Teema ülevaade |
M2ki
|
postitati 25.03.20 00:26 |
Leidsin selle testri kasutusjuhendi ja funktsioon nr. 3 tundub, et paneb ainult pumba tööle. Ehk sama hästi võib seda teha eemaldades pumba relee ja
lühistada 87 ja 30 traadiga.
Olin seda varem juba proovinud ja ei tulnud paremalt mingit õhku. Samuti mitu korda pidureid õhutanud ja peasilindrit vahetanud.
Täna proovisin uuesti, paremalt ei tule mingit õhku aga vasakult kui pump töötas ja korduvalt samal ajal pedaali sõtkudes tuli õhk välja, hunnik
peeneid mulle, niiet et terve vedelik oli mullidest valge.
Päris perfektne ei ole, aga kordades parem kui varem. Sai uus 25.4mm peasilinder ka pandud, teise auto väiksema peasilindriga ikkagi pidur parem.
|
M2ki
|
postitati 27.10.19 07:50 |
Huvitas miks ainult EDS puhul seda vaja on, mida teeb peale pumba tööle paneku ja miks ainult parem esimene ratas.
|
Kiil
|
postitati 27.10.19 06:42 |
Miks sa üldse seda teada tahad? Ei saa kuskilt õhku kätte?
|
M2ki
|
postitati 26.10.19 19:47 |
Tsitaat: | Algselt postitas: M2ki
Pakkuda pole vaja, kes on kokkupuutunud võiks infot jagada. |
|
sir-mac
|
postitati 26.10.19 19:39 |
Ei saa hästi pihta, mis seal õhutamisel mingeid testreid vaja on? Seni olen oma ABS-iga varustatud 100-del ja A6-tel õhutanud ilma mingi testrita (kui
testriks mitte nimetada mõnd kamraadi või pere liiget, kes on pedaali tallanud) ja piduritega pole muresid olnud. Lihtsalt mootor tööle, tester tallab
ja ise õhutad. Võid ka testriga kohad vahetada. Alustad pikimast torust.
|
M2ki
|
postitati 25.10.19 11:16 |
Kuna ilmselgelt mul pole VAG 1710 ABS testerit, siis ehk keegi teab mida see tester teeb. Pumba saab lihtsalt tööle panna releepesast.
Aga lülitab see lisaks esimese parema ratta ABS ja/või EDS solenoidi?
Pakkuda pole vaja, kes on kokkupuutunud võiks infot jagada.
|