Teema ülevaade |
Priidik999
|
postitati 04.09.19 09:47 |
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
Ära vaeva end.....lase ära vahetada. Pärast vaja süsteem õhutada jne. Ainult juutuubist siin kasu pole |
Ausukoha mõttes oleks hea näha,vahetuse kohapealt kaalun veel.
|
laurz
|
postitati 03.09.19 18:28 |
Ära vaeva end.....lase ära vahetada. Pärast vaja süsteem õhutada jne. Ainult juutuubist siin kasu pole
|
Priidik999
|
postitati 03.09.19 06:56 |
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat: | Algselt postitas: Priidik999
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat: | Algselt postitas: antsvolli
Kui praegu suvel on 70°c siis talvel on temp 50 ringis. Sul arvatavasti termostaat õhtal. |
Füüsikaliselt on vist siis ka talvel siiski see 70C , kuid jah normaalne see
temp. küll pole. |
Ega muud mõju pole peale kütuse kulu tõus? |
No kujuta ette, et auto sõidab koguaeg mitte norm mootori temp.-ga. Esiteks kütusekulu, teiseks jah igasugu põlemisjäägid või põlemata asjad, mis norm
temp.-iga toimuvad. |
Vahetus omal välja vahetada keeruline?
Peak asuma mootori peal suht,youtubest vaadatud aga täpset infot ei andnud kus asukohaks.
|
TiitR2
|
postitati 01.09.19 16:33 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Priidik999
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat: | Algselt postitas: antsvolli
Kui praegu suvel on 70°c siis talvel on temp 50 ringis. Sul arvatavasti termostaat õhtal. |
Füüsikaliselt on vist siis ka talvel siiski see 70C , kuid jah normaalne see
temp. küll pole. |
Ega muud mõju pole peale kütuse kulu tõus? |
No kujuta ette, et auto sõidab koguaeg mitte norm mootori temp.-ga. Esiteks kütusekulu, teiseks jah igasugu põlemisjäägid või põlemata asjad, mis norm
temp.-iga toimuvad.
|
Priidik999
|
postitati 01.09.19 16:31 |
Tsitaat: | Algselt postitas: antsvolli
Põlemine vaevalt täielik, sellest tulenevalt saastab dpf-i ära. Mõned kilomeetrid vaevalt midagi erilist teevad kuid pikemaajaliselt tahmab
korralikult.
Soovitaks ikka ära vahetada esimesel võimalusel. |
Dpf välja progetud eelnevalt.
|
antsvolli
|
postitati 01.09.19 16:17 |
Põlemine vaevalt täielik, sellest tulenevalt saastab dpf-i ära. Mõned kilomeetrid vaevalt midagi erilist teevad kuid pikemaajaliselt tahmab
korralikult.
Soovitaks ikka ära vahetada esimesel võimalusel.
|
Priidik999
|
postitati 01.09.19 15:56 |
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat: | Algselt postitas: antsvolli
Kui praegu suvel on 70°c siis talvel on temp 50 ringis. Sul arvatavasti termostaat õhtal. |
Füüsikaliselt on vist siis ka talvel siiski see 70C , kuid jah normaalne see
temp. küll pole. |
Ega muud mõju pole peale kütuse kulu tõus?
|
TiitR2
|
postitati 01.09.19 15:08 |
Tsitaat: | Algselt postitas: antsvolli
Kui praegu suvel on 70°c siis talvel on temp 50 ringis. Sul arvatavasti termostaat õhtal. |
Füüsikaliselt on vist siis ka talvel siiski see 70C , kuid jah normaalne see
temp. küll pole.
|
Jann
|
postitati 01.09.19 14:49 |
Nii ja naa, ühele lihtne, teisele mitte. Termostaat on mootori eesotsas, radikast tulev voolik läheb sinna paremalt poolt. Arvatavasti on plastikkõrv
puruks termostaadil, tüüpviga suht, eriti igasugu B osadel.
|
Priidik999
|
postitati 01.09.19 12:36 |
Tsitaat: | Algselt postitas: antsvolli
Kui praegu suvel on 70°c siis talvel on temp 50 ringis. Sul arvatavasti termostaat õhtal. |
Vahetada keeruline ?
|
antsvolli
|
postitati 31.08.19 18:28 |
Kui praegu suvel on 70°c siis talvel on temp 50 ringis. Sul arvatavasti termostaat õhtal.
|
Priidik999
|
postitati 31.08.19 18:24 |
Küsimus selline kas trassil sõites on normaalne kui mootori temperatuur püsib stabiilselt 60 -70 kraadi kandis?
Linnas jõuab kenasti 90 kraadi peale.
Audi a6 c6 3.0tdi 2008a.
|