Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
stihl

 postitati 21.09.19 06:18
Tsitaat:
Algselt postitas: tamm20
lihtsalt aasta tagasi sai tutika esisilla ja sellest ajast jama.


Siis pole ju küsimust, milles teema on.

.
tamm20

 postitati 20.09.19 19:56
https://www.upload.ee/image/10501571/audi.jpg

Selline velg ammu all, lihtsalt aasta tagasi sai tutika esisilla ja sellest ajast jama.
Velje nimetust peast ei oska hetkel öelda ja ET(kui huvi otsin) aga flantse ega midagi vahel pole.

Märkus moderaatorilt: Muutsin pildi lingiks, pildi pikema külje maksimum lubatud väärtus on 800pix!
Jann

 postitati 19.09.19 14:43
Selliseid rehve pole esimese otsa C6-le kuskilt otsast isegi ette nähtud, mis veljega tegu? (laius, ET, mingid flantsid veel lisaks?) Rehvirõhk stendi ajal ja igapäevaselt sõites? Hakkaks sellest pihta.
stihl

 postitati 19.09.19 08:39
Tsitaat:
Algselt postitas: tamm20
Rehvid alati ikka tutikad, juba räägitud Pärnu Audi esindusega ja seal sillastend katki :D Ilmselt teise linna vaatama.


No autoesinduses on stendi remont tundide kuni päevade küsimus. Nad ei saa seda lihtsalt omale lubada, sest pool sillaremondi tööd jääb ju seisma; midagi ei saa enam teha, mis kokkujooksu regulli pärast nõuab.
Ma võtaks rahulikult ja ootaks, kui sul sinna lähem minna.

Tallinna esindustel ka sestap tihti kaks sillastendi remondisaalis kõrvuti. Neljaposti tõstukil saab ju muid asju ka teha.

.
mkb

 postitati 19.09.19 07:59
Leia keegi, kes suudab ka oma pead kasutada, mitte ei korruda ainult "3D pink" ja loodab, et pink ise silla paika keerab.
anduke88

 postitati 19.09.19 06:48
Siis Tallinna teema :)

Eks ta hakkab pihta sellest mis sillastendi masinale ette antakse (ka teistele tulevikus infoks):
1. Standard suspension (1BA) Urban suspension (1BB)
2. Sport suspension (1BE) ehk S-Line (-20mm)
3. Heavy duty suspension (1BR)
4. Sport suspension quattro GmbH (1BV) (-30mm)
5. Sport suspension S6 (1BD)
6. Air spring suspension (1BK), air spring suspension allroad (1BY)

Mul Vianor pani mitu aastat tagasi 1BK vedrustuse 1BA järgi paika...said stendi pärast seda uuesti teha...kuid ikka valesti...ajuvaba :(

Ma muidugi loodan, et keegi pole sul tavavedrustust veel omakorda mudinud näiteks madalduse eesmärgil...siis ei tea enam keegi, mille järgi oleks vaja sillad paika regulleerida.
tamm20

 postitati 18.09.19 23:34
Rehvid alati ikka tutikad, juba räägitud Pärnu Audi esindusega ja seal sillastend katki :D Ilmselt teise linna vaatama.
stihl

 postitati 18.09.19 15:08
Tsitaat:
Algselt postitas: tamm20
Autol sportvedrustus ja rehvi ääre sööb umbes 3000-5000km peale ära niimoodi et traadid väljas. Sõidan ka autoga väga palju ikka. Palju pärnu esinduses stend maksab? Ega ei tasu vist igapool stendis käia jah.


Sõidad sa palju või mitte, aga 5000km ja traat väljas on ikka pisut liig.

Palju seal stend maksab, pole sinu jaoks enam vahet, sest vaata oma kulusid, seal on kirjas, palju 245/35R20 rehv maksab. (Barum, alates 150€/tk)
Seega käia ära.

Või sõidad vanade rehvidega, millel juba ostes on serv kulunud?

.
tamm20

 postitati 18.09.19 10:26
Autol sportvedrustus ja rehvi ääre sööb umbes 3000-5000km peale ära niimoodi et traadid väljas. Sõidan ka autoga väga palju ikka. Palju pärnu esinduses stend maksab? Ega ei tasu vist igapool stendis käia jah.
anduke88

 postitati 18.09.19 07:14
Mis perioodi peale ta rehvid ära sööb? 5000 km ja 8 mm > 2 mm? Sest aastates ei saa rääkida, kuna üks juht võib sõita aastas alla 10 000 km, minusugune samas 60 000 km :D

Pärnus esindus olemas, lase seal sillastend teha ja asi unustatud. Kui ka esindus hakkab jonnima, tuleks veljed üle vaadata.

Kuigi jah, selle komboga on juba diameeter 27mm suurem kui standard 18" mõõdul. Aga see ei tohiks rehvide söömist mõjutada.

Mina läksin ka esinduse teed, sest muud sillastendid lihtsalt ei suutnud silda paika panna. Sillastendi seaded erinevad ikka päris palju, olevalt mis vedrustusega auto on. Näiteks kui õhkvedrustusega auto seadistatakse tavavedrustusega auto järgi.
tamm20

 postitati 17.09.19 20:18
Tere, mureks nimelt rehvisöömine, nagu sild paigast, all 15 000km sõitnud lemfi sild, peale silla vahetust tehti stend (all 245/35ZR20), kõik tundus timm aga peale mingit maad sõitmist rehvi siseäär söödud, läksin uuesti stendi (teise kohta) koos uute rehvidega ja sealt öeldi üldse, et ei saa kallet reguleerida, et liiga suur velg. Mis jutt see on :D läksin uuesti koos uue sillatalaga ja lemfi sillatala puksidega remonti, vahetati sillatala ja tehti silla reguleerimine aga kõik ikka sama. Vaikselt ei jõua enam varsti rehve osta, söömine pole küll meeletu, kuid ikkagi. Kas peaksin sillastendi kohta vahetama või midagi muud viga? olen kuskilt lugenud, et alumised õõtsapuksid tuleb vahetada rs6 pukside vastu, et need pidid tugevamad olema ja jäigemad.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 47.1% - SQL: 52.9%]