Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Mulgimaalane

 postitati 11.05.20 12:49
Tervitus!

Olen hädas enda C4 peal asetseva 12-klapilisega.

Põhisümptomid on üldised, mida neil mootoritel kohtab tihti - rikas segu, küttehais, kergelt lainetav tühikäik (ilmselt rikkast segust).
Huvitavam sümptom on aga see, et just käivitatud mootoriga sõitu alustades, peale ca 3-5 minutit, tekib tunne, et mootor üritab kõike kättesaadavat kütust silindritesse ära mahutada (pudistab, must tagant väljas jne). Kui 15sek jõuad gaasiga vastu punnida, siis edasi on juba ladus.

Mida olen teinud:

*Kütuserõhk - Paigaldasin reguleeritava rõhuanduri ja proovisin huvipärast baasrõhku alandada. Imekombel tegi asja paremaks, aga ideaalseks ei saanud.
*Pihustid - Takistused mõõtsin ära. Kõik 6 jäid normi piiresse, nii sinna 15.5 oomi kanti. Pingis flowtestis pole käinud.
*Küünlajuhtmed on uued.
*Tühikäigul soojeneda lastes temp andur paistab toimetavat ilusti kaasa.
*Live datas tühikäigu re˛iimist paistab aru saavat.
*Live datas MAF ja gaasi asend tulevad kaasa, kui gaasi vajutada. MAF muidu sai ka vahetatud tuliuue vastu.
*Küünalde kuumaaste jms klapivad ettenähtuga.
*Kõik vaakumvoolikud mootoriruumis on uued.
*Tühikäigumootor on puhastatud.

Mõned mõtted mul endal on, aga tahaksin natuke arutleda ka targematega, et ma ei hakkaks umbropsu raha laristama asjade peale, mida ma ei vaja.

1)Eelmine omanik on uued lambdad pannud ( BOSCH ). Pole süvenenud, kas universaalne või tootjakohane. Arvuti järgi ütleks, et loevad kaasa, kuid olen ajus O2S erinevaid veakoode siiski näinud. Midagi spetsiifilist aga see ei pruugi tähendada, sest need vead tulevad ka teistel põhjustel sisse.
2)Kas sisselaske õhuleke võib nii suurt sümptomit põhjustada? Leidsin kellegi käsitehtud augud sisselaske põhjas kunagi peal olnud gaasiseadme jaoks, mis on küll kinni pandud, aga ma ei saa 100% kindel olla, et sealt grammigi õhku läbi ei leki. Startgaasiga proovisin muidu provotseerida kapoti alt ja ei täheldanud tühikäigu muutust.
3)Veider asi on see, et kui tühikäigu mootoril pistiku tagant võtan, siis pöörded kukuvad küll kiiremini. Samuti kukuvad nad kiiremini, kui mootor on just üles soojenemas. Mina järeldaks siit kahte asja - kas mootor ei saa closed loopis minu soovist tühikäigu järele aru või siis kuskilt lisaõhk. Küll aga hetkel mul ideed puuduvad, et selle mõttearendusega edasi minna.

Ehk on keegi asjalik midagi sarnast kogenud või teaks suunata?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 54.2% - SQL: 45.8%]