Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Jann

 postitati 11.07.19 09:45
Puhastus siinkohal ei aita, vaata ikka veakoodi ka, see ju ütleb selgelt, kus ja mis viga.
jipikaje

 postitati 11.07.19 08:30
Tere
Hiljaaegu tagasi hakkas armatuuris põlema mootorituli, ning peale arvuti järgipanemist leidsin sellise vea:

5475 - Intake Manifold Tuning Valve Control Circuit
P1028 00 [168] - Open Circuit
MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 195790 km
Date: 2000.00.00
Time: 00:00:00

Engine speed: 0.00 /min
Normed load value: 0.0 %
Vehicle speed: 0 km/h
Coolant temperature: 49 °C
Intake air temperature: 25 °C
Ambient air pressure: 1000 mbar
Voltage terminal 30: 11.720 V
Unlearning counter according OBD: 40
Crankshaft speed (RPM): 0.0 /min
Vehicle speed: 0.00 km/h
Vehicle voltage terminal 30: 11940 mV
Intake manifold flap activation: 12.60 %
Intake manifold flap feedback: 1.04 %
Intake manifold flap output stage: 0.00 %
Coolant temperature: 49.5 °C

Kas oleks mõistlik lasta klapid ära puhastada?

Aitäh!

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 42.6% - SQL: 57.4%]