Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
audi2003

 postitati 02.10.19 08:13
Et siis kui teha üks hommik nagu pikem sõit, siis seda jahutamist ei toimuks? Ja see siis ilmselt nende autode eripära? Sest kolmel eelneval a6 mudelil 1999.a.2006.a. ja 2010.a. omadel seda jahutamist polnud.
Lauritz

 postitati 05.08.19 07:32
Tundub loogiline. Tänud Jann!
Jann

 postitati 05.08.19 02:22
Tahmaka põletus pooleli, jahutab - ventileerib kapotialust.
Lauritz

 postitati 04.08.19 23:26
Selline tagasihoidlik küsimus, kas see ongi A6 2016 Quattro eripära et lühikese sõidu peale peale mootori välja suretamist jääb mingi jahutuse ventikas veel tööle. Väljas kuuma ilma pole ca 17 kraadi sooja sõit ise lühike suhteliselt 3-4km ja kliima iseenesest sisse lülitatud 23 kraadi peale. Armaturis tulesid ei põle ja mootori temp. 90 kraadi peal kenasti.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 31.1% - SQL: 68.9%]