Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
stihl

 postitati 13.01.20 21:39
Tsitaat:
Algselt postitas: sigaelmar

Kõige lihtsam ja võibolla ka odavam variant - ostad manuaalkastiga doonori ja hakkad asju ringi tõstma. Töö käigus näed mida vaja läheb ja need asjad saad doonori küljest kohe võtta mitte ei pea otsima hakkama varuosade müüjate käest. Ja kui siis veel on huvi suurem osa raha tagasi saada siis lapid automaadi doonori peale ja müüd doonori sõitvana maha ise samal ajal mõistma hakates miks räägitakse, et mõttekam on teine auto osta kui sellist käigukasti vahetust teha.


Kaks varianti, kas sul, sigaelmar, nüüd on tõesti üliandekalt tappev huumorimeel või sul lihtsalt juhtus....aga mina igaljuhul kukkusin diivanilt maha ja kõht on naerust valus...:D:D:D
Aasta parim kild kohe alguses.

..........

Vahel tõesti tundub, et kui ma pisut oma enamusest vabast ajast, mis tegelikult kulub peamiselt kassivideote vaatamise peale, näpistan ka audifoorumisse kiikamiseks, siis see aeg pole tegelikult raisku läinud...

.
ralf

 postitati 13.01.20 07:38
Et viisakalt teha,tuleb kardaanitunnelist ära vahetada detail,kuhu kinnitub käigukang/valits.A6 2,8 aut ja 2,5 tdi esimesed veovõllid olid kûll üksühele vahetatavad.
Rix

 postitati 13.01.20 07:27
Tsitaat:
Algselt postitas: sigaelmar
Kõige lihtsam ja võibolla ka odavam variant - ostad manuaalkastiga doonori ja hakkad asju ringi tõstma. Töö käigus näed mida vaja läheb ja need asjad saad doonori küljest kohe võtta mitte ei pea otsima hakkama varuosade müüjate käest. Ja kui siis veel on huvi suurem osa raha tagasi saada siis lapid automaadi doonori peale ja müüd doonori sõitvana maha ise samal ajal mõistma hakates miks räägitakse, et mõttekam on teine auto osta kui sellist käigukasti vahetust teha.

Ma ei tea küll, kas ja kui palju erinevusi/muudatusi C4 A6-el läbi aastate tehti, aga ka sama mootoriga doonorauto puhul võib tulla ette, et tuleb minna mõnda juppi mujalt otsima, sest pistikud ei sobi / mingi signaal on erinev või veovõllid ei sobi, sest rattalaagri mõõte on muudetud läbi aastate.
sigaelmar

 postitati 13.01.20 07:14
Tsitaat:
Algselt postitas: m2kuu
Hetkel nimetatud auto on automaat käigukastiga, oleks soov manuaaliks teha. Mis mul selleks vaja vahetada oleks ja võib pakkuda, et saaks ära vahetada. Ise olen selline natuke võhik tehnika poolest aga käed otsas ja huvi olemas, et see ära teha.


Kõige lihtsam ja võibolla ka odavam variant - ostad manuaalkastiga doonori ja hakkad asju ringi tõstma. Töö käigus näed mida vaja läheb ja need asjad saad doonori küljest kohe võtta mitte ei pea otsima hakkama varuosade müüjate käest. Ja kui siis veel on huvi suurem osa raha tagasi saada siis lapid automaadi doonori peale ja müüd doonori sõitvana maha ise samal ajal mõistma hakates miks räägitakse, et mõttekam on teine auto osta kui sellist käigukasti vahetust teha.
sir-mac

 postitati 12.01.20 20:25
Olen veidi hämmingus, et C4 taolisi asju käsitletakse-küsitakse, liiati veel selliseid, mis oma olemuselt peaksid rohkem maksma, kui auto ise. Mis on asja point? Aga eks see ole igaühe vaba valik.
Tore taas see, et C4-st üldse veel juttu tehakse:o:D.
stihl

 postitati 12.01.20 18:20
Tekib. :D:D:D
Mis neil peas toimub, on raske öelda.

.......

Samas, teistpidi võttes....ära iial ütle iial.
Mina näiteks hakkasin u. aastat viis tagasi lambist kokkama. Igavusest, huvist ...ja ka näljast. :P

Täna pole probleemiks krõbekana magushapus kastmes valmis visata. (tuleb parem, kui hiina restos)
Sealiha prantsuse moodi või kanatortilla on ammu juba kiirtoit. Kokk ma ei ole, aga enamuse petab ära.

Aga noh, ma olen ka enamus kokandusblogisid külastanud ja juutuubis Oliveri, Ramsay, John Zhangi jne kuni Priit Kuuseni välja videod läbi kah vaadanud.
Nö. iseseisva tööna.

Siin ma seda töösoovi ei näe.

.
Jann

 postitati 12.01.20 17:36
Siinkohal tahaks jälle tsiteerida klassikat "Mehed ei nuta" filmist: Andke mulle kirvest, seltsimehed....
Aga noh, tehnikakaugel inimesel on ju loomulikult tõstuk, aeg, doonorauto ja oskused tulevad ise. Alustaks ees-taga ülekandearvudest, vihjeks 35/9, 37/9 ja 41/9.
Vaja on veel palju nipsasju, poolteljed ees, pedaalid, sidur koos vajalikuga, kangiosa, mootori ja kastiaju lahutus jne. Kahju on entusiasmi tappa, aga vahest on see maapealetoov. Huvitav, et selliseid teemasid ikka veel tekib, uskumatu.
m2kuu

 postitati 12.01.20 16:36
Hetkel nimetatud auto on automaat käigukastiga, oleks soov manuaaliks teha. Mis mul selleks vaja vahetada oleks ja võib pakkuda, et saaks ära vahetada. Ise olen selline natuke võhik tehnika poolest aga käed otsas ja huvi olemas, et see ära teha.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 52.2% - SQL: 47.8%]