Teema ülevaade |
RP38
|
postitati 14.07.20 10:59 |
Tänud Alexelale, kus biolisandi ,,vaba´´ kütust müüakse. Biovaba kütusega hakkas tööle, esimese tangimisega jäi ilmselt midagi veel sisse. Quattrol
kaks paagi poolt ka.
|
RP38
|
postitati 06.07.20 14:50 |
kolb ilmselt kinni jah. Koormuse all, üle 1800p/min keerab süütenurga täiesti valeks. Pole väga siia kirjutanud, mida teinud olen.
|
prj
|
postitati 06.07.20 13:40 |
Ega jah ümber auto võib voodoo tantsu ka tantsida või palvetada - kellele kuidas meeldib.
A minu teada auto remotimiseks on vaja näpud vähe õliseks teha, mitte ainult clear codes nuppu vajutada või paaki midagi sisse valada.
Alustada võiks pädevast diagnostikast (veakoodide lugemine ei ole diagnostika) inimese poolt, kes saab aru, kuidas mootor töötab.
Antud juhul on kas pumba baasajastus vale või on pumbas kolb kinni.
|
walkman
|
postitati 06.07.20 13:03 |
Tsitaat: | Algselt postitas: RP38
Tundub, et hitleri karistus jõudis siia ka. Viimase asjana veel, lasin paagi kuivaks ja kallasin biovaba diisli sisse. Nagu ma eeldasin- idarindel
muutusteta. |
Ei mis karistus. Otsi või lase otsida katkine detail ülesse ning lase ära vahetada/parandada ning sõida edasi. Nagu keegi ülevalpool mainis, veakoodi
kustutamine pole parandamine.
|
RP38
|
postitati 06.07.20 12:20 |
Tundub, et hitleri karistus jõudis siia ka. Viimase asjana veel, lasin paagi kuivaks ja kallasin biovaba diisli sisse. Nagu ma eeldasin- idarindel
muutusteta.
|
RP38
|
postitati 04.07.20 11:43 |
Päeva sain sõita probleemivabalt ja eile algas sama pull.
|
ivorturb12
|
postitati 03.07.20 17:58 |
Tsitaat: | Algselt postitas: RP38
basic settingu 004 tegin ära ja ei midagi. Proovisin teist õhukululugejat ka, endiselt ei midagi. Eile õhtul juba mõtlesin, et pump ilmselt jahe.
Proovisin veel aku klemmi maha võtmist. Mõni tund hiljem panin klemmi peale ja mootori käima. Ainult mootori tuli oli ees, ESP-d enam põlema ei
löönud. Mooroe käis ka normaalselt. Viskasin juhtme järgi, samad vead olid alles aga kustusid ära. Mõõteväärtuste plokkid 3,4 ja 10 näidud panin
jooksma ja ootasin kuni mootor soojaks käib, jälgisin mõõteväärtusi ka. Kõik tundus nagu ok. Käisin sõitmas ka ja mingeid anomaaliaid rohkem ei
esinenud. Cold valve road test jäi ainult tegemata. Ilmselt ikkagi see MAP anduri error tekitas pumbas mingi anomaalia. |
Esimene lause jääb segaseks. Selle Basic settingu 004 testiga pidid sa teada saama, kas ja kuidas muudab nurka vastavalt vajadusele. Ainult selle
testiga autot korda ei saa
MAP anduri error 00550 veakoodi ei tekita. Suure tõenäosusega tuleb probleem tagasi.
|
RP38
|
postitati 03.07.20 13:29 |
basic settingu 004 tegin ära ja ei midagi. Proovisin teist õhukululugejat ka, endiselt ei midagi. Eile õhtul juba mõtlesin, et pump ilmselt jahe.
Proovisin veel aku klemmi maha võtmist. Mõni tund hiljem panin klemmi peale ja mootori käima. Ainult mootori tuli oli ees, ESP-d enam põlema ei
löönud. Mooroe käis ka normaalselt. Viskasin juhtme järgi, samad vead olid alles aga kustusid ära. Mõõteväärtuste plokkid 3,4 ja 10 näidud panin
jooksma ja ootasin kuni mootor soojaks käib, jälgisin mõõteväärtusi ka. Kõik tundus nagu ok. Käisin sõitmas ka ja mingeid anomaaliaid rohkem ei
esinenud. Cold valve road test jäi ainult tegemata. Ilmselt ikkagi see MAP anduri error tekitas pumbas mingi anomaalia.
|
ivorturb12
|
postitati 02.07.20 20:38 |
Suure tõenäosusega vajab pump remonti/ vahetust. Kuna eeldan, et pumpa sa ise remontima ei hakka, siis jääb järele teha/ lasta teha korralik
diagnostika pumbale. Siis selgub täpselt kas ja mis vajab remonti. Põlvamaal saan aidata. Puusalt, teadmata auto aastat, pakun et pumbal ennako kinni
ning ei ei muuda nurka.
|
teet82
|
postitati 02.07.20 19:16 |
Veakood peaks tulema kui hälve on rohkem kui 3 kraadi küsitud ja tegeliku pritsenurga vahel. Tee läbi need eespool mainitud testid kui arvuti olemas,
ainult veakoodide lugemine ja kustutamine ei aita.
|
RP38
|
postitati 02.07.20 18:06 |
Veider on see, et auto seisab ja veakoodid ära kustutada. Siis käima pannes kõik nagu ok(mootori hääl õige ja jõudu ka on). Sõita saab max 400-500m ja
siis ESP/mootori tuli süttivad. Siis jõud kaob ja üle 3200pöörde ei lähe. Rihma kontollinud pole, ei kahtlustaks seda aga vaadata muidugi võib.
|
teet82
|
postitati 02.07.20 16:51 |
Saad ju arvutiga võrrelda küsitud ja tegelikku süütenurka, ka sõidu ajal. Või siis "basic setting" grupp 4 alt ja vaatad kuidas pump muudab
süütenurka.
Võib lihtsalt pump vigane olla või siis midagi hammasrihma juures järgi andnud ja rihm lõdva.
|
RP38
|
postitati 02.07.20 10:29 |
Tervist
Autoks C5 BAU 2004
Täna hommiukul, tegi hitler mulle ka nalja. Panin auto käima ja hakkasin liikuma, avastasin et ESP ja mootori tuli põleb. Tõin arvuti ja panin juhtme
järgi. Veakoodid olid sees:
Errors found
00550 Start of injection regulation Control difference (Intermittent)
575 Intake manifold pressure Value below lower control limit (static)
00550 Start of injection regulation Implausible signal (Intermittent)
Lähiajal vahetasin xenoni nivoo andurit ja sai ka teised plokid üle vaadatud, siis vigu mootoris polnud.
Vahetasin MAP anduri ära ja Intake manifold pressure Value below lower control limit (static) kadus ära.
Vead mis alles jäid :
00550 Start of injection regulation Control difference (Intermittent)
00550 Start of injection regulation Implausible signal (Intermittent)
ESP ja mootori tuli põlevad, siis üle 3200P/min ei lähe.
Auto välja suretada ja mingi 20 sek oodata ja siis käima panna. Siis jääb põlema ainult mootori tuli, jõudu on ja pöördesse läheb ka. Sõitma hakates
jõuab umbes 80-90 km/h-ni kiirendada, siis lööb ESP põlema ja jõud kaob ära.
-Kütuse torustikus lekkeid ei paistnud
-Läbipaistvas torus õhumulle ei olnud
-eelmisest tankimisest on ca 300km
-Proovisin ka teist MAP andurit
-Cold start valve näit püsis normis.
Kellelgi äkki kogemusi?
|