Teema ülevaade |
twistY
|
postitati 25.03.20 07:34 |
Tsitaat: | Algselt postitas: moora772
Tänud vastamast.
Väljalaske kolle koos turboga istub NG mootori otsa ilma modifitseerimata või vaja miskit õmber teha?
Hetkel ma uurin maad, sest mootor läbib niikuinii remondi ja kui juba maas laiali, siis mõtlesin ta ära turbotada. |
Väljalasked on kõigil 10V R5-tel omavahel vahetatavad.
Soovitaksin kasutada MC2 pealt pärit turbot+kollektorit+nukkvõlli.
Muidu soovitaks tuboka sisselaset ka, aga MC2 on pihustid plokikaanes ja NG pihustid on kollektoris.
|
moora772
|
postitati 25.03.20 07:27 |
Tänud vastamast.
Väljalaske kolle koos turboga istub NG mootori otsa ilma modifitseerimata või vaja miskit õmber teha?
Hetkel ma uurin maad, sest mootor läbib niikuinii remondi ja kui juba maas laiali, siis mõtlesin ta ära turbotada.
|
M2ki
|
postitati 24.03.20 23:16 |
NG on õlipihustid olemas.
|
jõuvanker
|
postitati 24.03.20 09:45 |
Surveastmed peaks olema erinevad; turbokal madalam, vabalthingaval kõrgem.
Pane vile külge, vahejahuti vahele. Juhtima pead asja panema progeajuga + el.pihustid. Mingi jõu saad kindlasti nii juurde.
Korralikult tehes; mootori laiali, teised kolvid/kepsud, kuluosa vahetus, kaane modimine, väljalaske modimine, sisselakse modimine, el pihustid,
küstusesüsteemi modimine, el. süsteemi ehitus jne. R5 10v mootoried on tehtud võimaksmaks Skandinaavias ja Euroopas, päris huvitavad asjad. Kõike saab
teha, kui selleks vahendeid/tedmisi ja tahtmist.
|
SalmA
|
postitati 24.03.20 08:01 |
Turbo mootoritel lisa õlitus pihustid. Ehk siis need peaksid ka lisama:
https://audi.7zap.com/en/rdw/audi+200/a200/1987-12/1/103-3000/#23
SalmA
|
moora772
|
postitati 24.03.20 07:37 |
Tere,
Küsimus: Kas NG 2.3 100KW moootrit saab ainult KG kolle abil turbotada?
Aju küsimused ja muud elektroonilised asjad jätame hetkel välja, küsin ainult mehaanika kohta?
Kui jah, kas NG mootori sisu on piisavalt tugev või ei?
|
|