Teema ülevaade |
teet82
|
postitati 16.07.19 05:22 |
See on arusaadav jah, aga pesa tundub kahtlaselt palju kulunud. Kui see kolks tõesti sealt tuleb, siis on sellega rohkem kui aasta sõidetud ja on
olnud aega kulutada seda. Neid 0.3mm seibe peaks sinna 10tk panema arvatavasti, veel pole mõõtnud. Remondijuhend ütleb, et kui see võll niisama
tõmmates välja ei tule, siis tuleb kasutada lööktõmmitsat. Sellest võib järeldada, et uuena on see laager ikka tihedalt seal pesas. Arusaamatu
lahendus tehasest minu jaoks.
Nagu ikka hakatakse remontima päev enne laeva teadagi kuhu minekut, seega midagi rohkem tellida aga teha ei jõua, eks siis sõidab samamoodi edasi
esialgu.
Mingi hägune õppevideo ka olemas youtube-s, alates 05:55 näitab seda loksumist seal:
https://www.youtube.com/watch?v=VlPg1Y2KLhA
Edit: Kolin jäi endiseks peale hooratta ja siduri vahetust, tõenäoliselt siis kolisebki see laager.
|
Soyer
|
postitati 15.07.19 21:15 |
Need seibid pannakse laagri alla sellepärast et selle kolme poldiga raamiga millega pooltelg kasti külge läheb surutakse ka laager pesa põhja kinni et
ta enam ei loksuks.
|
teet82
|
postitati 15.07.19 17:09 |
Tuttava auto 2.0Tdi 2010 manuaal esivedu ja järgmine probleem:
Juba mõnda aega kurtnud, et kuuleb kolinat esisillast, peamiselt vaba käiguga veeredes. Otsustas siis vahetada hooratta ja siduri, sest ei leidnud
muud viga kuskilt.
Võtsime siis täna lahti ja alles tagasi kokku pannes märkasin, et vasakpoolse veovõlli flants kasti küljes loksub liiga palju. See on siis see pikk
võlli, mis tuleb välja tõmmata hooratta kätte saamiseks. Ja laager loksub kasti korpuse sees ristisuunas, silma järgi vähemalt 1mm tühja ruumi seal,
on ära söönud selle pesa. Ette on nähtud seibidega reguleerimine laagri alla pannes, aga see on pigem pikkilõtku jaoks. Kas kasti korpus nässus või
aitavad need seibid? Kui tihedalt peab see laager minema pesasse? Kogemusi kellelgi sellega?
Sellest võllist käib jutt siis: https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2012/SB-10043562-7138.pdf
|
|