Teema ülevaade |
laurz
|
postitati 22.07.19 20:41 |
Mis tihendit sul vahetati? Mis tähendab stocis puhus?
Kui sul on see blow off ise vahele topitud,siis viska see minema ja asenda originaal osaga ja sõida rõõmsalt edasi.
|
stihl
|
postitati 22.07.19 10:06 |
Kui see blowoff sul seal constantly blows off, siis ei peagi ju sisselaskes mingit rõhku olema; loomulikult mõjutab.
Maksab vahemikus 10 (hiina) - 36 euri. (reval).
See raha on odavam, kui diagnostika, et selle osa viga tuvastada.
Siis selgub, kas wastegatega hakata tegelema või mitte.
.
|
teet82
|
postitati 22.07.19 05:22 |
Turbo sees olev "wastegate" klapp võib-olla katki või minema lennanud, äkki räägidki sellest. Need tavaliselt hakkavad enne kolisema ja siis tehakse
korda, võib-olla on seda ignoreeritud.
|
Marekojamae
|
postitati 21.07.19 22:42 |
Tere!
Oman Audi 1.8T, 1998 isendit. Mured järgmised:
*külma mootoriga sõites auto tõmbleb kergelt, kui soojaks saab siis sõidab sujuvalt. Kui mootor juba kaua soe olnud, siis hakkavad pöörded kergelt
ringi üles alla käima.
*autot käima pannes tuleb räige kütsihais tagant sumpsist
*tundsin, et minek on kuidagi halvemaks läinud, kõik vaakumvoolikud terved ja kõik peaks iseenesest terve olema. Kui arvuti taha pandi siis näitas, et
blow-off on varsti läbi või juba läbi, enam seda tututuhh häält ei tee väga. Esimese ja teise käiguga puhub turbo 0,1-0,3 bari (kõigub), kuid stockis
ja varasemalt puhus 0,5 bari ja püsis seal. Küsimus ongi siis selles, et kas halvasti töötav blow off võib mõjutada seda, kui palju turbo välja
puhub?
Ootan lahendusi, ei jaksa töökodadesse 60 euri tihendi vahetamise eest anda enam.
Kui leiaks juba kasvõi ühele lahenduse, oleksin väga õnnelik.
Ettetänades.
|
|