Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
GMC1

 postitati 11.11.21 21:05
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Raiskasin ka päris palju aega sellele asjale, aga lõpuks klient soovis oma loksuva puksiga alumiiniumkäändmiku tagasi panna. Oli küll teada, et raudkäändmik oli võetud 3.3TDI küljest, aga konkreetselt selle auto VIN-i polnud. Võtsime suvalise 3.3TDI VIN-i ja ikkagi on poes ülikeeruline see asi, mingeid konkreetseid õõtsasid ei näita. Lõpuks siis midagi nagu leiti, aga alumised õõtsad umbes 90EUR/tk Automaailmas.
Proovisime ka suvalist A6 C5 suure koonusega eesmist õõtsa sinna 3.3TDI käändmiku sisse. Justkui sobis, aga VIN järgi näitas mingit veel jämedamat/24mm koonust. Tagumine õõts oli kaasas käändmikuga ja seda sai võrreldud C5 õõtsaga, paar mm oli vahet koonuse mõõdul. Seega tuleks võtta käändmik koos alumiste õõtsadega ja loota, et pidur sobib külge, meil oleks see sobinud.





Nonii. Minu saaga selle käändmikuga sai täna lõpu. Auto jälle korras ja naeratus näol mida pakub ruumikas ja mugav,tänaseks juba peaaegu retro sedaan.
Sai siis ikkagi lõpuks mindud seda teed et tuli saksast tellida vinni järgi õige asi. Vedas muidugi et veel leiti selline uus tükk kusagilt laost.
teet82

 postitati 07.10.21 13:02
Raiskasin ka päris palju aega sellele asjale, aga lõpuks klient soovis oma loksuva puksiga alumiiniumkäändmiku tagasi panna. Oli küll teada, et raudkäändmik oli võetud 3.3TDI küljest, aga konkreetselt selle auto VIN-i polnud. Võtsime suvalise 3.3TDI VIN-i ja ikkagi on poes ülikeeruline see asi, mingeid konkreetseid õõtsasid ei näita. Lõpuks siis midagi nagu leiti, aga alumised õõtsad umbes 90EUR/tk Automaailmas.
Proovisime ka suvalist A6 C5 suure koonusega eesmist õõtsa sinna 3.3TDI käändmiku sisse. Justkui sobis, aga VIN järgi näitas mingit veel jämedamat/24mm koonust. Tagumine õõts oli kaasas käändmikuga ja seda sai võrreldud C5 õõtsaga, paar mm oli vahet koonuse mõõdul. Seega tuleks võtta käändmik koos alumiste õõtsadega ja loota, et pidur sobib külge, meil oleks see sobinud.
GMC1

 postitati 07.10.21 11:13
Tsitaat:
Algselt postitas: 80quattro
Need käändmikud on tellitavad VIN koodi järgi, sest variante seal mitmeid. Saadavus on neil ainult Audi Traditioni kaudu. Sel nädalal neil inventuur ja seega täpsemalt vaadata ei saa



Eks see uue tellimine oligi rohkem viimase varjandina,tahtsin siin teada kas keegi on alu asemel rauda alla pannud ja mis täpsemalt selleks tegi,aga tundub et reaalsete kogemustega selles vallas ei ole siin aktiivsed väga.

Aga asi juba liigub jah sinna suunas, et tuleb uus ligi võtta....
80quattro

 postitati 04.10.21 15:30
Need käändmikud on tellitavad VIN koodi järgi, sest variante seal mitmeid. Saadavus on neil ainult Audi Traditioni kaudu. Sel nädalal neil inventuur ja seega täpsemalt vaadata ei saa
GMC1

 postitati 03.10.21 20:38
Tsitaat:
Algselt postitas: jossv
Saab ikka panna. Mul on enda pillil A8 D2 2.5tdi 1999 FL-il on suure tollise 20" raudkäändmik all. Alumised õõtsad tuleb kindlalt vahetada. Pidurid Lucas HP2-d.



Hea info. Tänan
jossv

 postitati 03.10.21 06:05
Saab ikka panna. Mul on enda pillil A8 D2 2.5tdi 1999 FL-il on suure tollise 20" raudkäändmik all. Alumised õõtsad tuleb kindlalt vahetada. Pidurid Lucas HP2-d.
GMC1

 postitati 02.10.21 21:56
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Ei hakanud katsetama vahetusega, targemad ütlesid, et niisama alumiiniumit rauaga asendada ei saa. Samas peaks vahe olema ainult šarniiride koonustes, koos õõtsade vahetusega peaks saama panna. Aga võib tulla veel piduri kinnituse ja rattalaagri/rummu erinevus, pole uurinud seda.

Mul oleks vaja 110kW autole, millel on alumiiniumist käändmikud. Kuna auto on mingi VIN probleemiga, siis poes on ka segadus asjade otsimisega. Oli vaja eesmist alumist õõtsa ja alles vana pealt koonuse mõõdu järgi osati tellida. Kusjuures selle loksuga õõtsa šarniir oli relakaga peenemaks käiatud mingist jämedamast variandist, leidub ikka meistrimehi...
Poe väitel on kolm varianti seda koonust D2 puhul, vähemalt kolm peab siis vist ka erinevaid käändmikke olema.


Kui D2-l on kolm eri diislit ja kolm eri käändmikku.... no see tundub ikka eriti tobe iga eri diisli jaoks erinev käändmik teha...
Tõenäoliselt kui oleks kange viitsimine jännata niiõelda projektikorras, siis ehk lõpuks paneks selle raudkänsa ka diislile alla :)
GMC1

 postitati 02.10.21 21:46
Tsitaat:
Algselt postitas: walkman
Tsitaat:
Algselt postitas: GMC1
Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac
Ei oska öelda, palju sulle sellest abi on, aga tänu vok.ee lehele sain 2000.a. S6-le al.käändteljed. Ja vist ka tootmisest maha võetud spetsiifilise kütusepumba. Ja pakkujate hindeid ei pidanud pikali olles kuulama. Käändteljed olid kodu lähedal Keilas, pump tuli Põhja-Rootsist. Proovi, ehk õnnestub!


VOK oli esimene kuhu päringu panin. Tänud aitamast, aga tundub et eestimaalt on selle auto känsad otsa saanud.

Vajan rohkem infot selle kohta kas saab asendada alumiinium känsa raudse vastu???


Olemas olevat parandada ei anna, endal õnneks pädev alu keevitaja tegi korda?



Ise mõtlesin ka et tänapäeval väga kõvad keevitused ja keevitajad olemas,peaks vähemalt proovima,äkki õnnestub parandada.
teet82

 postitati 01.10.21 17:25
Ei hakanud katsetama vahetusega, targemad ütlesid, et niisama alumiiniumit rauaga asendada ei saa. Samas peaks vahe olema ainult šarniiride koonustes, koos õõtsade vahetusega peaks saama panna. Aga võib tulla veel piduri kinnituse ja rattalaagri/rummu erinevus, pole uurinud seda.

Mul oleks vaja 110kW autole, millel on alumiiniumist käändmikud. Kuna auto on mingi VIN probleemiga, siis poes on ka segadus asjade otsimisega. Oli vaja eesmist alumist õõtsa ja alles vana pealt koonuse mõõdu järgi osati tellida. Kusjuures selle loksuga õõtsa šarniir oli relakaga peenemaks käiatud mingist jämedamast variandist, leidub ikka meistrimehi...
Poe väitel on kolm varianti seda koonust D2 puhul, vähemalt kolm peab siis vist ka erinevaid käändmikke olema.
walkman

 postitati 01.10.21 07:59
Tsitaat:
Algselt postitas: GMC1
Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac
Ei oska öelda, palju sulle sellest abi on, aga tänu vok.ee lehele sain 2000.a. S6-le al.käändteljed. Ja vist ka tootmisest maha võetud spetsiifilise kütusepumba. Ja pakkujate hindeid ei pidanud pikali olles kuulama. Käändteljed olid kodu lähedal Keilas, pump tuli Põhja-Rootsist. Proovi, ehk õnnestub!


VOK oli esimene kuhu päringu panin. Tänud aitamast, aga tundub et eestimaalt on selle auto känsad otsa saanud.

Vajan rohkem infot selle kohta kas saab asendada alumiinium känsa raudse vastu???


Olemas olevat parandada ei anna, endal õnneks pädev alu keevitaja tegi korda?
GMC1

 postitati 01.10.21 06:42
Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac
Ei oska öelda, palju sulle sellest abi on, aga tänu vok.ee lehele sain 2000.a. S6-le al.käändteljed. Ja vist ka tootmisest maha võetud spetsiifilise kütusepumba. Ja pakkujate hindeid ei pidanud pikali olles kuulama. Käändteljed olid kodu lähedal Keilas, pump tuli Põhja-Rootsist. Proovi, ehk õnnestub!


VOK oli esimene kuhu päringu panin. Tänud aitamast, aga tundub et eestimaalt on selle auto känsad otsa saanud.

Vajan rohkem infot selle kohta kas saab asendada alumiinium känsa raudse vastu???
sir-mac

 postitati 30.09.21 15:28
Ei oska öelda, palju sulle sellest abi on, aga tänu vok.ee lehele sain 2000.a. S6-le al.käändteljed. Ja vist ka tootmisest maha võetud spetsiifilise kütusepumba. Ja pakkujate hindeid ei pidanud pikali olles kuulama. Käändteljed olid kodu lähedal Keilas, pump tuli Põhja-Rootsist. Proovi, ehk õnnestub!
GMC1

 postitati 30.09.21 14:03
Tsitaat:
Audist peaks uue ka saama tellida, iseasi mis raha eest. :D



No täpselt.... mis raha eest see seal on :)
walkman

 postitati 30.09.21 07:07
Tsitaat:
Algselt postitas: GMC1
Kuna ma siit päris adekvaatset vastust kusagilt ei leidnud küsimusele: kas 2001 aasta D2 diisel quattro millel on alumiinium käändmik, sobib ka bensukate raud käändmik?
Ilmselgelt ei leia sellele alumiinium känsat. Kõik mis leian,on auto alt võtmisega ära lõhutud.
A ja siis veel ,et kas alumiinumist känsadel endil on ka vahe sees? Leedust leidsin ja kui müüja vin koodi tahtis, teatas selle peale et see alumiinium känsa mis tema müüb, minu autole ei sobi???? Väga huvitav.

Niiet kui kellelgi on kogemusi känsade vahetusega, palun jagada kogemusi mida teha.

Ei taha alles 200k sõitnud väga korralikku klassikut surnuaeda ka veel saata.....


Audist peaks uue ka saama tellida, iseasi mis raha eest. :D
teet82

 postitati 30.09.21 05:33
Mul tuleb vist ka probleem sellaga, vaja on vahetada alumiiniumkäändmik välja ja klient tõi raudkäändmiku, vahetada pole veel jõudnud. Keegi võiks kohe kindlalt öelda, et kas sobib või mitte.
txxxl

 postitati 30.09.21 05:09
Kõige lihtsam on otsida vana koodi järgi.
Kui vana koodi järgi ei leia siis pr koodi järgi vaatata koodi muutust.

Kuni vin. koodini4D-X-005 500(x=1999)
4D0 407 257 K left front 82MM PR: 1LT; PR: 1LX
4D0 407 258 K right front 82MM PR: 1LT; PR: 1LX

Alates vin. koodis4D-X-005 501(x=1999)
4D0 407 253 left front 82MM PR: 1LT, 1LX
4D0 407 254 right front 82MM PR: 1LT, 1LX
4D0 407 257 AD Steering knuckle for vehicles with discs: left front 92MM 20 " PR: 1LT, 1LX
4D0 407 258 AD Steering knuckle for vehicles with discs: right front 92MM 20 " PR: 1LT, 1LX
4D0 407 257 R F >> 4D-1-006 000 * left front 82MM AKF: 1LX AKF: 1LX (12/99 - 10/00)
4D0 407 258 R F >> 4D-1-006 000 * right front 82MM AKF: 1LX AKF: 1LX (12/99 - 10/00)
4D0 407 257 AD F 4D-1-006 001 >> * left front 92MM AKF: 1LX AKF: 1LX (10/00 - 9/02)
4D0 407 258 AD F 4D-1-006 001 >> * right front 92MM AKF: 1LX AKF: 1LX (10/00 - 9/02)
4D0 407 253 A left front 82MM PR: 1ZL
4D0 407 254 A right front 82MM PR: 1ZL
4D0 407 257 T Steering knuckle for vehicles with discs: left front 92MM 20 " PR: 1ZL
4D0 407 258 T Steering knuckle for vehicles with discs: right front 92MM 20 "PR: 1ZL
4D0 407 241 J Steering knuckle with: wheel hub for vehicles with special protection left front
4D0 407 242 J Steering knuckle with: wheel hub for vehicles with special protection right front
4D0 407 241 P Steering knuckle with: Hub for vehicles with special protection (for converted vehicles) left front
4D0 407 242 P Steering knuckle with:Hub for vehicles with special protection (for converted vehicles) right front

W12
4D0 407 257 AD left front 92MM PR: 1LJ
4D0 407 258 AD right front 92MM PR: 1LJ
GMC1

 postitati 29.09.21 22:09
Kuna ma siit päris adekvaatset vastust kusagilt ei leidnud küsimusele: kas 2001 aasta D2 diisel quattro millel on alumiinium käändmik, sobib ka bensukate raud käändmik?
Ilmselgelt ei leia sellele alumiinium känsat. Kõik mis leian,on auto alt võtmisega ära lõhutud.
A ja siis veel ,et kas alumiinumist känsadel endil on ka vahe sees? Leedust leidsin ja kui müüja vin koodi tahtis, teatas selle peale et see alumiinium känsa mis tema müüb, minu autole ei sobi???? Väga huvitav.

Niiet kui kellelgi on kogemusi känsade vahetusega, palun jagada kogemusi mida teha.

Ei taha alles 200k sõitnud väga korralikku klassikut surnuaeda ka veel saata.....

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 74.0% - SQL: 26.0%]