Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
andrec

 postitati 03.03.20 14:30
Tsitaat:
Algselt postitas: Rst
Näiteks siin Differ OÜ vahetamas C6 V6 mootorikette.

See on C7 aga jah vahet pole C6 piisab ka ainult kasti maha võtmisest. Ruumi on seal piisavalt.
teet82

 postitati 03.03.20 10:08
Ikka kast maha jah, kõige levinumatel automaat nelikveolistel on selleks 7 tundi ette nähtud (maha-peale). Kusjuures C6 kast tuleb ilusti läbi sillatala vahelt, võrreldes vanemate C5 või uurmate B8 kastidega. Ainuke probleem selle töö juures võib tulla, et väljalaske mutrid on mitu mõõtu väiksemaks ja ümmarguseks mädanenud, ligipääs on ka halb, kõik muu on lihtsalt kruvimise vaev. Arvan, et neil kes soovitvad mootori maha võtta, pole lihtsalt normaalset käigukastitõstukit.
Rst

 postitati 03.03.20 09:44
Näiteks siin Differ OÜ vahetamas C7 V6 mootorikette.
prj

 postitati 03.03.20 09:34
Mootorit ei ole küll vaja selle töö jaoks maha võtta, kui kast maas, siis saab kõigele ilusti ligi.
Me oleme alati kasti maha võtnud, see on kiirem ja odavam, kui mootorit võtta.
sigaelmar

 postitati 03.03.20 09:12
Kas mootori mahavõtmist just lihtsamaks nimetada saab. Ketti on muidugi lihtsam vahetada aga mootori maha võtmine on ju ka suur töö ja kui kast nagunii maha tuleb ja seda on võimalik nii teha, siis kasutaks ikka seda võimalust.
Rix

 postitati 03.03.20 09:03
Tsitaat:
Algselt postitas: sigaelmar
A6 C6 2007 2,7TDI BPP mootor. Kast tuleb maha võtta ja kuna koguaeg nagu oleks kerge ketikõrin ka mootoris sees, siis võiks ketikomplekti ka ühtlasi ära vahetada. Mina olen siiani arvanud, et kogu ketikomplekti saab ära vahetada kui mootor peal ja kast maas aga juba kahes remondikohas on õeldud, et tuleb mootor ka maha võtta, et ketti vahetada. Isegi kui kast juba on maas. Kas see on tõsi?


Lihtsam tundub mootor maha võtta ja inimese kombel need jupid ära vahetada, kui "pe*se kaudu hambaid ravida". Mootori ja tulemüüri vahel pole ju normaalselt ruumi selle töö teostamiseks?
sigaelmar

 postitati 03.03.20 08:56
A6 C6 2007 2,7TDI BPP mootor. Kast tuleb maha võtta ja kuna koguaeg nagu oleks kerge ketikõrin ka mootoris sees, siis võiks ketikomplekti ka ühtlasi ära vahetada. Mina olen siiani arvanud, et kogu ketikomplekti saab ära vahetada kui mootor peal ja kast maas aga juba kahes remondikohas on õeldud, et tuleb mootor ka maha võtta, et ketti vahetada. Isegi kui kast juba on maas. Kas see on tõsi?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 39.9% - SQL: 60.1%]