Teema ülevaade |
Rain573
|
postitati 13.08.19 23:07 |
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Endal ka üks 3.0TDI peres nüüd ja juba ette ära uuritud, et kust mida saab tüüpvigade avaldumisel. Pöördklappide eemaldamise eest küsiti siin vist
250, umbes sama summa eest saab mingid hiina kollektorid, veel odavamalt erinevaid remondikomplekte. Kas neist ei saa asja või palju originaal
kollektorid maksavad praegu üldse? |
Võrus pakun odavamalt eemaldamist. Kui huvi siis kirjuta
|
teet82
|
postitati 13.08.19 18:31 |
Endal ka üks 3.0TDI peres nüüd ja juba ette ära uuritud, et kust mida saab tüüpvigade avaldumisel. Pöördklappide eemaldamise eest küsiti siin vist
250, umbes sama summa eest saab mingid hiina kollektorid, veel odavamalt erinevaid remondikomplekte. Kas neist ei saa asja või palju originaal
kollektorid maksavad praegu üldse?
|
Jann
|
postitati 13.08.19 17:34 |
Tsitaat: | Algselt postitas: RainisV
Tere!
A6 C6 2004
Pärast diagnosti anti mulle teada, et sisselaskekollektorite klapid ei tööta korralikult. 5. eelsüüteküünal vajaks vahetamist, turbo ei tööta
korralikult, kas turbo juhtmooduli või rõhuanduri viga, ilmselt võib ka viga täiesti mehhaaniline olla.
mida see rahaliselt tähendab? pole kahjuks õrna aimu ka
a) miks need probleemid tekivad ja
b) kui palju selliste murede lahendus maksab?
keegi varasemalt kokku puutunud?
algas vast sellest, et raskelt kiirendades süüteküünalde tuli hakkab vahel vilkuma, mootor limp-modes ja taaskäivituse järgselt kollane mootorituli..
1-2 päeva möödas ja kaob ise ära... nüüd aga teised lood
parimate soovidega
Rainis |
Lühidalt vajad vähe pädevamat diagnostikat.
Kõik need asjad kokku orig. osadega suurusjärk 1100, miks limpi läheb, saab ju edukalt diagnoosida, ohh jahh...nii ei saa autot remontida.
|
stihl
|
postitati 13.08.19 17:31 |
a) Tekivad 15aastasest auto sihtotstarbelisest kasutamisest. Kui oleks poest võetuna tuppa seisma pandud, siis oleks vigu vähem.
b) Lase oma autole diagnost teha ja las teevad vead täpselt kindlaks.
See, mis sulle praegu tehti, on see, et keegi liuges mingeid veakoode. See ei ole diagnost.
.
|
RainisV
|
postitati 13.08.19 17:04 |
Tere!
A6 C6 2004
Pärast diagnosti anti mulle teada, et sisselaskekollektorite klapid ei tööta korralikult. 5. eelsüüteküünal vajaks vahetamist, turbo ei tööta
korralikult, kas turbo juhtmooduli või rõhuanduri viga, ilmselt võib ka viga täiesti mehhaaniline olla.
mida see rahaliselt tähendab? pole kahjuks õrna aimu ka
a) miks need probleemid tekivad ja
b) kui palju selliste murede lahendus maksab?
keegi varasemalt kokku puutunud?
algas vast sellest, et raskelt kiirendades süüteküünalde tuli hakkab vahel vilkuma, mootor limp-modes ja taaskäivituse järgselt kollane mootorituli..
1-2 päeva möödas ja kaob ise ära... nüüd aga teised lood
parimate soovidega
Rainis
|
|