Teema ülevaade |
Jann
|
postitati 01.03.20 16:58 |
Enamusele ei ütle need nimed midagi, pannakse ikka mingi skf pakendis kumm, nimi on ju kuulus, hind hea. Kindel on see, et orig. detail kestab õige
paigalduse korral sadu tuhandeid ja siit kaugemale ei viitsi mõelda isegi. Eks ikka leidub mingi pakendaja karbis orig. jubinaid, nagu kolmese c7-e
ketiliin, kuid see eeldab juba üle keskmise teadmisi asjadest. Me võime siin üksteist harida, kahjuks see suurema osani ei jõua.
|
stihl
|
postitati 01.03.20 13:12 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Nendega on see värk, et tuleb originaal panna, koos määrde ja pudinatega 40€ on c7 omanikule peenraha. 4H0498203 |
Noo, oled ikks kindel we?
Kui tellid selle LÖBRO kirjadega asja LINK ja paned
külge, ma kül ei usu, et see nüüd poole aasta pärast saba annab....
Kusjuures, ise on 4X odavam originaalist.
Ja seal on neid 5€ maksvaid asju küll, mis võiks nagu katki minna. Osdadele on isegi Febi peale kirjutatud....
Aga sellega ma olen nõus, et see veovõlli kummiteema on juba oma 20a õhus olnud, osad lihtsalt kestavad 6 kuud ja pragunevad talvel tükkideks ja osad
on 100a vanad ja terved.
Vanasti müüdi neid pragunevaid variante "Itaalia" toodete nime all, nüüd on kõik muidugi Wuhanisse kolinud.
.
|
Jann
|
postitati 01.03.20 06:32 |
Nendega on see värk, et tuleb originaal panna, koos määrde ja pudinatega 40€ on c7 omanikule peenraha. 4H0498203
|
YNWA
|
postitati 29.02.20 22:55 |
Lendan küll vanasse ja juba lahendatud teemasse, aga veovõllide osas on omad kogemused, et osade otstega ongi kaasas mõttetud kattekummid. Need, mis
on uuest peast kummised, pehmed ja elastsed, kestavad vähe. Mis on jäigad ja plastikust, kestavad kauem. Aga isegi täitsa asjalike tootjate kummid
vähemalt BMW näitel kipuvad aasta-paari pärast juba pragulised olema. Ei teagi, mis värk nendega on. Kliima või...
|
antsvolli
|
postitati 05.02.20 12:14 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Nareze
Nüüd uuesti kontrollides oligi kummikate katki, ja ikka kenasti. Huvitav ongi see, et see oli uhiuus. Esimest korda vaadates jäi kuidagi moodi see
kahe silma vahele. Aga suur aitäh kõigile kes vastasid! |
Vot selline on eeskujulik foorumlane, annab pärast teada mis viga oli, et järgmisel lihtsam on!
|
Nareze
|
postitati 04.02.20 22:54 |
Nüüd uuesti kontrollides oligi kummikate katki, ja ikka kenasti. Huvitav ongi see, et see oli uhiuus. Esimest korda vaadates jäi kuidagi moodi see
kahe silma vahele. Aga suur aitäh kõigile kes vastasid!
|
sigaelmar
|
postitati 29.01.20 08:17 |
Lahtine roolilatt võib keeramisel kolksuda.
|
teet82
|
postitati 28.01.20 17:25 |
Minu meelest Lemförder ei tooda selliseid asju, vähemalt mina pole kohanud.
Aga kas oled alla piilunud, et vähemalt kattekumm on terve ja klambrid kinni? Kui näiteks vesi sisse pääseb, siis on kiiresti kolin taga, samuti on
mõned kattekummid katki läinud mõne nädalaga, arusaamatul põhjusel.
|
Nareze
|
postitati 28.01.20 15:21 |
Tsitaat: | Algselt postitas: sir-mac
Alustuseks kõige lihtsam- kas poolassi poldid on kinni? |
Need on ilusti kõik kinni
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Kui oli mingi kõige odavamat sorti varuosa, siis pole imestada kui läbi on, oli mulnka kunagi umbes selline eluiga poolteljeotsal.
|
See oli Lemförderi osa. Ei usu, et see sinna kõige odavamasse klassi kuulub ja ma kahtlen, et isegi odavam klass juba 2 kuuga õhtal oleks.
Tsitaat: | Algselt postitas: sigaelmar
Ma ei nimetaks veovõlli otsast tulevat heli kolksuks. Pigem raginaks või naksumiseks. Aga mine lase töökojas üle vaadata, see pole selline viga, mida
internetist otsida. |
See ikka kolksub, vahel on ka tõesti ragisenud kuid enamus ajast ikka kolks. Ma küsisingi siit selle mõttega, et aimu saada kas veermikus on ka
mingeid muid selliseid osasi mis ainult siis annavad häält kui sõiduajal rooli keerad nagu siis nt veovõll. Sest ma ei taha väga uskuda, et veovõllis
jälle kala kuna välimine ots sai just vahetatud ja sisemine ots paistis ka terve olevat.
|
twistY
|
postitati 28.01.20 09:28 |
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Kui oli mingi kõige odavamat sorti varuosa, siis pole imestada kui läbi on, oli mulnka kunagi umbes selline eluiga poolteljeotsal.
|
Sekundeerin. On olnud juhus, kus tuttav nõudis, et tema B5 Passatile läheks kõige odavam (12€) poolteljeots.
Too oli nii tolerantsidest väljas, et palja käega ei jõudnud seda keeratagi ja telje otsa läks ka lõpuks hüdropressi abiga.
4-5 kuud hiljem juba räägib, et ots on raksuma hakanud
|
sigaelmar
|
postitati 28.01.20 08:02 |
Ma ei nimetaks veovõlli otsast tulevat heli kolksuks. Pigem raginaks või naksumiseks. Aga mine lase töökojas üle vaadata, see pole selline viga, mida
internetist otsida.
|
100
|
postitati 27.01.20 21:28 |
Kui oli mingi kõige odavamat sorti varuosa, siis pole imestada kui läbi on, oli mul ka kunagi umbes selline eluiga poolteljeotsal.
|
Nareze
|
postitati 27.01.20 19:25 |
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Ära kindlasti kirjuta mis autoga tegemist on. |
Vabandust, läks meelest. Audi a4 b6 2003 manuaal 1.9tdi esivedu
|
mkb
|
postitati 27.01.20 18:04 |
Ära kindlasti kirjuta mis autoga tegemist on.
|
sir-mac
|
postitati 27.01.20 16:52 |
Alustuseks kõige lihtsam- kas poolassi poldid on kinni?
|
Nareze
|
postitati 27.01.20 11:11 |
Tere
Ja jälle vana hea audiga probleemid. Lugu siis selline, et sügisel hakkas veovõll kolksuma. Oli ainult siis kuulda kui keerasid vasakule sõiduajal.
Välimise veovõlli otsa kummi kate oli katki ja määre seest välja jooksnud. Vahetasime välimise veovõlli otsa ära ja kadus ära. Ja nüüd on see tagasi,
ja palju hullemini. Piisab aint sellest, et rooli pool pööret keerata ja juba koliseb. Iga päevaga läheb aina hullemaks. Nüüd on lihtsalt teisiti see,
et koliseb mõlemale poole keerates. Kas see võib olla nüüd sisemine ots või võib olla see kolin tingitud ka millestki muust? Kolks on ainult sõites,
kohapeal pole midagi.
|
|