Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
QUATTRO

 postitati 16.09.19 06:09
Reeglina piisab kui summuti ja kere vahele saab sobilik kaabel. Selle peaks suutma vähegi diagnostika valdkonnas tegelev inimene välja mõõta.
Universaal lambdad mis on 4 juhtmega, need vajavad kindlast eraldi mätast.
Light

 postitati 13.09.19 11:47
Ülevaatus nüüdseks läbitud.

Tase kõikus ikka üles-alla...aga saime sobivad näidud ära fikseeritud.

Ehk siis viga ikka kusagil sees. Hetkel tellitud ka orig sinine temp andur, kuna tundus, et selle lahti ühendamisel läksid näidud paremaks.

Olen lugenud palju lambdale lisamassi vedamisest, kuidas see välja näeb? Keerme ja lambda vahele juhe ja siis vedada mõne mootori poldi alla?
Light

 postitati 12.09.19 05:33
Lambda küttel vool peal.
Käisin töökojas ja kontrolliti taas lambdat - väidetavalt töötab ilusti.

Uus katt ka all ja õhulugeja küljes. Täna uuele katsele.
Light

 postitati 10.09.19 08:26
Tänud info eest. Proovin õnne ja uurin veidi töökodasid täna, et kas keegi saaks mul lambda veelkord üle kontrollida.
Kui kellegi leian, eks annan siin ka teada, et mis öeldakse.

Kunagi oli mul B4 1,6 74kw ADA mootoriga sama mure, et CO oli ülevaatusel paigast ja ujus üles alla. Tollel korral osutus veaks see, et keegi oli kaitsmekarbis lambda kütte kaitsme eemaldanud (Auto oli sammuti värskelt soetatud). Peale kaitsme külge panemist läbis heitgaaside tesiti ilma probleemideta ja läbib tänaseni.

Siiamaani on sellel autol muidugi kontrollimata, et kas vool üldse lambda kütmiseks peale jookseb...mille katsun ka täna ära teha.
QUATTRO

 postitati 10.09.19 06:24
Lambda puhul võiks kontrollida signaali siiki töötava mootoriga ja multimeetriga. See leeklambiga kontroll ei ole eriti adekvaatne.
Lisaks andur vananeb ajas ja selle signaal jääb aeglaseks, see võiks seletada ka hetkel seda CO ujumist. Samas oleks vaja lisaks CO-le ka teisi näitajaid teada.
Light

 postitati 09.09.19 15:25
Käidud ja tulemus sama. Hüppab 0,4 pealt 1 peale. Nii kõigub kogu aeg.
Ülevaataja ütles, et metsas olev katalüsaator nii ei hüppa ja et pigem viga mujal. Seekord sai ka pikalt tuure hoitud.

Proovin teist õhulugejat ja igaks juhuks panen garaa˛is oleva teise kati alla.. Golf 3 2.0 85 kw läbis tolle katiga ülevaatuse probleemideta.
Light

 postitati 09.09.19 11:33
Lähen peale tööd uuesti ÜV ukse taha ja palun, et nad veidi kauem ikka pöördeid hoiaksid..kui seda nad ise teha ei taha siis ehk lubavad minul seda teha.

Eks vaatame, et kas õnnestub midagi paremaks saada...
blefish

 postitati 09.09.19 06:27
Tsitaat:
Algselt postitas: Light
Väga muidugi vaeva ka ülevaatusel ei nähtud pöördes hoidmisega, paar minutit max. Enne ülevaatusele minekut sõitsin ca 20km 5000 pöördega, et katt korralikult kuumaks ajada..kasu sellest muidugi oli vähe, sest ülevaatusele jõudes oli ees 5 autot ja selle ajaga kui sisse sain jõudis kogu süsteem vast maha jahtuda...

Oma kogemusest D2 peal oli nii, et hoiti umbes minut pööret peal ja siis ei saadud midagi kätte, saadeti korduvale. Käisin lõpuks teises kohas, kus ülevaataja pani raskuse gaasile peale ja ise läks saiakest sööma :). Umbes 5 minutit vist olid pöörded peal ja siis saadi ilusad numbrid kätte. Kui alguses oli pea 2x üle, siis pärast oli 10x lubatust madalam. Võib tõesti olla, et katalüsaator pole praegu lihtsalt tööd üldse teinud.
Light

 postitati 09.09.19 06:13
Lambda sai lastud kontrollida. Kuumutati leeklambiga ja vaadati testriga. Väidetavalt kõik toimib.
Temp andurit uurinud pole. Peaks vaatama seda sinist vist eks?

Kati tootja jään võlgu, läks alla B grupi toode ja oli odavama otsa oma, maksis ca 70 euri.

Väga muidugi vaeva ka ülevaatusel ei nähtud pöördes hoidmisega, paar minutit max. Enne ülevaatusele minekut sõitsin ca 20km 5000 pöördega, et katt korralikult kuumaks ajada..kasu sellest muidugi oli vähe, sest ülevaatusele jõudes oli ees 5 autot ja selle ajaga kui sisse sain jõudis kogu süsteem vast maha jahtuda...


Hetkel puht ajaliselt pole võimalik Valgast Harjumaale sõitma hakata, et pädevaid töökodasid külastada.
Kas ka lõunas kusagil keegi pädevat töökoda oskab soovitada?
QUATTRO

 postitati 09.09.19 05:56
FSI ja Digifant-Motronicu toitesüsteeme võrrelda ei tasuks. Räägime ikkagi totaalselt erinevatest süsteemidest, tööpõhimõtetest ja rõhkudest.
Kelle katalüsaator alla pandi? Hetkel suurt plaani vaadates see tööd küll ei tee. Kaua pöördes hoiti ülevaatusel?
Käi kuskil diagnostika pesas kus on võimalik heitgaase mõõta ja näeks hapniku osakaalu ka ära, Tallinnas Truumu, Speedster jne.
blefish

 postitati 09.09.19 05:49
Kas temperatuuriandur ja lambda sensor on ka kontrollitud?
Kremlin

 postitati 08.09.19 18:42
Tsitaat:
Algselt postitas: Light
Kas probleemsete pihustitega mingeid muid sümptomeid peale kõrge CO ei kaasne?
Sest tõesti ülejaanud osas toimetab mootor ideaalselt. Pole mingit vahele jätmist ega muid probleeme.

Eks masinad / mootorid / ajud erienvad, aga minu masin kohati puterdas külm käivitusel, mitte koguaeg.
Põhi mure, miks pihustid sinna saatsin kontrolli, tekkisid veakoodid @ silinder 3.
Samamoodi sai vahetatud küünlad / süütepoolid / MAP andur. 100% kindel ple, aga tundub, et pihustite viga.

http://kremlin.planet.ee/pildid/Audi/Audi%20A4%20B8%202008/Foorum/tn_Screenshot_20190816-160152.png
Light

 postitati 08.09.19 18:25
Kas probleemsete pihustitega mingeid muid sümptomeid peale kõrge CO ei kaasne?
Sest tõesti ülejaanud osas toimetab mootor ideaalselt. Pole mingit vahele jätmist ega muid probleeme.
Kremlin

 postitati 08.09.19 06:08
Pihustid? https://bensiinipihustid.ee/
Enda pihustid on hetkel seal, kõik olid väga kehvas seisus. 5tk sai korda, 1 on jama. Tellisin eBay ühe kasutatud ja saadan talle stendi.
Kaks aastat tagasi kukkusin CO pärast ÜV läbi. Käisin 2x Audi Service jne, pakuti ka kattide vahetusi jne jne....
Ise lasin peale seda ära teha carbon clean ja nüüd eelmine kuu oli uuesti aeg minna. Sain läbi, aga CO pold ikkagi ideaalne, tühikäigul kõrge. Usun, et pihusti jama.
Kokkusattumus on meil see, et me mõlemad paugutame Alexela 98.
Light

 postitati 07.09.19 14:45
Mure järgmine.
Autol heitgaasid paigast ära. Vahetatud on küünlad, küünla juhtmed, katalüsaator, rootor, jagaja kaan. Süüde lastud stroboga paika panna.
Liigub ja käivitub väga hästi.
Mõõtmise ajal hüppas co tase metsikult ules ja alla ja ulevaataja arvas, et ehk on kehv kütus sees. Sees oli aga alexela 98.

Panen ka pildi, et millised olid mõõtmise tulemused, ehk oskab keegi nende põhjal midagi öelda.

https://www.upload.ee/thumb/10453757/IMG_20190907_173131.jpg
Tänud ette!

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 53.7% - SQL: 46.3%]