Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Aigarlaum

 postitati 11.03.20 10:28
Diagnoos oli siis selline peale siduri adaptsiooni, et sidur 1-hes oli surve lubatust tunduvaltvsuurem ja selletõttu ka diagnoos, et sidur kutu. Telliti terve uus sidur. Ja uus sidur koos vahetusega 1400 euri. Surved, kui õigesti mäletan võisid olöa seal 3bar ringis aga mõõtmisel oli surve sidurile ca 10bar. Ei tea ise täpseöt nendest asjadest aga nii töökojast öeldi.
Jann

 postitati 11.03.20 04:40
Väga umbmäärane diagnoos, sümptomid ei viita sellele. Ok, kärsakas jah, aga järsku probleemid käiguvahetusel ja limp mitte. Keegi üldse kasti pistikusse vaatas? Mingigi diagnostika tehti? Äkki tuleb ka elektriosa teha? Kas peeti silmas rem komplekti, mis maksab u. 400 ja vahetus on lihtne, kast jääb peale ja 1200 on üle võlli või mehhatroonikat, kus 1200€ kindlalt ei piisa. See asi kipub niimoodi käest minema ja sa tegelikult ei tea, palju katsetamine lõpuks maksma läheb.
Aigarlaum

 postitati 10.03.20 19:25
Tänase seisuga siis asi nii, et auto Trans-rem is ja sealt öeldi, et siduri rike. Uue siduri hinnaks koos vahetusega öeldi 1400euri. Ei tea kas palju või vähe aga tellimisse ta läks. Lisaks sellele öeldi ka, et võimalik, et tuleb ka elektroonika poolelt miski asi juurde kui pelgalt siduri vahetusest ei piisa. See siis lisaks 1200 euri aga seda ei saa ennem teada kui on uus sidur peal.
Jann

 postitati 09.03.20 04:05
Tsitaat:
Algselt postitas: Aigarlaum
Mis õli see õige oleks käigukastile? Ja juhul kui käigukast ikkagi vajab remonti siis mis arvate Recrost? Siiamaani on jäänud mulje, et neil hind tunduvalt madalam kui meil. Või on ka kvaliteet vastavalt hinnale madalam? Tänud


G052529 ette ja G 052513 tahapoole. Recrost ja remontidest siin kirjutatud küll ja veel, tervelt 16 lehekülge paar rida ülevalpool. Head lugemist.
andrec

 postitati 08.03.20 21:33
Tsitaat:
Algselt postitas: Aigarlaum
Mis õli see õige oleks käigukastile? Ja juhul kui käigukast ikkagi vajab remonti siis mis arvate Recrost? Siiamaani on jäänud mulje, et neil hind tunduvalt madalam kui meil. Või on ka kvaliteet vastavalt hinnale madalam? Tänud

Mina kasutan ainult OEM pakendis õli selle kasti jaoks.
Aigarlaum

 postitati 08.03.20 21:01
Mis õli see õige oleks käigukastile? Ja juhul kui käigukast ikkagi vajab remonti siis mis arvate Recrost? Siiamaani on jäänud mulje, et neil hind tunduvalt madalam kui meil. Või on ka kvaliteet vastavalt hinnale madalam? Tänud
Aigarlaum

 postitati 08.03.20 20:54
Tänud vastamast. Püüan homme ka õlimargi teada saada. Loodan siiralt, et pole vaja "Full rebuildi".
prj

 postitati 08.03.20 13:27
Softi uuendus viimasele versioonile, sidurite adaptsioon.
Kui ei aita, siis siduripaki vahetus.

Õli võiks muidugi ka õige sees olla ning seda tuleb iga 60 000km tagant vahetada sidurite poolel.
Kasti mehaanika poolel on õli sama, nagu manuaalkastil põhimõtteliselt - see on n.ö. "eluaegne", aga 120 000 tagant võiks vahetada ikka.
Amadeus

 postitati 08.03.20 10:07
Auto varustusnimekirjades on kõikidel C7 automaatkastidel „0G7 Tiptronic“. See ei näita kasti tüüpi, vaid automaatkastidel esinevat funktsiooni – "ülekande muutmise võimalust käsitsi" (+/- käiguvalitsa hoovaga, roolilabad). Täpsema kasti tüübi saad oma auto andmelehe päisest "Gearbox code", või varustusnimekirja väljalt G1_:

G1D - 7-speed automatic transmission for four-wheel drive
G1G - 8-speed automatic transmission for four-wheel drive

180kW diisel veeres tehasest välja G1D (DL501) S-tronic käigukastiga. Muidugi eeldusel, et Leedu nobedate näppudega sõbrad soovahetusoperatsiooni autole teinud ei ole.

Nagu Jann mainis, siis nüüd vajad pisut kangemat kompetentsi, kui "kasutaja teab rohkem, kui töökoja õliinsener" remondikohad pakkuda suudavad. Arvestada tuleb igal juhul võimalusega, et kast võib vajada „Full rebuild“ remonti.
Jann

 postitati 08.03.20 04:30
Tsitaat:
Algselt postitas: Aigarlaum
Vahetati Aardla autoteeninduses Tartus. Aga täna juba asi nii, et sõidu pealt hakkas käike sisse raiduma ja kast läks avarii rešiimi.


Nüüd vajad kiiresti asjatundlikku abi, võimalik, et pääsed pistiku puhastuse ja vahejahuti solenoidi vahetusega. Üldse ei imestaks tegelt, kui vale õli kasti valati ja nägemist selle kastiga. Koodi või täpset marki küsi, mis sisse läks, kui ei ole arve peal.

Tänapäeval tuleks üldse "panen kõike mis liigub" töökodadest ja diagnostikutest kaugele hoida, elu on seda väga palju tõestanud. Vahest on ikka päris valus kuulata, mis soga inimestele aetakse.
Aigarlaum

 postitati 07.03.20 17:01
Vahetati Aardla autoteeninduses Tartus. Aga täna juba asi nii, et sõidu pealt hakkas käike sisse raiduma ja kast läks avarii rešiimi.
Soyer

 postitati 06.03.20 17:46
Tsitaat:
Algselt postitas: Oja1
Siis on S-Tronic, järelikult AutoDNA annab vale infot.

Tegelikult ei anna. PR koode Elsa-st vaadata siis seal ongi tiptronic kirjas.
jaiks

 postitati 05.03.20 22:04
Minul oli libistamisega tagurdamisel ja vahel fooriall seistes õli kärsa haisu tunda. Olen sellest pms. lahti saanud esinduses tehtud adapteerimisega. Paar korda on hästi õrnalt ehk olnud tunda peale seda. Võimalik, et minu probleem oli hoopis midagi muud aga suhteliselt odav protsess, et proovida enne, kui mingit remonti teha. Peale adapteerimist võib küll samas mingeid muid anomaaliaid välja tulla.
andrec

 postitati 05.03.20 21:13
Kus vahetati üldse?
yanekk

 postitati 05.03.20 16:18
Kas seal arve peal ka mingi kogus või õli kood kirjas on?
Aigarlaum

 postitati 05.03.20 15:45
Läbisõit ca 250000 km ja käigukasti õlivahetuses käis ca 10000km tagasi. Mis õli või mis poolel vahetati täpselt ei tea. Arvel kirjas, käigukasti õlivahetus.
Jann

 postitati 05.03.20 04:23
Tsitaat:
Algselt postitas: Aigarlaum
Tänud info eest, väike mure ka selöega, et tagurdades näiteks järsul tõusul tekib salongi nagu siduri lõhn või midagi sarnast. Ei leidnud ka kuskilt selle kphta infot niiet vabandan, kui siia ei sobi. Äkki kelöelgil kogemusi või teab milles võiks asi olla.


Palju auto on sõitnud ja millal viimati õli vahetati kasti hüdraulikapooles?
lunatic

 postitati 04.03.20 23:07
S-tronic on kahe siduriga DSG kast.
Pakuks, et oled õigel teel - siduripakett võib olla otsakorral.
Aigarlaum

 postitati 04.03.20 22:44
Tänud info eest, väike mure ka selöega, et tagurdades näiteks järsul tõusul tekib salongi nagu siduri lõhn või midagi sarnast. Ei leidnud ka kuskilt selle kphta infot niiet vabandan, kui siia ei sobi. Äkki kelöelgil kogemusi või teab milles võiks asi olla.
Oja1

 postitati 04.03.20 22:39
Siis on S-Tronic, järelikult AutoDNA annab vale infot.
Aigarlaum

 postitati 04.03.20 22:38
Mootoriks siis 3.0 diisel 180kw.
jaiks

 postitati 04.03.20 22:36
Seal ütleb s-tronicu puhul ka nii.
Oja1

 postitati 04.03.20 22:36
Alustame sellest, et mis mootoriga C7 on?
Aigarlaum

 postitati 04.03.20 22:34
Tere, küsimus selles, et minu teada peaks olema A6C7 quattrol 7 käiku s-tronic kast, kuid autodna annab auto andmetes tiptronic kasti. Kas asi õige või lihtsalt andmed valed?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 37.8% - SQL: 62.2%]