Teema ülevaade |
Jann
|
postitati 08.07.19 16:40 |
Paar päeva tagasi täpselt samade sümptomitega lihtsalt rõhupuudus, mida põhjustas pragu peale turbot sisselaskes. Nõutud 1,8bar asemel oli vaid 1,2bar
absoluutrõhku vist oli 1700p/min juures äkki. Aga jah, ennustamine ei vii sihile.
|
prj
|
postitati 08.07.19 16:26 |
3.0 TDI-l sellega tavaliselt probleeme pole. Ei ole mõtet kohvipaksu pealt ennustada, tuleb juhe sappa panna.
Samahästi võib kütuserõhu probleem olla.
|
TiitR2
|
postitati 08.07.19 14:55 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Pontsik
Täpselt nii.
Ise kahtlustan turbo aju/moodulit või võib midagi veel sellist asja põhjustada? |
Selle nähtuse nimi on limp mode (googelda seda). Pmst on seal mõned variandid, kuid kõige tõenäolisem, et turbo geomeetria on kinni tahmanud.
|
Pontsik
|
postitati 08.07.19 14:28 |
Täpselt nii.
Ise kahtlustan turbo aju/moodulit või võib midagi veel sellist asja põhjustada?
|
TiitR2
|
postitati 08.07.19 13:59 |
Oi, seal võib mitmeid põhjusi olla, ikka veakoodid vaja kätte saada. Aga kas süüte välja keeramisel, on auto jälle "korras", kuni järgmise
vajutamiseni?
|
Rain573
|
postitati 08.07.19 13:45 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Pontsik
Kas kellegil olnud sarnast kogemust?
Kiirendades jõudu pole, lööb eelsüüte ja mootoritule põlema.
* Saan alles homme kaabli lasta külge panna |
Mul on olnud sarnaseid kogemusi antud autoga.
|
Pontsik
|
postitati 08.07.19 13:32 |
Kas kellegil olnud sarnast kogemust?
Kiirendades jõudu pole, lööb eelsüüte ja mootoritule põlema.
* Saan alles homme kaabli lasta külge panna
|