Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
teet82

 postitati 08.08.19 17:57
Ega ei olegi seost seal, lihtsalt teisejärguline on see kuvatava temperatuuri pärast muretemine, samal ajal kui katalüsaator hõõgub all ja ülevaatust sellega arvatavasti enam ei läbi.
Raika

 postitati 08.08.19 17:18
Kunagi sai uuritud C4 elektrilise lisasoojenduse käivitus tingimusi. Kohe ei leidnud algallikaid kätte, aga meeles on, et nagu teet82 mainis, on üks andur esipamperi taga ja teine salongiventilaatori juures. Displayle kuvatakse madalam temperatuur. Võib oll ka keskmine. Kui VCDS-ga vaadata siis täiesti normaalne, et vahe sees. Oleneb kui kaua auto seisnud on, kuhu päike peale paistab, kas mootor suurel ringil (jahutusradiaatorist jookseb jahtusvedelik läbi) jne. Ise arvan, et see ei mõjuta mitte kuidagi viisi katalüsaatori sulatamist.
teet82

 postitati 08.08.19 16:13
Ma kunagi uurisin seda välistemperatuuri asja seoses ühe Passatiga ja kuvatav näit oli minu meelest kahe anduri keskmine, üks auto ninas ja teine kuskil õhu sissevõtus salongi. Arvan, et see Audi on midagi sarnast, võib-olla näeb ka mõlema anduri näitu arvutiga. Aga kõik see on vist teisejärguline, sest kui katalüsaator juba puneseks lastud, siis arvatavasti ühel pool sellega. Ei peagi otseselt sulama veel, vaid kasulikud keemilised elemendid hakkavad seal omavahel reageerima ja katalüsaatori töövõime kaob.
studiosus

 postitati 08.08.19 15:52
Sõitsin täna uuesti ja ekstra võrdlesin temperatuure, ikka on +2-2,5 kraadine vahe. Ma olen üsna veendunud, et varem sellist asja ei olnud, vaid see kõik hakkas pihta koos selle õnnetu katalüsaatori või süütejamadega. Kas ei või olla, et midagi on seal kapotiall ikkagi liiga kuum ning see mõjutab või jõuab lõpuks ka välistemperatuuri andurini?
stihl

 postitati 05.08.19 03:55
Tsitaat:
Algselt postitas: studiosus
kas on kellelgi mõtteid, mis jama autoga võib lahti olla?!


Paar mõtet tekkis.

- kat vahetati sul ära ilmaasjata ja see on mahavisatud raha.
Mine sinna tagasi, kus vahetati ja küsi vana kat tagasi, enne kui nad selle kokkuostu viivad ja selle eest palju raha saavad.
Ja mitte selle pärast pole seda sulle tagasi vaja, et ise kokkuostu viia, vaid selle pärast, et see uus, mille nad sulle mootorit kontrollimata alla toppisid, on vblla sitem, kui see vana originaal oli.
Ja selge see, et hõõgumise põhjus oli süütepoolides/küünaldes, osa kütet lendas mootorist põlemata läbi ja hakkas alles all katis põlema. See ajaski ta hõõguma.

Välistemperatuur tundub sulle, sa ei tea ju, palju on tegelik, või kas varem näitas õigesti. Pealegi, see ei puutu auto töötamise puhul asjasse.

Rooli alla ära oma käsi topi, lõhud seal veel midagi ära, endal lapsed autos.

.
Rix

 postitati 04.08.19 21:10
Jah gaasipedaali juures umbes on salongiradikasse minevad torud. See võiks olla normaalne, et need kuumaks lähevad.
jaiks

 postitati 04.08.19 20:42
Armatuuri all juhipool, keskkonsooli külg läheb minul ka kuumaks umbes sealt, kus põlv vastu puutub. Seal salongisoojenduse asjad, võiks täitsa loomulik olla.
studiosus

 postitati 04.08.19 18:08
Mure autoga (Audi A4, B7, 1.6 bensiin, läbisõit ca 145'000 km) - paar nädalat tagasi hakkas auto linnasõidul nö puterdama, jõud kadus ära ning kollane mootorituli läks põlema. Mingil hetkel tuvastasin, et see näib juhtuvat eelkõige just siis, kui pidurdan tugevalt, nt enne ristmikule jõudmist (nt juhtus Tartus kaks korda täpselt ühes ja samas kohas ning trajektooril, enne stop-märki). Peale paarikordset sõitmist ja taaskordset puterdamist ning vaevu kojujõudmist tegin kapotikaane lahti ning pilt avanes selline nagu siin allpool (klikk pildil suuremaks):

https://www.upload.ee/thumb/10314756/addklgceidjipcoh.jpg

Ehk siis katalüsaator hõõgus tulipunaselt ning kõrvalt tuli ka juba väikest tossu (ilmselt sulatas midagi). Remondis vahetati katalüsaator ära, peale seda sai tehtud pikem sõit ca 140 km, ning siis kohapeal peale ühte lühemat linnasõitu hakkas jälle puterdama ning katalüsaator uuesti hõõguma. Veakoodis näitas, et misfire detected paaris silindris. Seejärel sõit ühte kohalikku töökotta kus vahetati ära süütepoolid ning ise vahetasin ära küünlad.

Seejärel sai uuesti koju sõidetud, kollast põlema pole läinud, aga jätkuvalt on mingi imelik anomaalia, mis algas samal ajal kui puterdamine - näiteks välistemperatuuri näitab vähemalt 1,5 -2 kraadi võrra kõrgemana kui tegelikult on - nii pikemal sõidul kui linnas. Varem pole sellist asja üldse täheldanud. Ning tundub ka, et ei jahuta korralikult autot ka seestpoolt (kliimat täideti eelmine aasta).

Samuti, mis hetkel tundub imelik, aga ma pole varem seda kunagi kontrollinud/katsunud, on juhipoolses osas, kui katsuda käega rooli alt jalgada juurest paremalt poolt, siis on seal mingi plastikust toru, mis läheb isegi peale lühemat linnasõitu täitsa kuumaks. Mitte soojaks, vaid ikka korralikult kuumaks Võimalik, et peabki minema, aga igaljuhul tundub sealt kiirgavat samuti kuumust, mis autot kütab.

Ühesõnaga - kas on kellelgi mõtteid, mis jama autoga võib lahti olla?! Väikesed lapsed on samuti autos, seega ei tahaks väga riskida kusagil linnast väljas teeäärde jäämisega või linnas endas auto põlemaminekuga vmt.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 56.8% - SQL: 43.2%]