Teema ülevaade |
Rix
|
postitati 11.07.19 19:47 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Kennor
Täna avastasin, et see toru lekib heitgaase mis on EGRi ja sisselaskekollektori vahel, kas see ei või probleeme põhjustada? |
Kui see lekib heitgaase, siis võib seal ka vabalt rõhuleke olla (tõenäoliselt ongi ilmselt).
|
Kennor
|
postitati 11.07.19 18:22 |
Õhumulle kütusevoolikus ei ole.
Süütenurka näitab vahel ATDC ja siis suvalisel hetkel muutub miinus BTDC peale, ei tea miks nii teeb.
Täna avastasin, et see toru lekib heitgaase mis on EGRi ja sisselaskekollektori vahel, kas see ei või probleeme põhjustada?
|
teet82
|
postitati 11.07.19 17:10 |
Raske on jälgida, aga EGR toimib kuidagi kahtlaselt. Võiks sellele grupile ka "basic setting" teha, siis paremini näha. Õhukogus oleneb EGR-i
töökorras olekust, kui see ei toimi/on pimedaks tehtud, siis näebki neid suuri õhukoguseid seal.
Samuti see süütenurga asi, kas see miinus märgiga BTDC tähendab siis tegelikult ATDC, mul omal näitab ikka ATDC. Kui pritsenurk laperdab, siis
mõnikord on süüdi lisaõhk, õhumulle pole kütusevoolikus näha?
|
jaiks
|
postitati 11.07.19 12:14 |
Kui padjal vedelik välja voolab, ei tule viga sisse. Kui solenoid läbi läheb, siis peaks tulema viga. Minul olid patjadel kinnitused katki ja
vedelikud väljas aga uued ei muutnud midagi. Vb veel paremini on tunda.
|
Rix
|
postitati 11.07.19 09:25 |
Kas mulle ainult tundus või on MAFi näit liiga kõrge?
|
Kennor
|
postitati 11.07.19 09:21 |
Kui mootoripadi on vigane peaks ju veakood ka jääma?
Vaatasin vcds.iga temperatuure ja veel neid näite, ise ei loe sealt midagi välja, äkki targemad saavad paremini aru.
https://drive.google.com/file/d/1QYFRj92WdKc7AGkHCH38zbRUlDKKNnnh/view?usp=drivesdk
https://drive.google.com/file/d/1-1NROQkV8A-vOy6WCu2JgH38Syctn_Pn/view?usp=drivesdk
|
jaiks
|
postitati 11.07.19 08:26 |
Mul 120kw bdg teeb samamoodi. Algas umbes siis kui see bio teema kütustega hakkas aga võimalik, et kokkusattumus. Mootoripadjad panin uued ja
originaalid aga ei midagi. Pihusteid katsetasin teiste kasutatute vastu vahetada aga siis läks päris hulluks asi. Vanad pihustid tagasi suva
järjekorras panin, siis kadus enamvähem ära. Mul siin teema ka kusagil sellega seoses. Päris lahti pole saanud.
|
niar
|
postitati 10.07.19 19:37 |
Endal oli sama jama siis, kui mootoripadi oli õhtal.
|
Jann
|
postitati 10.07.19 13:26 |
Arvutiga vaatad temperatuurid üle, juhtpihusti korrasolek, kas kolb pumbas liigub, muudab ettenähtud vahemikus pritsehetke jne. Ennustamine ei vii
sihile.
|
Kennor
|
postitati 10.07.19 12:12 |
Tere!
Kas keegi oskab öelda milles võib viga olla. A6 2.5 tdi 132kw lonkab sooja mootriga tühikäigul, nagu jätaks mõni silinder vahele.
Probleem on aind töösooja mootoriga ja tühikäigul, sõidab muidu hästi ja sõiduajal probleemi ei ole. Kui tühikäigul pöördeid tõsta või käigukang panna
D või R peale siis kaob lonkamine ära, kui kang P või N peal ning mootor pole koormatud siis jälle lonkab.
Külma mootoriga probleemi ei ole, käib hästi kuni soojaks läheb.
|