Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Rain573

 postitati 13.08.19 23:07
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Endal ka üks 3.0TDI peres nüüd ja juba ette ära uuritud, et kust mida saab tüüpvigade avaldumisel. Pöördklappide eemaldamise eest küsiti siin vist 250, umbes sama summa eest saab mingid hiina kollektorid, veel odavamalt erinevaid remondikomplekte. Kas neist ei saa asja või palju originaal kollektorid maksavad praegu üldse?

Võrus pakun odavamalt eemaldamist. Kui huvi siis kirjuta ;)
teet82

 postitati 13.08.19 18:31
Endal ka üks 3.0TDI peres nüüd ja juba ette ära uuritud, et kust mida saab tüüpvigade avaldumisel. Pöördklappide eemaldamise eest küsiti siin vist 250, umbes sama summa eest saab mingid hiina kollektorid, veel odavamalt erinevaid remondikomplekte. Kas neist ei saa asja või palju originaal kollektorid maksavad praegu üldse?
Jann

 postitati 13.08.19 17:34
Tsitaat:
Algselt postitas: RainisV
Tere!


A6 C6 2004

Pärast diagnosti anti mulle teada, et sisselaskekollektorite klapid ei tööta korralikult. 5. eelsüüteküünal vajaks vahetamist, turbo ei tööta korralikult, kas turbo juhtmooduli või rõhuanduri viga, ilmselt võib ka viga täiesti mehhaaniline olla.

mida see rahaliselt tähendab? pole kahjuks õrna aimu ka

a) miks need probleemid tekivad ja
b) kui palju selliste murede lahendus maksab?

keegi varasemalt kokku puutunud?

algas vast sellest, et raskelt kiirendades süüteküünalde tuli hakkab vahel vilkuma, mootor limp-modes ja taaskäivituse järgselt kollane mootorituli.. 1-2 päeva möödas ja kaob ise ära... nüüd aga teised lood :D

parimate soovidega

Rainis



Lühidalt vajad vähe pädevamat diagnostikat.
Kõik need asjad kokku orig. osadega suurusjärk 1100, miks limpi läheb, saab ju edukalt diagnoosida, ohh jahh...nii ei saa autot remontida.
stihl

 postitati 13.08.19 17:31
a) Tekivad 15aastasest auto sihtotstarbelisest kasutamisest. Kui oleks poest võetuna tuppa seisma pandud, siis oleks vigu vähem.

b) Lase oma autole diagnost teha ja las teevad vead täpselt kindlaks.
See, mis sulle praegu tehti, on see, et keegi liuges mingeid veakoode. See ei ole diagnost.

.
RainisV

 postitati 13.08.19 17:04
Tere!


A6 C6 2004

Pärast diagnosti anti mulle teada, et sisselaskekollektorite klapid ei tööta korralikult. 5. eelsüüteküünal vajaks vahetamist, turbo ei tööta korralikult, kas turbo juhtmooduli või rõhuanduri viga, ilmselt võib ka viga täiesti mehhaaniline olla.

mida see rahaliselt tähendab? pole kahjuks õrna aimu ka

a) miks need probleemid tekivad ja
b) kui palju selliste murede lahendus maksab?

keegi varasemalt kokku puutunud?

algas vast sellest, et raskelt kiirendades süüteküünalde tuli hakkab vahel vilkuma, mootor limp-modes ja taaskäivituse järgselt kollane mootorituli.. 1-2 päeva möödas ja kaob ise ära... nüüd aga teised lood :D

parimate soovidega

Rainis

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 47.4% - SQL: 52.6%]