Teema ülevaade |
prj
|
postitati 20.04.21 14:27 |
Suht absurditeema, vaheta õli ära.
Ning seda võiks teha ikka 90 000 tagant.
|
Quattru
|
postitati 20.04.21 12:59 |
Kui synkrod liiast kulunud siis eks seda ole kõrvaga ka kuulda aga ei ole. Nüüd kevad käes soojaga ei ole mingitki probleemi. Eks lähiajal vahetan
lihtsalt öli ära eks sügisel näeb jahedamate ilmadega mis muutus.
|
merchant
|
postitati 14.04.21 07:55 |
Paljudel manu kastidel on ATF või sellelaadne õli sees. Mina laseks soojast kastist selle pasa välja, paneks ATF sisse ja sõidaks ühe soojaga mingi
100km otsa ning vahetaks uuesti näiteks Motul 75W-90 vastu välja. See on piisavalt hea õli. Kui autole kuuma ei anna, pole mõtet sinna suurema
viskoossusega reissing õli sisse panna.
Sünkrod on ikka alles veel või vajaks kast üldse remonti? Läbipesu ei teeks isegi enne lahtivõtmist mitte paha
|
Quattru
|
postitati 13.04.21 18:39 |
Auto manuaalkastiga mis on 26 aastat vana ning millel ma väga kahtlen ei ole kunagi kastil õli vahetatud. Originaal ls on natuke üle 300k.
Parandage kui eksin, aga tehase poolt määratud 75W-80 3 liitrit? Või midagi mitte nii vedelat enam kuna käigukast päris vana. Ma tahan et see kast
(nüüd) ka edaspidi kestaks, mitte lihtsalt ala..peaks öli ära vahetama. Läbipesu ei tundu enam mõistlik, aga vist peaks?
Öli tootja poolseid soovitus?
Mida peaks arvestama sellise töö puhul?
Mis käigukasti nimetus on sellel autol?
A4 B5 2.6 esivedu.
See talv külmalt külmaga ei lülitunud vahel käigud enam, tagasikäiku ei saanud tihtilugu sisse, ning egas esimenegi probleemitu polnud.... see
määrdeaine ei saa enam vedel seal sees olla. Päris must tavott arvatavasti viskoossuse poolest.
Käigud lülituvad raskelt aga nad vahetatavad mis sest et aeglaselt seda tehes.
Ei viska ma püssi põõsasse, saab selle käiguvahetuse taas erksaks.
|
|