Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi A6 C7 BiTDI Competition 240kw tarkvarauuendus ja käigukasti käitumine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: audi10[/i] Aga kas need diislid on korras masinad, millel küll mingit silmaga nähtavat tahmalonti tagant välja ei tule, kuid igal kiirendamisel foori tagant viskab sellist spetsiifilist keemilist omajagu häirivat haisu tagant välja?! Päris palju sellist asja viimasel ajal näinud/tundnud. [/quote] Diisel viskabki sellist keemilist lõhna tagant. Tegelikult ka põlenud bensiinil on oma lõhn. Subjektiivselt lihtsalt vähem ebameeldiv kui diislil. Diisel hakkab seda lõhna rohkem viskama, kui pihustiotsad on väsinud ja tilguvad. Nagu ma ütlesin, sisepõlemismootor ei ole värske õhu generaator. See on saasteallikas. Lihtsalt on vahe kui palju seda saastet sealt tuleb. Ma arvan, et meist enamus näeb veel ära selle, kuidas sisepõlemismootorid asenduvad elektrimootoritega, see on kahtlemata tulevik. Kui ITER õnnestub muutub juba lähiajal igasuguste naftasaaduste põletamine autodes täiesti mõttetuks. Seni aga kannatust :D [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi A6 C7 BiTDI Competition 240kw tarkvarauuendus ja käigukasti käitumine
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
34.3%
- SQL:
65.7%
]