Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Tegelane5

 postitati 13.01.20 11:34
Tsitaat:
Algselt postitas: Taifuun
Kaevan vana teema üles.

Kas KU plokile saab peale panna originaalis WC peal olnud mehaaniliste tõukuritega kaant?
Silindrite läbimõõdud on erinevad, nagu siin juttu on olnud, kas midagi on vaja ümber teha või läheb 1:1-le?
Vahele läheb KU plokikaane tihend sel juhul?

Plokikaane tihend tuleb ploki järgi võtta. 8 klapiga R4 ja puhul sobisid b3/b4 ja kaaned kõik omavahel.
Taifuun

 postitati 13.01.20 08:47
WC mootor on lego, aga kõik jupid on olemas.

Üldiselt küsin, kuna KU-l on tõenäoliselt plokikaane tihendi vahetus ja kap.remonditud WC kaas on kodus riiulil, et kas saab ilma muudatusteta kaaned ära vahetada?


Tsitaat:
Algselt postitas: Audi100C2
Tsitaat:
Algselt postitas: Taifuun
Kaevan vana teema üles.

Kas KU plokile saab peale panna originaalis WC peal olnud mehaaniliste tõukuritega kaant?
Silindrite läbimõõdud on erinevad, nagu siin juttu on olnud, kas midagi on vaja ümber teha või läheb 1:1-le?
Vahele läheb KU plokikaane tihend sel juhul?


Kas see WC mootor on veel mingil kujul ka terviklik?

Audi100C2

 postitati 12.01.20 20:35
Tsitaat:
Algselt postitas: Taifuun
Kaevan vana teema üles.

Kas KU plokile saab peale panna originaalis WC peal olnud mehaaniliste tõukuritega kaant?
Silindrite läbimõõdud on erinevad, nagu siin juttu on olnud, kas midagi on vaja ümber teha või läheb 1:1-le?
Vahele läheb KU plokikaane tihend sel juhul?


Kas see WC mootor on veel mingil kujul ka terviklik?
Taifuun

 postitati 12.01.20 19:15
Kaevan vana teema üles.

Kas KU plokile saab peale panna originaalis WC peal olnud mehaaniliste tõukuritega kaant?
Silindrite läbimõõdud on erinevad, nagu siin juttu on olnud, kas midagi on vaja ümber teha või läheb 1:1-le?
Vahele läheb KU plokikaane tihend sel juhul?
pikkpresident

 postitati 13.08.05 18:58
Vot need numbrid on üldse müstilised asjad, iga allikas pakub veidi erinevat. Näiteks isegi kere mõõtmeid võrreldes on erinevused sees. Mootorite puhul on muidugi nii, et eri turgudel jaoks ja eri ajal toodetuna on väiksed erinevused sees.

OT, aga täielik müstika, mida ARK regtunnistustele kirjutab. Minul näiteks mootori mahuna kirjas 2119cm3. Mõni Niva on luuk-, mõni järskpära, kuldmetallik auto võib olla nii kollane kui ka pruun, lubatud haagise massid erinevad valmistaja soovitustest (eriti vene autodel) jne
Kaits

 postitati 12.08.05 21:36
Kuid vaadates tabelit sellel lingil:
http://www.audi100-online.de/Technik/Motor/motor.html

... on väidetavalt hoopis:
KU 185@3500
WC 180@4800
pikkpresident

 postitati 12.08.05 21:19
Tsitaat:
Algselt postitas: tonny
WC: 180@3000/ 100kw@5700rpm
KU: 185@3000/ 101kw@5700rpm


http://www.humanspeakers.com/audi/engines.htm


Samas nagu minul kuskilt meeles, et WCl 100kW@5900rpm ja momendimaksimum (suurust kahjuks ei tea, vist 186???)@4500rpm. Kui eksin, parandage, selleks see foorum ongi, et targemaks saada;)

Aga samas - räägiks siiski rohkem füüsilistest/tehnilistest erinevustest/sarnasustest , minagi kaldusin vahel kergelt OT suunas:D
tarmo

 postitati 12.08.05 21:08
WC: 180@3000/ 100kw@5700rpm
KU: 185@3000/ 101kw@5700rpm


http://www.humanspeakers.com/audi/engines.htm
Kaits

 postitati 12.08.05 20:58
Väändemoment KU ca. @3000rpm vs. WC ca. @4800rpm. "Ca." sellepärast, et mälujärgi väidan, täpsusele ei pretendeeri.
pikkpresident

 postitati 12.08.05 20:54
Tsitaat:
Algselt postitas: Kaits
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Nukkvõllid on erinevate gaasijaotusfaasidega, WC om parem nukkvõll, kui KU-l ;)


Aga "hüdronukk" ja "tavanukk" ei ole omavahel vahetatavad, kahjuks... Ehk siis KU-le WC nukki panna ei saa.


Vot min arvasin kah, et seal miskit gaasijaotusega erinevust on. KU 2226 cm3 lahutada WC 2144 = 82 cm3. 50cm3 mopeed liigub üsna hästi edasi ja 50cm3 mootorsaega saab üsna edukalt päris jämeda puu maha võtta. Samas nimetatud Audi mootorite võimsuse vahe on ainult 1 KW. 2309 mootor on veelgi lahjem: 98kW. Muidugi võivad siin jällegi olla omad argumendid - keskkonnasaaste, väändemoment. Väändemoment tundubki KU-l parem (saabub madalamatel pööretel), WC peab jälle rohkem pöördesse ajama.
Kaits

 postitati 11.08.05 15:37
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Nukkvõllid on erinevate gaasijaotusfaasidega, WC om parem nukkvõll, kui KU-l ;)


Aga "hüdronukk" ja "tavanukk" ei ole omavahel vahetatavad, kahjuks... Ehk siis KU-le WC nukki panna ei saa.
jõuvanker

 postitati 11.08.05 09:59
Nukkvõllid on erinevate gaasijaotusfaasidega, WC om parem nukkvõll, kui KU-l ;)
genekas

 postitati 11.08.05 00:25
minuteada seal mingit muud erilist vahet pole kui see, et hüdrotõukuritega mootoritel on klapisääred veidi lühemad - muus osas on konstruktsioon enamvähem sama
mati200

 postitati 10.08.05 20:19
erinevate kaante erinevaid klappe aretada puudub sügav mõte, kaani võid vahetada küll
pikkpresident

 postitati 06.08.05 19:44
Või siis küsiks natuke teistmoodi: kas uuemale kaanele saab vajadusel tavalisi tõukureid sisse aretada?
pikkpresident

 postitati 06.08.05 19:32
Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Mul on ainult üks küsimus.Mille kr*i pärast on vaja toppida omale peale selline peavalu nagu hüdrotõukur.
Mis see sulle annab?
Ja kui on probleem klapivahede reguleerimisega siis saan sellel teemal aidata,kuna oman kõiki vajalikke tööriistu ja ka seibe.


Ma ei taha midagi sinna vägisi toppida. Mõte selles, et kavatsen endale doonorauto osta. Kuna WC motot tehti kuni 7.84, siis pole neid eriti minu lähikonnas vedelemas. Pilk on jäänud peale paarile KUga masinale, sellepärast küsingi, et kui midagi originaalkaanega juhtuma peaks, siis kas hüdrodega kaant annab peale panna? Selles osas, mis allapoole kaant jääb, sõidan ma oma läbisõite arvestades veel vähemalt 10 aastat, enne pudeneb kere ümbert ära:D
QUATTRO

 postitati 06.08.05 16:29
Mul on ainult üks küsimus.Mille kr*i pärast on vaja toppida omale peale selline peavalu nagu hüdrotõukur.
Mis see sulle annab?
Ja kui on probleem klapivahede reguleerimisega siis saan sellel teemal aidata,kuna oman kõiki vajalikke tööriistu ja ka seibe.
pikkpresident

 postitati 05.08.05 21:20
Nagu aru olen saanud, on põhierinevuseks silindri läbimõõt (vastavalt 79,5 ja 81mm) Kolvikäigu järgi oletades peaksid ka vänt ja kepsud samad olema (või on erinevusi?)

Kuidas on plokikaanega? Kas WCle saab vajadusel hüdrotõukuritega KU oma peale panna?

Millised asjad on veel erinevad/sarnased (huvitavad ka mootorist endast veidi kaugemale jäävad vidinad, nt summuti jne)?

Kel kogemusi, kraamige oma tarkus lagedale:D

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 56.8% - SQL: 43.2%]