Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
r384n3

 postitati 25.03.20 12:12
Saab panna küll. Kasuta b4/c4/mk3 gti 16v 2.0 mootori pingutusrulli. See leevendita. Sellega ulatab 150 hambaga rihm ka peale.
laurz

 postitati 21.03.20 11:45
Milleks sul seda nn tugevdatud rihma vaja on?
ultra

 postitati 21.03.20 08:09
Nimelt ehitan 1.8T AEB 058
058 -ei leia Gatesi tugevdatud H.rihma(ei saa tellida,milleks vaja,sellele ei tehta, jne on vastused)
Sooviks samas ära kaotada hüdraulist pingutit/amorti.
Kui mängiks rullikutega, kas oleks võimalik 153 asemel 150 H.rihm panna?on keegi midagi sellist teinud?
http://static1.album.ee/files/1194/60/large_29865227_Ai78.jpg

Gates T306RB rihm olemas.

Endal on idee läbi käinud,et vahetan vahevõlli rihmaratta(suurem) ümber AWT veepumba rihmaratta(väiksem) vastu.---peaks muutuma ainult õlipumba kiirus.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 39.4% - SQL: 60.6%]