Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
hundux

 postitati 12.08.19 14:37
DJU kast praegu
laurz

 postitati 07.08.19 17:54
Millise koodiga kast sul seal hetkel all on?
hundux

 postitati 07.08.19 13:49
Sellise dokumendi leidsin:

http://forum.a8parts.co.uk/attachment.php?attachmentid=9839&d=1420349620
laurz

 postitati 07.08.19 03:04
Vähem peavalu oleks kui lased käpad olemas oleva kasti järgi ära parandada. Mina lahendasin asja seibidega. Üks käpp on lihtsalt hetkel kahe poldiga kinni. Mina kohe kindlasti B kere ja DJG kasti vahele sobivat käppa ei leia😁
hundux

 postitati 06.08.19 21:47
Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Mis mõttes nagu? Hakkad kasti vahetama kuna käpad ei sobi? :D


Täpselt nii! Lasen käpad ära parandada ja otsin sobiva kasti sinna vahele!

Kui kellelgi peaks sobivaid käppasid pakkuda olema, siis oleks muidugi rõõm suur. Aga ega eriti lootust ei ole küll, et neid võiks õnnestuda leida. A8 manuaalkasti käppadest siis jutt täpsemalt.
laurz

 postitati 06.08.19 18:56
Mis mõttes nagu? Hakkad kasti vahetama kuna käpad ei sobi? :D
hundux

 postitati 06.08.19 14:37
Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Kastid on erinevate nii õelda tasapindadega, sinna kuhu käpad kinnituvad. AXM-i käpad ei sobi DJG kasti külge. Läbitud etapp. Keerasin hooga kõik poldid kinni ja käpa pilbasteks:D


Selle sama probleemiga siis ilmselt tegemist ongi. Tänan!

Siit siis kohe ka järgmine küsimus. Kas kellelgi oleks pakkuda DDN või DJU quattro kasti? Need paistavad olevat kastid, mis ETKA andmetel käppadega kokku sobivad.

Kas keegi teab või oskab öelda, kust saaks teada, mille poolest need kastid üksteisest erinevad ja millised on nendega kokku sobivad tagadifrid?
stihl

 postitati 06.08.19 02:45
Krt, kas siis selle peale keegi noortest konstruktoritest ei tule, et numbreid jälgida?
Audi on ju teada tuntud oma tootekoodi pealekirjutajana (et sa ei eksiks, kui uut lähed ostma).

Ja niipalju kui mina olen jälginud, siis 30a pole ka mingi aeg, et nad oleksid neid muutnud. (nagu on Jaguaril ntx lemmikteema, et kõik ilgelt segane oleks)

Audil pole keeruline keeruline näpuga järge ajada

.
laurz

 postitati 05.08.19 18:42
Kastid on erinevate nii õelda tasapindadega, sinna kuhu käpad kinnituvad. AXM-i käpad ei sobi DJG kasti külge. Läbitud etapp. Keerasin hooga kõik poldid kinni ja käpa pilbasteks:D
stihl

 postitati 05.08.19 16:50
Murdunud (sügavamale) ja kinnikasvanud poldi kättesaamine alumiiniumi seest on tõesti paras peavalu.
Sul peab olema: karp ülihea kvaliteediga ja teravaid puure, hea (loe uus) akutrell, (ideaalis puurpink), hea ligipääs, hea tööasend, palju valgust jne. Kui ükski nist tingimustest pole täidetud, siis on per...se.

Lihtsam on tõesti nii palju alut maha käiata, et pääseks pisutki sellele juurikale lähemale ja mutter peale keevitada. Kuumus võtab ta tavaliselt lahti ka, siis tuleb mingi 1 kuni X katsel välja.

Aga sul on ju näha, kas on kasti tagasi käiatud või mitte, sela on rällaka vms jäljed siis peal.
Ja kui keeret veel alles on, siis uued käpad ja seibid vahele ja tagasi.

.
teet82

 postitati 05.08.19 16:11
Mulle kunagi toodi kast, millel olid poldid ära mädanenud ja sisse murtud. Käskisin omanikul organiseerida nende välja võtmise, sest meil polnud sellist kokkulepet. Kui kast tagasi toodi, siis oli sealt kõvasti maha käiatud poltide kätte saamiseks, tuli hunnik seibe panna kasti ja käpa vahele. See on lihtsalt üks võimalik põhjus, ei pruugi selles olla asi.
hundux

 postitati 05.08.19 14:16
Avastasin sellise imeliku asja, et 1996 a audi 5 käigulise manuaal käigukasti mõlemal käpal on ühe kõrva juures pragu. Jutt siis nendest kõrvadest, millega käpp kasti külge käib. Kui käpad küljest ära võtta ja käega oma koha vastu panna, nii et 3 tervet kõrva kasti korpuse vastas kannavad, siis jääb praoga kõrva ja kasti korpuse vahele umbes 1 mm vahe. (Ilmselt siis pragu pingest vabanemisel natuke tagasi paindunud). Aga kui proovida samasid käppasid lammutuses teiste pealtnäha samasuguste kasti korpuste külge, siis paistavad praoga kõrvad olevat parasjagu selle prao laiuse jagu kasti pool. Kas see tähendab, et kasti korpustes ongi selline erinevus sees, et osadel on ühe kõrva kinnitus mõned millimeetrid kõrgem või madalam?
Milles võib veel probleem olla?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 48.8% - SQL: 51.2%]