Teema ülevaade |
Jann
|
postitati 19.01.20 10:08 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Ormes_O
Mõtlen just esimese amordi vahetust,mis moodi see käib? |
Ülevalt õõtsade kronsa lahti, alt lahti, pistik ja voolik lahti, ülemised vardad lahti (pikk polt on väga kinni tavaliselt) jne.
Amort kinnitub ülevalt õõtsade kronsa külge, seepärst on tööd rohkem. C7 amort kinnitub juba nii ülevalt kui alt teisiti ja on suht lihtne vahetada.
|
Ormes_O
|
postitati 18.01.20 18:45 |
Mõtlen just esimese amordi vahetust,mis moodi see käib?
|
Jann
|
postitati 18.01.20 17:30 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Ormes_O
Huvipärast küsiks kas a6 c6 millel on õhkvedrustus,on teda lihtne tavavedrustusele ümber ehitada?
Mõne arust õhkvedrustus ei pea üldse vastu sellel autol.
Ning ehk keegi oskab õelda mis moodi näeb välja õhkamordi vahetus,kas voolik lahti ja uus aseme ja voolik külge ja korras. |
Ei ole lihtne. Siin mitu sellist teemat, kus asi lahti seletatud enam-vähem.
Millise amordi vahetust silmas pead? Või hoopis padja? Taga on amort ja padi eraldi, ees koos. Tavavedru ei sobi taga padja asemele üks-ühele.
|
Ormes_O
|
postitati 18.01.20 16:43 |
Huvipärast küsiks kas a6 c6 millel on õhkvedrustus,on teda lihtne tavavedrustusele ümber ehitada?
Mõne arust õhkvedrustus ei pea üldse vastu sellel autol.
Ning ehk keegi oskab õelda mis moodi näeb välja õhkamordi vahetus,kas voolik lahti ja uus aseme ja voolik külge ja korras.
|
|