Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi A6 C7 BiTDI Competition 240kw tarkvarauuendus ja käigukasti käitumine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: antsvolli[/i] [quote][i]Algselt postitas: prj[/i] Minu arvates on palju parem reaalne test diisli puhul tahmasisalduse mõõtmine ja bensuka puhul lambda, CO (jm väärtuste) kontroll. Seda ei saa mingi koodijupiga petta ning kui auto reaalselt katki on nii, et tagant hais või lont väljas, siis ei saa ülevaatusest läbi. Samuti võiks politsei reaalselt juhte, kellel sõiduriistal taga mingisugune jõhker lont on, lihtsalt tuimalt kinni pidada ja korduvale saata. Kui ei ole raha oma panni korras hoida, siis käigu jala. Ma ausalt öeldes ei mõista, miks ei ole okei avalikus kohas pükste alla laskmine ja sittumine, aga on okei avalikus kohas oma rondi väljalaskest teistele näkku pasandamine ning seda veel kiidetakse takka ka. Sisepõlemismootor ei ole värske õhu generaator, aga kui ikka autol taga ei näe sõita, siis peaks need liiklusest kiires korras eemaldama. [/quote] +1 Siis vast need korras 10a vanade autode hinnad oleks ka normaalsemad. Peaks vist ka ise säästmise teisele tasemele viima ostma diisel bmw :D - odav... [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi A6 C7 BiTDI Competition 240kw tarkvarauuendus ja käigukasti käitumine
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
26.3%
- SQL:
73.7%
]