Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
stihl

 postitati 10.08.19 04:11
Tsitaat:
Algselt postitas: sininetigu

Kork peaks ok olema hoiab rõhku nagu vaja.


"Silmaga vaadates tundus korras"
"Andureid kontrollisin, visuaalselt ok"
"Vist töötas"
"Nagu ei undaks"
"Ühendused tundusid olevat olemas"


jne, saad ehk juba isegi aru.

Tee omale selgeks, kas see kork töötab või ei tööta.
Kui sulle tehnika juures asjad "tunduvad", siis ongi ka kohe "anomaaliad", nagu te neid oma lollustest tingitud asju nimetada armastate, platsis.

Kõige lihtsam, pane mõne teise samasuguse auto peale.
Kui pole võimalust, osta uus. Vaatasin, hind on 1J0121321B-l alates 1,5€.

Kui teise auto peal toimib, siis järelikult saad kaanetihendit hakata vahetama.
Ei mingeid UFO-sid.
QUATTRO

 postitati 09.08.19 07:35
Jahutusvendid, järeljahutused ikka töötavad? Kork võib olla täiesti vabalt süüdi, sinna sisse on ehitatud kahesüsteemne klapp ja vahest juhtub ikka et need annavad ajaga alla. Kas töötava mootoriga tsirkulatsioon toimub paisupaaki läbi ülemise tagasivoolu?
twistY

 postitati 09.08.19 07:24
Töösooja mootorit seisma jättes tõusebki korraks rõhk. Eriti kui pole lisatsirkulatsiooni pumpa ja ventilaator ka pärast sõitu ei jahuta.

Põhjuseks veeringluse(peale konvektsiooni) puudumine ja jahutusõhu puudumine.

Kui süsteemis on ka õhku, siis tekivad mootoriplokis, plokikaanes ja turbos n-ö hotspotid mille juurest jahutusvedelik keema läheb ja see tõstab rõhku süsteemis.

Seega esmalt võiks veenduda, et süsteemis õhku ei ole.
Teiseks võiks uue paisupaagi korgi osta.
sininetigu

 postitati 09.08.19 06:56
Tsitaat:
Algselt postitas: Rix
Tsitaat:
Algselt postitas: sininetigu
Paagil on 3 toru. 1 all otsas jookseb radikasse. 1peenem paagi üleval otsas (tagasivool süsteemist) ning ülevool mis on korgi all kraes ning jookseb otse alla õue.

Kork peaks ok olema hoiab rõhku nagu vaja. Paak ise on uus.
Välja loobib ainut jahtudes.


Kui sa mõtled ülevoolu all seda peenikest toru pildil all vasakul, siis sealt saab välja tulla ainult siis, kui kork ei pea (iseasi, kas kork on rikkis või on süsteemis liigne rõhk, mida kork ei peagi kinni pidama) või siis kehvemal juhul on uus paak vigane (mõra vms). Kas uus paak on "uus" ehk kellegi vana või poe uus ja kas ka kvaliteetse tootja oma?



Paak on poe-uus :D Mittejust kõigeodavam aga ka mitte kõigekallim.
Jah pean seda sama toru silmas just!

Kork peab, sõidu ajal ei toimu mingit leket! Rõhk tekkib ning kork peab rõhku (pärast sõitu lased korgi lahti ja kuuled kuidas surve välja jookseb).

minu mõistus on suht otsas, kus karust saab tekkida niipalju survet mittetöötaval mootoril et paak pea tühjaks suruda ja seda ka veel jahtuva ehk kokkutõmbuva materjali puhul mis peaks füüsika seaduste alusel nagu vaakumit mitte survet tootma!
Rix

 postitati 09.08.19 06:31
Tsitaat:
Algselt postitas: sininetigu
Paagil on 3 toru. 1 all otsas jookseb radikasse. 1peenem paagi üleval otsas (tagasivool süsteemist) ning ülevool mis on korgi all kraes ning jookseb otse alla õue.

Kork peaks ok olema hoiab rõhku nagu vaja. Paak ise on uus.
Välja loobib ainut jahtudes.


Kui sa mõtled ülevoolu all seda peenikest toru pildil all vasakul, siis sealt saab välja tulla ainult siis, kui kork ei pea (iseasi, kas kork on rikkis või on süsteemis liigne rõhk, mida kork ei peagi kinni pidama) või siis kehvemal juhul on uus paak vigane (mõra vms). Kas uus paak on "uus" ehk kellegi vana või poe uus ja kas ka kvaliteetse tootja oma?

https://www.pieseauto.ro/poze/vas-expansiune-audi-a4-a6-allroad-cod-4b0121403/vas-expansiune-audi-a4-a6-allroad-cod-4b0121403-59fdbeffa15605864b
-0-0-0-0-0.jpg
sininetigu

 postitati 09.08.19 06:09
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Selle paisupaagil pole ju ülevoolu?
Kui läbi korgis oleva rõhuklapi välja arvata...mis tähendab, et kork on pekkis.

.


Paagil on 3 toru. 1 all otsas jookseb radikasse. 1peenem paagi üleval otsas (tagasivool süsteemist) ning ülevool mis on korgi all kraes ning jookseb otse alla õue.

Kork peaks ok olema hoiab rõhku nagu vaja. Paak ise on uus.
Välja loobib ainut jahtudes.
stihl

 postitati 09.08.19 04:23
Selle paisupaagil pole ju ülevoolu?
Kui läbi korgis oleva rõhuklapi välja arvata...mis tähendab, et kork on pekkis.

.
sininetigu

 postitati 08.08.19 17:47
Tere!

Selline ulme mure, et kui mootor soojaks sõita ja masin ära parkida siis viskab ülevoolust enamiku paisupaaki tühjaks.
Sõidu ajal üle ei kuumene, kõik toimib nagu peab. Paisupaagis midagi kahtlast ei paista. Salongi kütab ka normaalselt. Ainus häda on see väljaviskamine mis juhtub ainult seistes/jahtudes.

EDIT: mahl püsib sees kui pärast sõitu korgist surve maha lasta.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 46.1% - SQL: 53.9%]