Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ReinS

 postitati 20.08.20 18:42
Olen omanud ALT motoga B6-te sama veaga. 80quattro seletus tööpõhimõtte kohta on peaaegu õige, kuid larin tekib mitte puuduvast õlisurvest, vaid nukaotsa ajasti koonusesse kulunud tihvti avast. Seisma jättes fikseerib vedru tihvti ajastis. Käivitades surub tekkiv õlisurve tihvti pesast välja ja ajasti saab sehkendada. Kui tihvti ava koonusesse kulunud siis enne õlisurve teket kostubki see kuni 2 sekine larin(ainuli 1 kord külmkäivitusel). Enda autol oli see ostes ca. 200 000 juures. Pinguti on ALT-il hoopis teine kui 110kw turbokatel. Sel on pidev vedru press peal. Endal oli selle veaga moto tagaotsas oleva õliregulaatori kolb kinni:
17748 - Camshaft position sensor (G40) / Engine speed sensor (G28)
P1340 - 001 - Incor. Correlation - MIL ON
Tühikäik ka lonkas. Enda omal lasin vahetada pärnu audis nukaotsas oleva ajasti (430eur tollal) + tööraha. Õli regulaator jäi vana. Peale 8-t aastat still strong ja ei mingit larinat. ALT-il tuleb nuka kättesaamiseks terve ülemine osa lahti lasta, kuna seal täisraamina mitte eraldi nuka klambrid nagu turbokal kus saad nukad eraldi lahti lasta. Ehk on abiks.
hundux

 postitati 18.08.20 17:38
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Tsitaat:
Algselt postitas: hundux
Kui pikk on keti, taldade ja nukvõlli seadistamise süsteemi oodatav eluiga / vahetusvälp nõuetele vastava õli ja tehases ette nähtud õlivahetuse välba puhul?


See on tehniliselt väga rumal lahendus, asjad pöörlevad pidevalt teineteise suhtes ja ei saagi kesta. Natuke kaasaegsematel lahendustel tuleb õli nukkvõlli enda seest ja pole sellist jama. Eks tuleb läbisõitu vaadata sellise kulumisega autodel, see ongi eluiga.

Ja mis mõttes ei jaga remondimees matsu, mis mõte on panna uusi rõngaid kulunud pinna vastu?



Kulunud pinnaga ketiratta poolne süsteem tuleks muidugi välja vahetada. Aga solenoidi pool võib täiesti piisata ka ainult rõngaste vahetamisest terve solenoidi vahetamise asemel. Sõltub muidugi asjade seisukorrast. Ketipinguti osas igatahes ei pakutud seda varianti mitte väljagi, et lisaks ketile ka tallad välja vahetada, kuid pinguti vana jätta.
teet82

 postitati 18.08.20 16:51
Tsitaat:
Algselt postitas: hundux
Kui pikk on keti, taldade ja nukvõlli seadistamise süsteemi oodatav eluiga / vahetusvälp nõuetele vastava õli ja tehases ette nähtud õlivahetuse välba puhul?


See on tehniliselt väga rumal lahendus, asjad pöörlevad pidevalt teineteise suhtes ja ei saagi kesta. Natuke kaasaegsematel lahendustel tuleb õli nukkvõlli enda seest ja pole sellist jama. Eks tuleb läbisõitu vaadata sellise kulumisega autodel, see ongi eluiga.

Ja mis mõttes ei jaga remondimees matsu, mis mõte on panna uusi rõngaid kulunud pinna vastu?
Kiil

 postitati 18.08.20 15:30
Tsitaat:
Algselt postitas: hundux
Mure iseenesest selles, et arvuti näitab niisugust viga

17748 - Camshaft position sensor (G40) / Engine speed sensor (G28)
P1340 - 001 - Incor. Correlation - MIL ON


On ikka kõik märgid paigas?
hundux

 postitati 18.08.20 14:05
Mure iseenesest selles, et arvuti näitab niisugust viga

17748 - Camshaft position sensor (G40) / Engine speed sensor (G28)
P1340 - 001 - Incor. Correlation - MIL ON

Mingi remondimees võttis mootori lahti. Pani uue keti, ütles, et tallad pidid olema veel OK. Aga need rõngad, mis peaksid tihendama nuka asendi muutja ja selle solenoidi vahelist ühendust, pidid olema pinnale korralikud randid sisse kulutanud. Soovitas panna kõik asjad uued. Mis muidugi olekski kõige kindlam lahendus. Samas maksavad need jupid kokku sellise kopika, mis tekitab küsimuse asja mõtekuses. Paistab muidugi, et nii palju ta ka matsu ei jaga, et oleks teadnud, et pinguti taldasid ja solenoidi rõngaid on ka eraldi saada.

Põhi küsimused praegu need, et kas võiks olla lootust leida mõne kasutatud mootori küljest korralikke nuka regulaatorit ja selle solenoidi?

Millised on võimalikud negatiivsed tagajärjed, kui praegu lihtsalt edasi sõita. Õlirõhu kella sellel autol ka muidugi enam armatuuris ei ole, mis ära näitaks, kas sealt mingit rõhu kadu ka tekib.
Kiil

 postitati 18.08.20 13:28
Kunagi tuli üks ALT sellise veaga, et tühikäik oli ebaühtlane. Kett oli üle visanud kuna alumine ketitald oli puruks ja ühel hammasrattal 3-4 hammast maas. Omanik pidas uusi juppe kalliks, tõi ise romulast töökorras mootori. Sellel oli ka alumine ketitald puruks aga ketti üle pole visanud, sest ainult 1 hammas oli läinud. Uued ketitallad (võibolla oli uus pinguti) külge ja sõidab siiamaani.
hundux

 postitati 18.08.20 11:49
Tsitaat:
Algselt postitas: Rix
Tsitaat:
Algselt postitas: hundux
Autotootjate arvates muidugi. Aga reaalses elus ja remondipraktikas?

Eks enamasti need ketid/pingutid tahavad vahetust saada ~200-250k km ringis (vähemalt nii on jäänud mulle mulje).


Aga kaua nuka seadistuse ratas ja solenoid võiksid vastu pidada? Eelkõige siis nende omavahelise ühenduse tööpinnad.
Rix

 postitati 18.08.20 11:37
Tsitaat:
Algselt postitas: hundux
Autotootjate arvates muidugi. Aga reaalses elus ja remondipraktikas?

Eks enamasti need ketid/pingutid tahavad vahetust saada ~200-250k km ringis (vähemalt nii on jäänud mulle mulje).
hundux

 postitati 18.08.20 11:09
Tsitaat:
Algselt postitas: Rix
Ilmselt on see autotootja sõnul/arvates eluaegne - nagu ka paljude atm kastide õli (mida aga käigukasti tootjad soovitavad vahetada).


Autotootjate arvates muidugi. Aga reaalses elus ja remondipraktikas?
Rix

 postitati 18.08.20 06:37
Tsitaat:
Algselt postitas: hundux
Kui pikk on keti, taldade ja nukvõlli seadistamise süsteemi oodatav eluiga / vahetusvälp nõuetele vastava õli ja tehases ette nähtud õlivahetuse välba puhul?


Ilmselt on see autotootja sõnul/arvates eluaegne - nagu ka paljude atm kastide õli (mida aga käigukasti tootjad soovitavad vahetada).
hundux

 postitati 17.08.20 14:31
Kui pikk on keti, taldade ja nukvõlli seadistamise süsteemi oodatav eluiga / vahetusvälp nõuetele vastava õli ja tehases ette nähtud õlivahetuse välba puhul?
Wiki123

 postitati 12.08.20 11:16
Aitäh kasutajale Jann, kes mind siia teemasse suunas.

Probleemiks siis hommikune külmkäivituse "kõrin" Audi 2.0 ALT mootoril. Tundub et see on selle mootori laialt levinud probleem. Palju on ka arvamusi, et see on täiesti normaalne, aga selle ma pigem välistaks. Nagu ma aru saan, siis võib probleemiks olla nukkvõlli kett, ketipinguti, nukkvõlli seadistaja, õliklapp seadistaja juures. Päris palju erinevaid ja küllaltki kalleid osi. Minu auto ei "kõrista" igal külmkäivitusel(seisnud rohkem kui 12tundi) ja ka heli kestvus varieerub 0-2 sekundini. Kas selle õli ülerõhuklapi korrasolekut on võimalik kuidagi kontrollida. Näiteks mõnes pädevas remonditöökojas. Ei tahaks katse-eksituse meetodit kasutada.
hundux

 postitati 21.07.20 22:35
Millal muutub see probleem ohtlikuks ja millal oleks mõistlik sellega tegeleda? ALT mootoriga kahjuks (või pigem küll siis vist õnneks) seni kogemused puuduvad. 2.8 142kW ACK mootoritega paistis olevat igatahes nii, et seni kuni kõriseb ainult käivitamisel, võib edasi sõita. Kui kõrin enam peale käivitamist ära ei kao, siis enam edasi sõita ei tasu. Aga päris nii kaugele ei tasu siiski asja lasta, muidu võib juhtuda, et tuleb lisaks taldadele ja ketile ka teist kasutatud originaal pingutit otsima hakata. Ehk siis tasus aegajalt kaane alla piiluda ja taldadele pilk peale visata. Aga milline on mõistlik lähenemine ALT mootori nukaregulaatori puhul? Keti ja pinguti taldadega ilmselt samamoodi nagu ACK puhul? Kuigi väidetavalt ei pidanud ALT mootori puhul tallad klapikambri kaane maha võtmisel näha olema?
80quattro

 postitati 04.07.20 19:01
Kui see ALT mootor, siis asi natuke keerulisem. Häält teeb mootori seistes ära langenud õlisurve nuka regulaatorklapi 06B103741G vahelt (375€) mille sooned on nuka nurka reguleerivale ketirattale 06B109088D (550€) sisse kulunud. Sealt langeb õlisurve maha ka see hommikuti häält teebki
Jann

 postitati 04.07.20 12:32
Siin mingi uskumine või mitteuskumine ei aita. Kett on veits veninud, pinguti on kulunud, õlisurve langenud jne. Tõde selgub lahkamisel.
Raidop

 postitati 04.07.20 11:07
Krt ei usu et nii vähe sõitnud auto juba kett läbi ? Pole loogiline ka kuna käivitad ja kohe jätad seisma ja käivitad uuesti pole tiginat ja sooja mootoriga pole ültse tiginat !! Kui kett oleks läbi teeks ta seda koguaeg .sain hinnapakkumise keti vahetuse osas 575e forsist. Aga lasen enne uurida ehk on midagi muud läbi.
Vanemlendur

 postitati 03.07.20 06:43
Nukkvõllide keti pinguti on väsinud, soovitan vahetada ka keti kindlasti.
Raidop

 postitati 03.07.20 04:28
Selline mure auto sõitnud 240 tuh ja kui auto hommikul või peale 12h seismist kàivitada tuleb 2-3sec tigin sisse ja kohe uuest käivitamisel käivitub ilma tiginata. Olen lugenud igaltpoolt ja keegi lahendust pole kirjutanud. Mõned on vahetanud hüdrotõukurid ära ja pole aidanud . Kas on keegi kokku puutunud antud veaga ja lahenduse leidnud?selline heli siis .. https://youtu.be/mBxoPelQC9w

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 66.8% - SQL: 33.2%]