Teema ülevaade |
stihl
|
postitati 18.09.19 18:42 |
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
Kui viitsid.....uuri minu amtud linki veits |
Hommikul 0,3 sekki uurisin. Mis nii irwitama ajab?
Aaa, et pole see kõige kangem we?
Tee endale siis minu poolt beer välja.
.
|
laurz
|
postitati 18.09.19 18:02 |
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Minuarust ka. Et korda teha.
Need klapid on nii peene varrega, et vaevalt kepsu lühemaks löönud on. (Ja kui ongi, siis vahetad ka need).
Kolb vast on terve, ikkagi turboka ülitugev kolb ju.
Kepsusaale võibolla juurde igaks juhuks ja ongi kogu video.
See 140kw oli üks tolleaegseid kangemaid, esiteks sa ei leia sellist vblla ja mingit 110 sinna panna, siis tekib kohe mingid 100 häda.
Vatasin, jupp ei maksa tal suurt midagi, klapp on ikka 5 kuni 10€ nagu neil on, kuigi BEXil olid mingid klapid täitsa oma mõõduga vist.
. | Kui viitsid.....uuri minu amtud linki veits
|
stihl
|
postitati 18.09.19 15:13 |
Minuarust ka. Et korda teha.
Need klapid on nii peene varrega, et vaevalt kepsu lühemaks löönud on. (Ja kui ongi, siis vahetad ka need).
Kolb vast on terve, ikkagi turboka ülitugev kolb ju.
Kepsusaale võibolla juurde igaks juhuks ja ongi kogu video.
See 140kw oli üks tolleaegseid kangemaid, esiteks sa ei leia sellist vblla ja mingit 110 sinna panna, siis tekib kohe mingid 100 häda.
Vatasin, jupp ei maksa tal suurt midagi, klapp on ikka 5 kuni 10€ nagu neil on, kuigi BEXil olid mingid klapid täitsa oma mõõduga vist.
.
|
andrec
|
postitati 18.09.19 07:29 |
Miks sa ei lase uusi klappe panna ja kaanele täis remonti teha, saaks oluliselt parem kui mingi vana sõitnud romula mootor.
|
laurz
|
postitati 18.09.19 03:24 |
https://www.bar-tek-tuning.com/1.8t-engine-codes
Kaante vahe vist on ainult sisselaske portide suuruses.Kui alumine osa jäi terveks.
|
khp
|
postitati 17.09.19 18:32 |
-
|
|