Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
teet82

 postitati 12.01.20 18:18
Autodata andmetel 3,5 tundi nukkvõllide maha võtmiseks, aga need normtunnid kehtivad uuemate autode kohta, millel kõik originaalis ja poldid probleemideta keeratavad. Arvan, et 5 tundi võiks olla see aeg umbes.
SimmoS

 postitati 11.01.20 20:58
Tere!

Lühidalt:

Auto -> A6 C5 1.8T 110kW ANB

Probleem -> Aeg-ajalt käivitusel kõrin (1-2 sek). Minu kõrva järgi nagu pööretel ka õrn kõrvaline heli.

Diagnoos -> Nii palju kui interneedumist uurida jõudsin siis peamine kahtlusalune mootori kett või selle pinguti? Ühesõnaga kui juba siis terve komplekti vahetus ootab eeldavatasti ees.

Küsimus -> Enne kui hinnapäringuid tegema hakkan siis uuriks kui pikk töö see mõne pädeva töökoja jaoks on? Keegi hiljuti antud töö lasknud teha ja mis võiks olla maksumus? Võiks arvestada Tallinna hindadega.

Vaatasin juhendeid ja vahetus ei tundu väga keeruline, aga praegune aastaaeg ja kütteta garaaz ei motiveeri proovima hakata. Saab muidu kuidagi visuaalselt tuvastada ka, et tegemist kindlalt keti probleemiga? Või on kõrin juba piisav kinnitus probleemile?

Tänud!

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 35.0% - SQL: 65.0%]