Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Jann

 postitati 11.08.19 18:11
Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Ma natuke fantaseeriks.. Kõrgsurvepump laiali lennutatud, ülevalt ära vahetatud ilma spets rakisteta ja asi on veits valesti kokku saanud. Tean sellist juhust. Sellega seoses oleks väga hoolikalt vaja ka muid asju uurida, näit. pihusteid, metallipuru süsteemis jne.

Pumpa aetakse eraldi ketiga ringi. Selle vahetusega ei saa nuka ja vända märke paigast ajada.


Loomulikult ma seda tean, kuid autol, millel pumpa vahetati (230kw), oli siiski vaja pumba vahetuseks ka teist ketti torkida ning peale seda oligi probleem majas. See on asi elust enesest paraku.
andrec

 postitati 06.08.19 06:14
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Ma natuke fantaseeriks.. Kõrgsurvepump laiali lennutatud, ülevalt ära vahetatud ilma spets rakisteta ja asi on veits valesti kokku saanud. Tean sellist juhust. Sellega seoses oleks väga hoolikalt vaja ka muid asju uurida, näit. pihusteid, metallipuru süsteemis jne.

Pumpa aetakse eraldi ketiga ringi. Selle vahetusega ei saa nuka ja vända märke paigast ajada.
prj

 postitati 01.08.19 18:00
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Ma natuke fantaseeriks.. Kõrgsurvepump laiali lennutatud, ülevalt ära vahetatud ilma spets rakisteta ja asi on veits valesti kokku saanud. Tean sellist juhust. Sellega seoses oleks väga hoolikalt vaja ka muid asju uurida, näit. pihusteid, metallipuru süsteemis jne.

Liigne fantaseerimine on saatanast.

Kui selline viga on sees, siis see tähendab, et kett on valesti peal või mingi trigger paneb segast, jutul lõpp.
Jann

 postitati 01.08.19 03:25
Ma natuke fantaseeriks.. Kõrgsurvepump laiali lennutatud, ülevalt ära vahetatud ilma spets rakisteta ja asi on veits valesti kokku saanud. Tean sellist juhust. Sellega seoses oleks väga hoolikalt vaja ka muid asju uurida, näit. pihusteid, metallipuru süsteemis jne.
erki585

 postitati 31.07.19 21:00
Vabandan, minu viga. Tegemist C7 kerega siiski. Tänud nõu eest!
Rain573

 postitati 31.07.19 20:58
Tsitaat:
Algselt postitas: erki585
Mootori kood J623-CVUB


Tegu vast c7. Sellise veakoodiga tasuks esindusse minna ja lasta märgid ülevaadata.
erki585

 postitati 31.07.19 20:48
Mootori kood J623-CVUB
Rain573

 postitati 31.07.19 20:43
Tsitaat:
Algselt postitas: erki585
Tere


Ühte A6-te kontrollimas käies leidsin VCDS-iga järgneva vea mootori ajust:
21583 - Loss of Crankshaft Synchronization

Talupojaloogikaga viitab veninud ketile. Või tähendab see midagi muud?


Tänud ette!


Erki


Mis mootoriga täpsemalt tegu?
erki585

 postitati 31.07.19 20:40
Tere


Ühte A6-te kontrollimas käies leidsin VCDS-iga järgneva vea mootori ajust:
21583 - Loss of Crankshaft Synchronization

Talupojaloogikaga viitab veninud ketile. Või tähendab see midagi muud?


Tänud ette!


Erki

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 46.4% - SQL: 53.6%]