Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Anneli666

 postitati 02.06.20 19:39
Tsitaat:
Algselt postitas: equilibrium
Päris hirmus võib olla kui tagapidurid blokeerunud, samas esipidur pole veel eriti pidurdama hakanudki.
Eriti kurvides.


Su jutt on juba päris hirmus:o :o ;)
equilibrium

 postitati 01.06.20 16:44
Päris hirmus võib olla kui tagapidurid blokeerunud, samas esipidur pole veel eriti pidurdama hakanudki.
Eriti kurvides.
antsvolli

 postitati 31.05.20 19:40
Noh VW Phaetoni (V10 ja W12 mudeli) 350mm tagumised peaksid ka sobima vahetükkidega - Vaico ketas maksab 25e ja Brembo klotsid 45e - odav, suppordid koos hoidiaga 150e. Võiks enda omasi pakkuda, endal plaan ka suuremad kettad taha paigutada, kuid seda sügisel.
yanekk

 postitati 31.05.20 18:05
Tsitaat:
Algselt postitas: Anneli666
Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Visuaali pärast võib ju teha, aga kõikidel Audidel siiamaani tagapidurid ilma olulise koormuseta kaasa veerenud.
Kuni kolbide kinnijäämise hetkeni, siis tagarummud juba tossavad ;)


Suurimad tänud väga tabavate vastuste eest, selliseid vastuseid saab audide kuurist ka, lootsin mingit mõistlikumat lahendust saada, aga jhh:D:cool::D


Ütle üks reaalne põhjus miks seda vaja on.
Olnud endal b5 kerel S4 400+hp ja ei saanud mina aru et tagapidureid oleks kunagi rohkem vaja olnud, rinkal ei käinud, see vast ainuke kus sellest ka kasu oleks ehk.
Esipidurid ja parem piduriõli on juba teine teema.
Anneli666

 postitati 31.05.20 15:41
Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Visuaali pärast võib ju teha, aga kõikidel Audidel siiamaani tagapidurid ilma olulise koormuseta kaasa veerenud.
Kuni kolbide kinnijäämise hetkeni, siis tagarummud juba tossavad ;)


Suurimad tänud väga tabavate vastuste eest, selliseid vastuseid saab audide kuurist ka, lootsin mingit mõistlikumat lahendust saada, aga jhh:D:cool::D
rocket

 postitati 31.05.20 09:33
Visuaali pärast võib ju teha, aga kõikidel Audidel siiamaani tagapidurid ilma olulise koormuseta kaasa veerenud.
Kuni kolbide kinnijäämise hetkeni, siis tagarummud juba tossavad ;)
pontu

 postitati 31.05.20 08:53
"Tütarlaps" Anneli ära ole pidur, paigalda parem suurem akseleraatoripedaal. Ilusat maikuu viimast päeva. :D
Anneli666

 postitati 31.05.20 08:14
Hommikust, teema ss selline et kuna oma b5 tagumised supordid on saba andnud, ss sooviks panna taha suuremad pidurid. Tegemist on quattroga
Mille omad koos supordi raamiga võiksid istuda, tean et lähevad 4.2 c5 omad, kindlasti s4 omad jne, neid kõiki paraku jube raske saada, aga kas on ka mingeid muid varjante, näiteks diislite st allroad, A8 jne jne...
Samas kui kellegil on pakkuda toimiv lahendus, võib mulle julgelt kirjutada, kindkasti peab toimima jääma ka käsipidur, kuna tegemist on esialgu tänavasõiduautoga...

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 48.3% - SQL: 51.7%]