Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
RP38

 postitati 14.07.20 10:59
Tänud Alexelale, kus biolisandi ,,vaba´´ kütust müüakse. Biovaba kütusega hakkas tööle, esimese tangimisega jäi ilmselt midagi veel sisse. Quattrol kaks paagi poolt ka.
RP38

 postitati 06.07.20 14:50
kolb ilmselt kinni jah. Koormuse all, üle 1800p/min keerab süütenurga täiesti valeks. Pole väga siia kirjutanud, mida teinud olen.
prj

 postitati 06.07.20 13:40
Ega jah ümber auto võib voodoo tantsu ka tantsida või palvetada - kellele kuidas meeldib.

A minu teada auto remotimiseks on vaja näpud vähe õliseks teha, mitte ainult clear codes nuppu vajutada või paaki midagi sisse valada.

Alustada võiks pädevast diagnostikast (veakoodide lugemine ei ole diagnostika) inimese poolt, kes saab aru, kuidas mootor töötab.
Antud juhul on kas pumba baasajastus vale või on pumbas kolb kinni.
walkman

 postitati 06.07.20 13:03
Tsitaat:
Algselt postitas: RP38
Tundub, et hitleri karistus jõudis siia ka. Viimase asjana veel, lasin paagi kuivaks ja kallasin biovaba diisli sisse. Nagu ma eeldasin- idarindel muutusteta.


Ei mis karistus. Otsi või lase otsida katkine detail ülesse ning lase ära vahetada/parandada ning sõida edasi. Nagu keegi ülevalpool mainis, veakoodi kustutamine pole parandamine. :D
RP38

 postitati 06.07.20 12:20
Tundub, et hitleri karistus jõudis siia ka. Viimase asjana veel, lasin paagi kuivaks ja kallasin biovaba diisli sisse. Nagu ma eeldasin- idarindel muutusteta.
RP38

 postitati 04.07.20 11:43
Päeva sain sõita probleemivabalt ja eile algas sama pull.
ivorturb12

 postitati 03.07.20 17:58
Tsitaat:
Algselt postitas: RP38
basic settingu 004 tegin ära ja ei midagi. Proovisin teist õhukululugejat ka, endiselt ei midagi. Eile õhtul juba mõtlesin, et pump ilmselt jahe. Proovisin veel aku klemmi maha võtmist. Mõni tund hiljem panin klemmi peale ja mootori käima. Ainult mootori tuli oli ees, ESP-d enam põlema ei löönud. Mooroe käis ka normaalselt. Viskasin juhtme järgi, samad vead olid alles aga kustusid ära. Mõõteväärtuste plokkid 3,4 ja 10 näidud panin jooksma ja ootasin kuni mootor soojaks käib, jälgisin mõõteväärtusi ka. Kõik tundus nagu ok. Käisin sõitmas ka ja mingeid anomaaliaid rohkem ei esinenud. Cold valve road test jäi ainult tegemata. Ilmselt ikkagi see MAP anduri error tekitas pumbas mingi anomaalia.


Esimene lause jääb segaseks. Selle Basic settingu 004 testiga pidid sa teada saama, kas ja kuidas muudab nurka vastavalt vajadusele. Ainult selle testiga autot korda ei saa:D

MAP anduri error 00550 veakoodi ei tekita. Suure tõenäosusega tuleb probleem tagasi.
RP38

 postitati 03.07.20 13:29
basic settingu 004 tegin ära ja ei midagi. Proovisin teist õhukululugejat ka, endiselt ei midagi. Eile õhtul juba mõtlesin, et pump ilmselt jahe. Proovisin veel aku klemmi maha võtmist. Mõni tund hiljem panin klemmi peale ja mootori käima. Ainult mootori tuli oli ees, ESP-d enam põlema ei löönud. Mooroe käis ka normaalselt. Viskasin juhtme järgi, samad vead olid alles aga kustusid ära. Mõõteväärtuste plokkid 3,4 ja 10 näidud panin jooksma ja ootasin kuni mootor soojaks käib, jälgisin mõõteväärtusi ka. Kõik tundus nagu ok. Käisin sõitmas ka ja mingeid anomaaliaid rohkem ei esinenud. Cold valve road test jäi ainult tegemata. Ilmselt ikkagi see MAP anduri error tekitas pumbas mingi anomaalia.
ivorturb12

 postitati 02.07.20 20:38
Suure tõenäosusega vajab pump remonti/ vahetust. Kuna eeldan, et pumpa sa ise remontima ei hakka, siis jääb järele teha/ lasta teha korralik diagnostika pumbale. Siis selgub täpselt kas ja mis vajab remonti. Põlvamaal saan aidata. Puusalt, teadmata auto aastat, pakun et pumbal ennako kinni ning ei ei muuda nurka.
teet82

 postitati 02.07.20 19:16
Veakood peaks tulema kui hälve on rohkem kui 3 kraadi küsitud ja tegeliku pritsenurga vahel. Tee läbi need eespool mainitud testid kui arvuti olemas, ainult veakoodide lugemine ja kustutamine ei aita.
RP38

 postitati 02.07.20 18:06
Veider on see, et auto seisab ja veakoodid ära kustutada. Siis käima pannes kõik nagu ok(mootori hääl õige ja jõudu ka on). Sõita saab max 400-500m ja siis ESP/mootori tuli süttivad. Siis jõud kaob ja üle 3200pöörde ei lähe. Rihma kontollinud pole, ei kahtlustaks seda aga vaadata muidugi võib.
teet82

 postitati 02.07.20 16:51
Saad ju arvutiga võrrelda küsitud ja tegelikku süütenurka, ka sõidu ajal. Või siis "basic setting" grupp 4 alt ja vaatad kuidas pump muudab süütenurka.
Võib lihtsalt pump vigane olla või siis midagi hammasrihma juures järgi andnud ja rihm lõdva.
RP38

 postitati 02.07.20 10:29
Tervist

Autoks C5 BAU 2004

Täna hommiukul, tegi hitler mulle ka nalja. Panin auto käima ja hakkasin liikuma, avastasin et ESP ja mootori tuli põleb. Tõin arvuti ja panin juhtme järgi. Veakoodid olid sees:

Errors found
00550 Start of injection regulation Control difference (Intermittent)
575 Intake manifold pressure Value below lower control limit (static)
00550 Start of injection regulation Implausible signal (Intermittent)

Lähiajal vahetasin xenoni nivoo andurit ja sai ka teised plokid üle vaadatud, siis vigu mootoris polnud.

Vahetasin MAP anduri ära ja Intake manifold pressure Value below lower control limit (static) kadus ära.

Vead mis alles jäid :

00550 Start of injection regulation Control difference (Intermittent)
00550 Start of injection regulation Implausible signal (Intermittent)

ESP ja mootori tuli põlevad, siis üle 3200P/min ei lähe.
Auto välja suretada ja mingi 20 sek oodata ja siis käima panna. Siis jääb põlema ainult mootori tuli, jõudu on ja pöördesse läheb ka. Sõitma hakates jõuab umbes 80-90 km/h-ni kiirendada, siis lööb ESP põlema ja jõud kaob ära.


-Kütuse torustikus lekkeid ei paistnud
-Läbipaistvas torus õhumulle ei olnud
-eelmisest tankimisest on ca 300km
-Proovisin ka teist MAP andurit
-Cold start valve näit püsis normis.


Kellelgi äkki kogemusi?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 53.8% - SQL: 46.2%]