Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Raig0R

 postitati 05.11.19 12:38
Tsitaat:
Algselt postitas: rendoqoz
Esiteks, väike pardandus: Üks ostetud padi (Aerost) pidi kirjade järgi Lemförder olema, aga sees Corteco. Ma ei süüdista Aerot, aga kes varuosade telgitaguseid teab, siis nendele pole see vast mingi uudis. Ühesõnaga: kallis padi ei võrdu hea padi.


Minul hakkas selliselt pihta, et peale pikka (500km) maanteed linna jõudes ja foori taga seisma jäädes lõi imeliku vibra sisse.
Mõtlesin veel, et hea on, et linna jõudsin.

Mõlemad padjad olid vedelad ja õli väljas. Kusjuures õrnalt gaasi andes kadus vibra esiti isegi ära.
No selge, patjade vahetus. Ja millegi tõttu ma sel hetkel ei taibanud, et see ongi ainuke probleemi allikas. Peale B osa panekut oli vibra enam-vähem sama, mis katkiste A osa patjadega (pigem segas). Korraga läks sidurikomplekt vahetusse (mis oli nagunii selline suht kulunud), aga abi ei midagi.

Siis hakkasin toitesüsteemi kahtlustama: mitmesugused kontrollid ei andnud tulemust. Sai isegi seal maal ära käidud, et ehk mõni pihusti kuseb. Õnneks kontrolli ei teinud.

Lõpuks ikkagi võtsin pood.vok.ee
https://pood.vok.ee/?lang=et&call=textSearch&options=/make:AUDI/model:253/part:535/part:536/part:537/part:538
suhteliselt pildi järgi suvalised A padjad ning probleem kadus. Tõsi, minu enda orikate patjadega oli nõks vähem vibrat, aga ehk on see placebo effect

Veel: Ma pöörasin Google pahupidi: turbo kõrval oleva padja ja vasakpoolse padja ainuke erinevus ongi see kuumakaitse. Parandage, kui eksin. Ehk et kui leiad ilma kaitseta padja ja sul on see kuumakaitse olemas, siis paigaldamisel see takistuseks ei tohiks saada.

Lõpuks: soovitan ikkagi A padjad osta. Olen 90% kindel, et pärast paigaldust vibratsioon kaob.


Tänud. Hakkan vaikselt arutama seda asja uuesti siis.



Tsitaat:
Algselt postitas: Tegelane5
Mul 66kW Tdi hakkas ka tühikäigul laamendama aga seal oli mingi kütusepumba seadete teema. Igaks juhuks võiks mõnel diisli spetsil lasta asi üle vaadata.


Okei, lasen ka seda uurida. Väidetavalt külma mootoriga gaas põhja lüües lööb diislihaisu salongi. Ise juhikohal ei tunne, aga kaasreisijad on öelnud + üks tuttav, kelle ees koduteelt välja keerates kiirendasin.
Tegelane5

 postitati 04.11.19 20:12
Mul 66kW Tdi hakkas ka tühikäigul laamendama aga seal oli mingi kütusepumba seadete teema. Igaks juhuks võiks mõnel diisli spetsil lasta asi üle vaadata.
rendoqoz

 postitati 04.11.19 17:58
Esiteks, väike pardandus: Üks ostetud padi (Aerost) pidi kirjade järgi Lemförder olema, aga sees Corteco. Ma ei süüdista Aerot, aga kes varuosade telgitaguseid teab, siis nendele pole see vast mingi uudis. Ühesõnaga: kallis padi ei võrdu hea padi.


Minul hakkas selliselt pihta, et peale pikka (500km) maanteed linna jõudes ja foori taga seisma jäädes lõi imeliku vibra sisse.
Mõtlesin veel, et hea on, et linna jõudsin.

Mõlemad padjad olid vedelad ja õli väljas. Kusjuures õrnalt gaasi andes kadus vibra esiti isegi ära.
No selge, patjade vahetus. Ja millegi tõttu ma sel hetkel ei taibanud, et see ongi ainuke probleemi allikas. Peale B osa panekut oli vibra enam-vähem sama, mis katkiste A osa patjadega (pigem segas). Korraga läks sidurikomplekt vahetusse (mis oli nagunii selline suht kulunud), aga abi ei midagi.

Siis hakkasin toitesüsteemi kahtlustama: mitmesugused kontrollid ei andnud tulemust. Sai isegi seal maal ära käidud, et ehk mõni pihusti kuseb. Õnneks kontrolli ei teinud.

Lõpuks ikkagi võtsin pood.vok.ee
https://pood.vok.ee/?lang=et&call=textSearch&options=/make:AUDI/model:253/part:535/part:536/part:537/part:538
suhteliselt pildi järgi suvalised A padjad ning probleem kadus. Tõsi, minu enda orikate patjadega oli nõks vähem vibrat, aga ehk on see placebo effect

Veel: Ma pöörasin Google pahupidi: turbo kõrval oleva padja ja vasakpoolse padja ainuke erinevus ongi see kuumakaitse. Parandage, kui eksin. Ehk et kui leiad ilma kaitseta padja ja sul on see kuumakaitse olemas, siis paigaldamisel see takistuseks ei tohiks saada.

Lõpuks: soovitan ikkagi A padjad osta. Olen 90% kindel, et pärast paigaldust vibratsioon kaob.
Raig0R

 postitati 04.11.19 09:47
Tsitaat:
Algselt postitas: rendoqoz
Läksid B padjad?

Sellest on ennegi juttu olnud - B padi on saast. Ka mul oli vaja ära testida (2 Corteco patja sai ostetud). Made in China ja vibra jätkus.
Vahepeal kahtlustasin muid asju, toitesüsteemi/sidurit, aga lõpuks ikkagi soetasin lammarist A padjad ning probleem kadus.

Seega: kui kasutasid B patja, siis otsi probleemi 99% sealt.


Läksid B osad jah, Febi Bilsteinid ja esimene kumm Lemförder. Soovitati veel generaatorisidur üle vaadata, summuti sukk ja et summuti pinges poleks. Kuna mingi osa summutist on swapi jaoks ise tehtud, võib olla ka summuti halvasti tehtud ja pinges.
Padjad said ostetud nende koodide järgi:
8D0199382M - parem mootoripadi (AHL,AHU,1Z, AFN,AFF )
8D0199379J - vasak mootoripadi
8D0199339D - otsapadi, manuaalkastiga isendil.
rendoqoz

 postitati 03.11.19 17:46
Läksid B padjad?

Sellest on ennegi juttu olnud - B padi on saast. Ka mul oli vaja ära testida (2 Corteco patja sai ostetud). Made in China ja vibra jätkus.
Vahepeal kahtlustasin muid asju, toitesüsteemi/sidurit, aga lõpuks ikkagi soetasin lammarist A padjad ning probleem kadus.

Seega: kui kasutasid B patja, siis otsi probleemi 99% sealt.
Raig0R

 postitati 03.11.19 15:55
Tere.

Autoks A6 C5 Avant quattro 1.9tdi 81kw AFN. Ja probleem selles, et vibreerib tühikäigul. Vahetatud on kõik mootoripadjad. Sõita nagu mugav, sõidu ajal olev siuke väike vibratsioon kadus, aga tühikäigul ikka kohutav vibratsioon?
Kust viga otsida? Kuidas korrektselt peab reguleerima esimest patja?

Suured tänud ette.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 59.2% - SQL: 40.8%]