Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi A6 C7 BiTDI Competition 240kw tarkvarauuendus ja käigukasti käitumine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: KuldarA[/i] [quote][i]Algselt postitas: prj[/i] Mingeid muid veakoode nad ei näegi. Nähtakse ainult 33 aadressi (KWP2000, UDS) (EOBD) veakoode. Seal on olemas ainult mootor ja kast enamusel autodel. Need veakoodid on muidugi naljanumber, sest sinna saab mida iganes kirja panna. Pigem on suuremad probleemid siis, kui hakatakse readiness väärtusi testima ning seda hakatakse reaalselt tegema ka. Seda juba iga nurgatagune tegija läbi ei hammusta. Väga palju võetakse siin teemas sõna aimamata kuidas asjad reaalselt toimivad, minu arust on see masendav - ei ole mõtet valeinfot levitada. Soovitan võtta EOBD spetsifikatsiooni ette ning hakata lugema. See on enamustel autodel aastast 2000 juba olemas. Te nüüd 20a hiljem avastate maailma ja leiutate asjale funktsionaalsust, mida ei eksisteeri. Mitte ühelgi ülevaatuspunktil ei ole ega saagi kunagi olema margipõhiseid diagnostikaseadmeid. On ainult universaalne EOBD scanner, mis võimaldab lugeda Readiness väärtusi, veakoode, CVN-i ja minimaalses koguses live datat mootorist ja mõnel juhul kastist. Lisaks veel nipet-näpet, mida ilmselt keegi mitte kunagi kasutama ei hakka. Ning palun ka mitte unustada seda, et kuna pea kõikide juhtplokkide tarkvara on praegu võimalik üle kirjutada, siis on ka igasuguste juhtplokist tulenevate andmete usaldamine eos surnud üritus. Jah, osade asjade reversimine ja patchimine on keerulisem, kui teiste, aga see on kõik siiski võimalik. Ma olen USA firmadele (kus enamuses osariikides käib kontroll ainult läbi arvuti) juba 7a tarninud lahendusi, et sellest ümber minna ning toimib see edukalt. Kuivõrd meil hakatakse kasutama täpselt seda sama süsteemi (midagi muud olemas ei ole), siis hakkab see siin täpselt samamoodi toimima. Minu arvates on palju parem reaalne test diisli puhul tahmasisalduse mõõtmine ja bensuka puhul lambda, CO (jm väärtuste) kontroll. Seda ei saa mingi koodijupiga petta ning kui auto reaalselt katki on nii, et tagant hais või lont väljas, siis ei saa ülevaatusest läbi. Samuti võiks politsei reaalselt juhte, kellel sõiduriistal taga mingisugune jõhker lont on, lihtsalt tuimalt kinni pidada ja korduvale saata. Kui ei ole raha oma panni korras hoida, siis käigu jala. Ma ausalt öeldes ei mõista, miks ei ole okei avalikus kohas pükste alla laskmine ja sittumine, aga on okei avalikus kohas oma rondi väljalaskest teistele näkku pasandamine ning seda veel kiidetakse takka ka. Sisepõlemismootor ei ole värske õhu generaator, aga kui ikka autol taga ei näe sõita, siis peaks need liiklusest kiires korras eemaldama. [/quote] Jah, räägin seda, mida mulle ülevaatusel räägiti. Ütles, et neil pikk nimekiri koode(2 A4 kui õigesti mäletan) ja peavad vaatama kas mõni neist on sees või mitte. Küsisin huvipärast, et mida täpsemalt kontrollitakse, et kas turvavarustuse jms koode, ütles, et ei ainult heitgaasidega seotud. Mul oli autol tookord üks O2 sensori viga sees ja selle tõi välja, aga kuhugi kirja ei läinud, kuna polnud "nimekirjas". Kindlasti suudetakse seda petta, aga see vähemalt algus, mis tehtud on. Selles osas olen nõus, et need tahmatajad tuleks korduvale saata. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi A6 C7 BiTDI Competition 240kw tarkvarauuendus ja käigukasti käitumine
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
41.6%
- SQL:
58.4%
]