Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
teet82

 postitati 05.08.19 19:39
Õlitorude tagasi saamine on paras peavalu, O-rõngad soovitaks uued tellida ja korralikult õliga kokku teha nii rõngas kui ka pesa radika küljes. Vanade tihenditega ei taha tavaliselt tagasi kokku minna, vist on ära paisunud ja ega pole ruumi seal suruda neid kui nina ees autol. Keerates ei lähe need torud, lähevad poldiga toru küljes olevast tõrvast, näha sellel lingil eespool.
qqaabz

 postitati 05.08.19 18:26
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Suurt aru ei saa ausalt öeldes. Aga sealt on juba pikemat aega lekkinud, kui värvainet nii palju on maha jäänud sinna.


See on see alumise toru ots, keerates(vist) otse radikasse. Eks ma vahetan radika ära .
teet82

 postitati 05.08.19 17:03
Suurt aru ei saa ausalt öeldes. Aga sealt on juba pikemat aega lekkinud, kui värvainet nii palju on maha jäänud sinna.
qqaabz

 postitati 05.08.19 16:59
Pilt lekkest siis.
https://www.upload.ee/image/10318597/D6E4BE74-A399-4700-8122-52FF24E4B56F.jpeg
stihl

 postitati 05.08.19 08:52
Tsitaat:
Algselt postitas: qqaabz

Kui sealt minimaalselt lekib m kas võib jahutusvedelik sattuda käigukasti õlisse ?


Kui see sealt on ikka sealt, siis loodaks, et vblla isegi ei satu.
Aga radika pead nagunii kiirelt ära vahetama.

.
qqaabz

 postitati 05.08.19 08:15
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Seda kohta mõtlesingi, radika küljes on mingi mutrilaadne asi, mis radika otsavanni sees olevat õlijahutit vastu radika plastikut surub. Võib proovida pingutada seda mingite tangidega, kui ei aita, siis uus radikas. Lekete otsimisel on mõistlik piirkond näiteks brake cleaner-i ja suruõhuga puhtaks teha, siis näeb täpselt kust tuleb.


Kui sealt minimaalselt lekib m kas võib jahutusvedelik sattuda käigukasti õlisse ?
teet82

 postitati 05.08.19 05:40
Seda kohta mõtlesingi, radika küljes on mingi mutrilaadne asi, mis radika otsavanni sees olevat õlijahutit vastu radika plastikut surub. Võib proovida pingutada seda mingite tangidega, kui ei aita, siis uus radikas. Lekete otsimisel on mõistlik piirkond näiteks brake cleaner-i ja suruõhuga puhtaks teha, siis näeb täpselt kust tuleb.
qqaabz

 postitati 04.08.19 22:18
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Pildi oleks võinud teha, nii on raske aru saada.
Kui lekib jahutusradika külge minev ühendus, siis sealt saab ju tulla küll, radika plastikkorpuse ja õlitoru pesa vahelt, seal on juba jahutusvedelik mitte õli.


Veel nina lahti, saan ehk homme õhtu poole teha pildi.
https://www.upload.ee/image/10315579/B09A4861-3603-4AD1-934F-6F546CA4C477.jpeg

Lingil seda tihendi kohta umbes kus sisse istub radikasse.
teet82

 postitati 04.08.19 20:41
Pildi oleks võinud teha, nii on raske aru saada.
Kui lekib jahutusradika külge minev ühendus, siis sealt saab ju tulla küll, radika plastikkorpuse ja õlitoru pesa vahelt, seal on juba jahutusvedelik mitte õli.
qqaabz

 postitati 04.08.19 19:43
Alumise käigukasti jahutustoru mis läheb radikasse on ühendus kohast jahutusvedelikuga koos. Pole ju võimalik, et sealt koos saab olla kuna torudes jookseb ikka õli mitte jahutusvedelik !?
Leidsin selle kuna hakkasin eest soonrihma vahetama ja rulle siis nägin, eelnevalt mul veepumba ja termostaadi vahelt veits immitses, et ehk sealt pritsis vendika tuulega midagi ? Ühendus koht on ka täpselt õhutus ava all.

Oskab keegi antud olukorra kohta midagi öelda, endale tundub ebareaalne see.

Auto A6 3.0tdi 165kw

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2009
Täiendanud indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2016
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 14.8% - SQL: 85.2%]