Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
oo33

 postitati 10.03.21 17:26
Haapsalu lähedamal ja, aga peab ühebdust võtma et uurima ja arutama kuidas parim lahendus oleks et saaks üle vaadatud ja ehk ka veale jälile. Yanekk ma sulle homme päeval helistan.
afp

 postitati 09.03.21 21:43
Haapsalu ju kiviga visata, yanekk tundub jutu järgi asjast midagi teadma vähemalt :)
yanekk

 postitati 09.03.21 20:24
Selle pea aasta vanuse jama peale peaks ka kõige kangem hiidlane mandrile juba sattuma:D
oo33

 postitati 09.03.21 20:05
Veel eraldatum, Hiiumaa. Mandril olles poleks probleemi, aga saarelt väga välja ei satu.
afp

 postitati 09.03.21 19:12
Tsitaat:
Algselt postitas: oo33
Väikse asukoha probleem vast, et sellist probleemi väga ei kohta, et loogilised osad üle vaadatud ja kogemust vähe siis jama vast. 3 töökojas käinud aga ei satu pealinna (kaugel) ka, et viiks kohta, kus õhkvedrustusega rohkem kokku puutunud ja saaks sellest õhkvedrustuse probleemist jagu.


Ja see asukoht on mis? Tallinn, Viljandi ja Tartu pole ainsad kohad kus õhkvedrustust tundvaid inimesi on.
yanekk

 postitati 09.03.21 19:11
Tsitaat:
Algselt postitas: oo33
Peale õhkvedru vahetust asi parem, arvati et ehk ventiilid , aga ehku peale juba neid asju mõttetu vahetada.


Need klapid/ventiilid maksavad sente võrreldes selle muu jamaga ja vahetus sammuti lihtne.
Kuigi hetkel see suure tõenäosusega ei aita nagunii, enda kogemused vähe teised, kui need klapid pees on.
oo33

 postitati 09.03.21 19:10
Väikse asukoha probleem vast, et sellist probleemi väga ei kohta, et loogilised osad üle vaadatud ja kogemust vähe siis jama vast. 3 töökojas käinud aga ei satu pealinna (kaugel) ka, et viiks kohta, kus õhkvedrustusega rohkem kokku puutunud ja saaks sellest õhkvedrustuse probleemist jagu.
Jann

 postitati 09.03.21 19:10
Tsitaat:
Algselt postitas: afp
Kas järgmine lugu töökojast, kus midagi nagu osatakse teha, aga mitte väga :D ?


Täpselt nii tundub olevat. Ilmselgelt ei teata, mida tehakse ja arvatavasti ei teata ka seda, mitu rõhupaaki sellel autol on ja kust üldse rõhuandmed tulevad sellel autol. Kurb, ja seda näeb iga päev aina rohkem paraku. Täna käis C6, kus töökoda oli parema vigase esiamordi pistiku ja vasaku esimese lekkiva padjaga kõrgusi kalibreerima hakanud... :mad:
afp

 postitati 09.03.21 18:46
Kas järgmine lugu töökojast, kus midagi nagu osatakse teha, aga mitte väga :D ?
oo33

 postitati 09.03.21 18:26
Võib töödata, kui veateadet ei viskaks. Auto tööle siis vahepeal lööb kohe kollase tule vilkuma, vahepeal peab kiirus üle 35/40km/h minema ja siis läheb pu.p tööle ja pisurdan 25 km/h peale ja jääb seisma ja tuli hakkab vilkuma. Rõhu kohta sain teada remonditöökojast, et arvutiga jälgisid ja testisid ja ütleaid et kaob kuhugi. Peale õhkvedru vahetust asi parem, arvati et ehk ventiilid , aga ehku peale juba neid asju mõttetu vahetada.
audi_a4_v6

 postitati 07.03.21 18:56
Tsitaat:
Algselt postitas: oo33
Vahepeql osad probleemid kadunud, aga üks jäänud veel. Õhkpadi vahetatud ja põrinat trkitas et pump oli halvasti kinni. Nüüd mure et auto ei vaju ega midagi aga tööle pannes kuhugi kaob paisupaagist tõhk ja pump hakkab tööle ja viskab veateate.. kuhu võiks rõhk kaduda?

Kas ei tohiks autot tööle pannes pump töötada või millest järeldate, et rõhk kaob paagist? Mis veateate annab?
oo33

 postitati 07.03.21 11:22
Sisinat pole kuulda küll mitte, aga ehk leiab lekke koha üles. Tänud.
afp

 postitati 05.03.21 18:07
Tsitaat:
Algselt postitas: oo33
Vahepeql osad probleemid kadunud, aga üks jäänud veel. Õhkpadi vahetatud ja põrinat trkitas et pump oli halvasti kinni. Nüüd mure et auto ei vaju ega midagi aga tööle pannes kuhugi kaob paisupaagist tõhk ja pump hakkab tööle ja viskab veateate.. kuhu võiks rõhk kaduda?


Kui sisinat kuulda pole, siis seebiveega mööda torusid järge ajama.
oo33

 postitati 05.03.21 16:39
Vahepeql osad probleemid kadunud, aga üks jäänud veel. Õhkpadi vahetatud ja põrinat trkitas et pump oli halvasti kinni. Nüüd mure et auto ei vaju ega midagi aga tööle pannes kuhugi kaob paisupaagist tõhk ja pump hakkab tööle ja viskab veateate.. kuhu võiks rõhk kaduda?
oo33

 postitati 10.06.20 11:08
Tere,

Usun, et üle neti seda ei tuvasta, aga lootus et ehk kellegil täpselt sama mure olnud. Kuna mandrile satun harva siis väike saarel elades keerulisem viia kasvõi ülevaatamisele.

Lisan video helist, et kellel huvi kuulata.

https://www.upload.ee/files/11855015/received_555738388420124.mp4.html
Jann

 postitati 09.06.20 12:00
Patjade surveklapi probleem väljendub teisiti. Üle neti seda probleemi ei tuvasta sellise info põhjal, see on kindel.
oo33

 postitati 09.06.20 10:04
Tere,

Mõte läbi käinud küll, aga kas sul tekitas ka sellist kõrina laadset heli? Viimasel ajal enam nii tihedalt ei tee, aga tähele pannud et kui kiirendan järsult siis tekib see heli momentaalselt, aga kui väga rahulikult stardin siis ei teki. Vahepeal tähele pannud sõiduajal ka, et kõrin käib aga veateade põlema ei lähe. Mõelnud, et ehk uus pump ka juba läbi, aga kui tõstan/langetan kohapeal siis kõik töötab väga vaikselt ja sujuvalt.
Guugeldanud siis nii palju leidnud, et võib probleem ka olla j403 relees, aga selle asukoha osas veel küsimused, et vahetaks juba ühtlaselt selle ka ära siis.

// lisaks olen testinud, et sõitu alustan offroad asendis ja kohe kui see kõrin tekkis siis panin langetama comfort asendisse. Koheselt kõrin kadus ja viskas veateate.
Ahti

 postitati 08.06.20 08:01
Tsitaat:
Algselt postitas: oo33
Tere,

Mure, et Audi Q7 2007 a viskab kollase tule armatuuris põlema.
Veateade: 0A55: level control valves mechanical fault , vahepeal viskab ka pumba overheating veateate.

Vahetatud: kompressor, solenoid ja kontrollitud hoovad, padjad üle. Õhkvedrustuse kalibreering tehtud.

Auto tõstetud lifted asendisse siis ei lange öö jooksul mitte midagi. Vahepeal tähele pannud et automatic asendis taguots ühtlaselt 1 - 2 cm madalam (mitte koguaeg ei ole langetanud)et tõstab end käivitades.

Anomaalia selline et kui veateate lööb siis autot kõrgemaks tõsta ei saa, väljaarvatud kui 90+ km/h siis laseb jälle tõsta. Madalama kiirusega tõsta siis peab seisma jääma ja uuesti tööle panema auto.

Kompressor töötab korrektselt, langetab tõstab nii nagu vaja, aga pannud tähele et enne kui veateate lööb siis parema esimese ratta juures kõriseb midagi ja käib õrnalt paukuv heli läbi.

On keegi sarnase probleemiga kokku puutunud? Saarel pole otseselt töökoda ka kes oskaks aimata mis võib olla probleemiks.

Tänud!



Patjade küljes olevad klapid ka vahetatud? Endal jamas ka, üks klapp oli pekkis. Peale vahetust oli OK.
oo33

 postitati 29.05.20 13:06
Tere,

Mure, et Audi Q7 2007 a viskab kollase tule armatuuris põlema.
Veateade: 0A55: level control valves mechanical fault , vahepeal viskab ka pumba overheating veateate.

Vahetatud: kompressor, solenoid ja kontrollitud hoovad, padjad üle. Õhkvedrustuse kalibreering tehtud.

Auto tõstetud lifted asendisse siis ei lange öö jooksul mitte midagi. Vahepeal tähele pannud et automatic asendis taguots ühtlaselt 1 - 2 cm madalam (mitte koguaeg ei ole langetanud)et tõstab end käivitades.

Anomaalia selline et kui veateate lööb siis autot kõrgemaks tõsta ei saa, väljaarvatud kui 90+ km/h siis laseb jälle tõsta. Madalama kiirusega tõsta siis peab seisma jääma ja uuesti tööle panema auto.

Kompressor töötab korrektselt, langetab tõstab nii nagu vaja, aga pannud tähele et enne kui veateate lööb siis parema esimese ratta juures kõriseb midagi ja käib õrnalt paukuv heli läbi.

On keegi sarnase probleemiga kokku puutunud? Saarel pole otseselt töökoda ka kes oskaks aimata mis võib olla probleemiks.

Tänud!

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 56.3% - SQL: 43.7%]