Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
stihl

 postitati 01.10.19 06:28
Tsitaat:
Algselt postitas: andres
Kõige suurem on loks just 2. käiguga. Gaasi andes või jalg üldse gaasilt maha - loks on märkimisväärne.


Loksuta oma mootor üle. Kang seisab ju keskel munast kere küljes kindlalt paigal ja muud varianti pole.

100: see sinu difri loks oli totaalne erandjuhus, sellist ei teki Eestis kellelgi järgmise 20a jooksul....:D
Ja mäletan, mõõtsin veel ühel igivanal Land Roveril (tuntud difrikulutajad!) neid lõtkusid, ei olnud hullu midagi.
B6 differ on umbes 2X parematest materjalidest tehtud, kui need omaaegsed LR-id.

.
Rix

 postitati 01.10.19 06:14
Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Ilmselt mitte https://www.ladu24.ee/audi-varuosad/a4+avant+%288e5%2C+b6%29+2000-2005/2.0+fsi+110kw/16861/mootor,mootori-kinnitus


Sõltub mootorist. Enda 2.5TDI jaoks olen ma ka leidnud ainult originaale (niiöelda anduriga padjad).
laurz

 postitati 01.10.19 05:59
Ilmselt mitte https://www.ladu24.ee/audi-varuosad/a4+avant+%288e5%2C+b6%29+2000-2005/2.0+fsi+110kw/16861/mootor,mootori-kinnitus
andres

 postitati 01.10.19 05:43
Väidetavalt B6-le mootoripadjad ainult A-varuosana.
laurz

 postitati 01.10.19 05:35
Vötke nüüd asja loogiliselt. Kasti ja mootori padjad on vedelad.....ja nii ongi:D Kaasa arvatud see esimene mootori tugi. Ma ei tea kuidas B6 on aaga B4-jale pakuti Forsis erinevate tootjate kasti patjasid. Ühed neist olid nii vedelad,et kannatas ilusti näppude vahel liigutada:D Ja kui sind ei rahulda originaal,siis kasuta selliseid https://www.ecstuning.com/Audi-B6_A4-Quattro-1.8T/Engine/Mount/
andres

 postitati 01.10.19 05:05
Kõige suurem on loks just 2. käiguga. Gaasi andes või jalg üldse gaasilt maha - loks on märkimisväärne.
Muude käikude korral ei ole nii häirinud, aga just 2. häirib.
Kuna kere on enam-vähem korralik, siis selle olukorra säilitamiseks on auto hetkel väikestel keretöödel ning kuna kuigi palju sõitnud ei ole, siis kohe rohkem mälule tuginedes öelda ei oska.
100

 postitati 30.09.19 19:31
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Ok, differ on lõtkuga jne, kõik hammasrattad on metsikult kulunud, aga kuidas see kangi liikuma paneb?
Mitte kuidagi.


Võibolla kui on suur lõtk, siis gaasi maha lastes/juurde pannes see lõtk mõjub kõikvõimalikele patjadele ja puksidele palju järsemalt ja liigutab neid rohkem ja panebki mootori+kasti rohkem liikuma. Ok, aga see kangi väike liikumine on tegelikult selle asja juures kõige väiksem probleem. Ise tunnetasin ka seda, et kui summutijooksul kusagilt mõni kummitripp katki oli, siis andis ka rohkem liikuma kang. Ehk siis kindlalt kinnitatud summuti+torustik justkui aitas asja natuke siluda.
Quattru

 postitati 30.09.19 18:53
Aga näiteks 5. käik, mntl lased kaasipedaali lahti (sidurit ei puutu) ja vajutad uuesti järsemalt, korrates uuesti siis ka näha kuidas kang ise liigub ebaloomulikult palju?
andres

 postitati 30.09.19 10:59
Ehk siis peaks sammud seadma Aasta Autosse?
Rohkem Audi pädevust ei tundu Tartus olema, Ekspertauothoolduses teatakse, et tule kuu aja pärast tagasi.
stihl

 postitati 30.09.19 10:09
Tsitaat:
Algselt postitas: 100

Diagnoosid nii, et tõstad ühe poole esiratta üles ja käik sees olles keerad seda ratast ühele ja teisele poole. Kui annab palju keerata nii, siis kasti sees on lõtkud.


Ok, differ on lõtkuga jne, kõik hammasrattad on metsikult kulunud, aga kuidas see kangi liikuma paneb?
Mitte kuidagi.

Kangist läheb varras kasti sisse, see valib sealt kolme kahvlite võlli pealt mingi käigu, lükkab selle sisse ja sinna ta jääb. Kangi ei liiguta mitte midagi.
Seal lihtsalt peab kast ise koos mootoriga edasi tagasi töllama, muud varianti pole.

Mina tõmbaks ta sabast kas veokonksu külest vms neljapostilise tõstuki tagumise tala külge korraliku koormarihmaga kinni ja siis on juba konkreetselt auto all olles näha, kus ja mis kohaltvõtmisel liigub.
Hädaga aitab ehk ta tagumikkupidi puu külge sidumine; siis on kapotialt mingil määral näha, mis seal toimub.

See fakt, et mootoripadjad ning käigukasti padi Forssis vahetatud mind ei segaks, mine tea, mida nad seal tegid või mille lahti jätsid.
Ka parimatel juhtub.

.
andres

 postitati 30.09.19 08:46
Jah, mootoripadjad on vahetatud, sh ka see, mis kasti juures on.
Sõidab, aga häirib.
Tegelane5

 postitati 30.09.19 08:25
Kõige ees too kummipuks mis radikakanduri alla läheb on ka vahetatud?
Vähemalt A80nel oli ta olemas ning tundub et ka A4jal
https://www.ladu24.ee/audi-varuosad/a4+avant+%288e5%2C+b6%29+2000-2005/1.6+75kw/16043/mootor,mootori-kinnitus,0,1/400105,403/pai gutus-mootor-maxgear
100

 postitati 29.09.19 20:05
Pakkusin enda kogemuse põhjal. Kasti lahti võtmine ja remont on ilmselt rahaliselt mõttetu, pigem korralikum kast otsida.
Diagnoosid nii, et tõstad ühe poole esiratta üles ja käik sees olles keerad seda ratast ühele ja teisele poole. Kui annab palju keerata nii, siis kasti sees on lõtkud. Kui palju on palju? Oma autol 15" ratta puhul panin mõõdulindi rehvi peale ja siis vaatasin ülemise punkti suhtes kui palju kokku annab liikuma. 1. käiguga oli u. 6-6,5 cm ja see oli juba häiriv. Mõne aasta pärast oli 30 cm. Veel aasta edasi ja lõtk oli juba lõpmatult suur (loe- kast lendas laiali).:D
andres

 postitati 14.09.19 12:32
Mis võiks kastis seda põhjustada?
Kas on Tartus kedagi, kes oskaks seda diagnoosida ning lahendust pakkuda?
100

 postitati 13.09.19 05:01
Kast ise.
andres

 postitati 12.09.19 18:24
B6 Avant, 2004 manuaal. Kui sidurit lahutada ja vedu taha tuleb, siis eriti just teise käiguga on tunda käigukangi liikumine. Ehk kui siduriga mängida - sidur alla ja lahti, alla ja lahti, on tunda, kuidas käigukang liigub - loksub. Mootoripadjad ning käigukasti padi Forssis vahetatud, kuna olid katkised, aga midagi ei muutunud. Uurisin põgusalt Tartu Ekspertautohooldusest, kuid sealne tüüp kehitas vaid õlgu ning ütles, et mootoripadjad, muud ei saa olla. Ilmselgelt on põhjuseks midagi muud, aga mis?
Esimene käik läheb veidi raskelt sisse, kui see peaks asjasse puutuma.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2009
Täiendanud indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2016
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 21.9% - SQL: 78.1%]