Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
teet82

 postitati 06.02.20 21:06
Siin on neid teemasid olnud küll, hiljuti oli ka üks, vist A4 B8 kohta, kasutage otsingut.
Siin vb mõni vihje, mootorikood küll teine: https://www.audi-sport.net/xf/threads/audi-b8-2-0-tdi-caga-coolant-temp-problems.359714/
Edasi saab varuosakoodi põhjal otsida asendust/odavamat lahendust jne., midagi keerulist ju pole.
Puhtalt testimiseks võib panna näiteks iselukustuvad tangid õige vooliku külge ja kohe näha, kas temperatuur tõuseb.
marzer

 postitati 06.02.20 20:36
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: marzer
Tere! Kas teema algatajal probleem lahendatud? Või kas keegi saaks siia lisada CGLC mootori jahutussüsteemi skeemi?


Ma arvan küll, et on korras. Ise oled Tartu inimene, miks Soyer-iga otse ei kontakteeru ja asja korda ei tee? Lahendus on suht kaval ja alati ei ole mõistlik kõike mis tead, kirja panna. C7-te juures on terve rida asju, mida lihtsalt peab teadma ja iga kõiki maailma marke panev diagnostik või töökoda ei leiagi neid üles. Neile, kes päriselt asju teavad paraku lobisemise eest palka ei maksta...


Foorum ju selleks ongi, et probleemi korral nõu saada? Saan aru, et need kes igapäevaselt diagnostika v remondiga tegelevad, tahavad oma töö eest tasu saada.
Täna igatahes vaatasin termokaameraga kapoti alla pärast 16 km sõitu ja ees radikas oli 20 kraadi, mootor ise 60-70, nagu kelladeplokis näitas. Kust see soe sinna radikasse saab?
marzer

 postitati 06.02.20 20:21
Tsitaat:
Algselt postitas: Soyer
Tsitaat:
Algselt postitas: marzer
Tere! Kas teema algatajal probleem lahendatud? Või kas keegi saaks siia lisada CGLC mootori jahutussüsteemi skeemi?

Mis sa selle skeemiga teed. Loodad sealt egr-i termostaati leida?


Jah, lootsin küll.
Jann

 postitati 06.02.20 05:17
Tsitaat:
Algselt postitas: marzer
Tere! Kas teema algatajal probleem lahendatud? Või kas keegi saaks siia lisada CGLC mootori jahutussüsteemi skeemi?


Ma arvan küll, et on korras. Ise oled Tartu inimene, miks Soyer-iga otse ei kontakteeru ja asja korda ei tee? Lahendus on suht kaval ja alati ei ole mõistlik kõike mis tead, kirja panna. C7-te juures on terve rida asju, mida lihtsalt peab teadma ja iga kõiki maailma marke panev diagnostik või töökoda ei leiagi neid üles. Neile, kes päriselt asju teavad paraku lobisemise eest palka ei maksta...
Soyer

 postitati 05.02.20 21:21
Tsitaat:
Algselt postitas: marzer
Tere! Kas teema algatajal probleem lahendatud? Või kas keegi saaks siia lisada CGLC mootori jahutussüsteemi skeemi?

Mis sa selle skeemiga teed. Loodad sealt egr-i termostaati leida?
marzer

 postitati 05.02.20 20:22
Tere! Kas teema algatajal probleem lahendatud? Või kas keegi saaks siia lisada CGLC mootori jahutussüsteemi skeemi?
Soyer

 postitati 22.01.20 10:20
Tsitaat:
Algselt postitas: marzer
Kui viga leitud, siis huvituks kaa milles viga seisnes.
Endal sama mootor ja sarnane probleem ja lugedes välismaa foorumeid, kahtlustan egr termostaati. Peatermostaadi vahetasin ära, aga muutust polnud.

No vaheta siis egr-i termostaat ära.
marzer

 postitati 21.01.20 20:31
Kui viga leitud, siis huvituks kaa milles viga seisnes.
Endal sama mootor ja sarnane probleem ja lugedes välismaa foorumeid, kahtlustan egr termostaati. Peatermostaadi vahetasin ära, aga muutust polnud.
Jann

 postitati 21.01.20 18:11
Helista, vaatan üle ja näitan kus viga.
SGH

 postitati 21.01.20 17:46
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Esiteks see ei ole normaalne. Arvan, et tean lahendust, mootori kood on? Auto on toodetud?

Kust ma mootori koodi leian? Audi A6 C7 2.0 TDI 130kw 2012
Jann

 postitati 21.01.20 17:17
Esiteks see ei ole normaalne. Arvan, et tean lahendust, mootori kood on? Auto on toodetud?
SGH

 postitati 21.01.20 16:50
Külmade ilmadega keeruline mootori optimaalset temperatuuri saavutada.
Kui on 1 või 2 kraadi sooja õues, siis tõuseb temp 90 kraadi peale (4 pulka) alles peale 40-50km sõitu maanteel 90km/h.
Kui olen mingi 60km ära sõitnud ja temp on ilusti 90 kraadi peal püsinud, siis kuskile korraks töötava mootoriga seisma jäädes hakkab temp uuesti langema.
Ühe pulga võrra langeb tegelikult siis kohe üsna kiiresti. On see normaalne?

Olen ka välismaa foorumitest seda teemat uurinud ja üllatavalt paljudel on sarnane probleem 2.0 TDI mootoritega.
Mõni ütleb, et see ongi normaalne, diislid lähevadki aeglaselt soojaks... teine ütleb, et kindlasti on probleem kuskil, tuleb lasta üle vaadata.
Kolmas ütleb, et uuris audi esindusest ja sealt öeldi, et jahedate ilmadega ongi see normaalne.
Mõni on termostaadi ära vahetanud ja probleem ikka täpselt sama jne. Neljas ütleb, et tal läheb suht kiiresti soojaks ja temp jääb püsima. :D:D

Ma nagu ei teagi mida teha või mis on õige... kas kellegil on äkki veel siit foorumist sama mootoriga auto?
Oleks huvitav teada, kuidas teie mootori temperatuur käitub külmade ilmadega. Suvel pole probleemi täheldanud, suht kiiresti läheb temp 90 peale ja jääb püsima.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 51.7% - SQL: 48.3%]