Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Jann

 postitati 27.09.19 16:32
Tsitaat:
Algselt postitas: audi2003
Arvutiga uuritud nüüd ja ei näita ühtegi viga, ja teeb seda ainult hommikul esimese sõidupeale, pärast seda sõida ja seisa palju tahad aga ei midagi, kõik justkui ok. Kusjuures ei tee ta seda üldse mitte igapäev, korra tegi umbes kuuaega tagasi ja siis nüüd kaks hommikut järjest jälle.


Miks peakski viga näitama? Ma ju ütlesin, et arvutiga tuleb erinevaid parameetreid uurida, mitte veakoode lugeda. Jah, see ongi keeruline paljudele. Vastuvaatavaid numbreid peab ka tõlgendada oskama. Otsi parem diagnostik ja soovitavalt selline, kes kõiki maailma marke ei valda, vaid seda, mida vajad.
audi2003

 postitati 27.09.19 05:46
Arvutiga uuritud nüüd ja ei näita ühtegi viga, ja teeb seda ainult hommikul esimese sõidupeale, pärast seda sõida ja seisa palju tahad aga ei midagi, kõik justkui ok. Kusjuures ei tee ta seda üldse mitte igapäev, korra tegi umbes kuuaega tagasi ja siis nüüd kaks hommikut järjest jälle.
Jann

 postitati 25.09.19 12:28
Tsitaat:
Algselt postitas: audi2003
Kusjuures ei ole teinud lühikesi otsi, ja temp.tõuseb ka kuidagi kiiresti 90° välja. Tavaliselt peaks hakkama auto eelnevalt vaikselt kärsahaisu sisse ajama, 2010.a a6 3.0tdi oli selline asi mul, ajas paaenädalat kärrssa välja sisse ja ss hakkas tuli põlema, aga jahutama küll ei hakanud selle tagajärjel.


Need ongi täiesti erinevad autod ja käituvad ka erinevalt. Selleks, et auto DPF seisukorrast ning tööd mõjutavatest andmetest selge pilt saada, tuleb arvutiga uurida.
audi2003

 postitati 25.09.19 11:47
Kusjuures ei ole teinud lühikesi otsi, ja temp.tõuseb ka kuidagi kiiresti 90° välja. Tavaliselt peaks hakkama auto eelnevalt vaikselt kärsahaisu sisse ajama, 2010.a a6 3.0tdi oli selline asi mul, ajas paaenädalat kärrssa välja sisse ja ss hakkas tuli põlema, aga jahutama küll ei hakanud selle tagajärjel.
Jann

 postitati 25.09.19 10:55
Just, kui põletus jääb pooleli, uhavad vendid tükk aega jahedat õhku mootoriruumi. Tuleks sihtotstarbeliselt kasutada, mitte 4km otsi sõita.
Lõpuks saad uue tahmaka osta (2000+ eur.)
stihl

 postitati 25.09.19 10:37
Kas siin on taas tegu mingi suure diisliga, millega sõidad ainult lühikesi otsi ja DPF on juba hullumas, kuna ei saa end maanteel põletada?

Ja siis üritab seda kohapeal seistes teha; ventikas undab selle pärast, et kapotialust tempi pisutki alla tõmmata...

.
audi2003

 postitati 25.09.19 10:04
Tere! Keegi oskab öelda kas on ok, kui auto hommiku käima panna ja väljas ainult 8° sooja,niiske ja pilves, ajan autoga nii umbes 3-4 km ja temperatuur juba 90° , üle kraad ei tõuse ka pikemasõide peale, aga küsimus selles et selle 4 km järgi jätan auto seisma ja ventikas hakkab ja ventikas hakkab jahutama, just peale seisma jätmist, oskab keegi öelda on see OK? Pole ju nagu kuuma ega midagi väljas, et peaks jahutama!
Autoks siis 2015.a. a6 3.0 tdi automaat.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 41.1% - SQL: 58.9%]