt gaasi vajutusele. Sooja mootoriga läheb kohe partsti käima. Milles võiks probleem olla?
Mootoril on karburaatori alune padi vahetatud, õhufilter on vahetatud, kütusefilter ka vahetatud. Mootor õli ei võta (et välistada madal kompressioon). Kahtlustan ise hõredat küstusepumpa? Kas sellel masinal on paagisisene pump või on paagi väline. Kunagi ammu omasin ka üht samasugust, ainult see oli sissepritsega, sellel oli pump paagis ja kui see otsad andis, siis sellele eelnes samasugune jama (pikk käivitus peale seismist). Kas ka karpaga mootoril on kütusepump paagis või kusagil mujal?
Mida veel võiks vaadata, kontrollida?


Kui viitsid, siis ARK´i juures on värkstuba SPEEDSTER. Küsi hr. Krikki ja saad ehk oma teadmistele lisa ja probleemile lahenduse. Peale kl. 12.00.
vreps

 postitati 17.05.22 14:37
Aastal 1993 oli mul sellise mootoriga sigar Audi 100. Paagis mingit kütusepumpa polnud oli tavaline mehhaaniline nagu sigullidel.
Seal karburaatoril tooreklapp käis trossi asemel mingi bimetall jullaga ja seda saab peale või maha keerata, et õieti sulguks ja avaneks. Oli selline suur jurakas karpa küljes. Mul oli enda jaoks märgitud suve ja talveasend, et hästi käivituks. Veel on seal enne pumpa või karburaatorit (ei mäleta täpselt) kütusevoolikul tagasivoolu klapp ja kui see ei pea võib ka selline probleem olla.
ulpusand

 postitati 17.05.22 12:35
Tere,
Olen nüüd oma suveauto, milleks on audi 100 sigar 1983 aasta jälle ulu alt välja ajanud ja mõned sajad kilomeetrid muretult sõitnud. Mootor 1,9 74kw bens. Probleem selles, et kui masin kauem seisab (üle 2-3 päeva) siis on käivitamine väga pikk. Alles kolmadal neljandal käivitus korral saan käima. Kui juba käima läheb siis käib normaalselt ega puterda vaid reageerib erksalt gaasi vajutusele. Sooja mootoriga läheb kohe partsti käima. Milles võiks probleem olla?
Mootoril on karburaatori alune padi vahetatud, õhufilter on vahetatud, kütusefilter ka vahetatud. Mootor õli ei võta (et välistada madal kompressioon). Kahtlustan ise hõredat küstusepumpa? Kas sellel masinal on paagisisene pump või on paagi väline. Kunagi ammu omasin ka üht samasugust, ainult see oli sissepritsega, sellel oli pump paagis ja kui see otsad andis, siis sellele eelnes samasugune jama (pikk käivitus peale seismist). Kas ka karpaga mootoril on kütusepump paagis või kusagil mujal?
Mida veel võiks vaadata, kontrollida?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 48.3% - SQL: 51.7%]