Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Jann

 postitati 11.06.19 15:02
Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Tsitaat:
Algselt postitas: Urmet24
Mis asja Sa common rail pumbal märki ajad ?

Ma rääkisin mis service manualis kirjas on. 176kw puhul pole abinõud olnud, et olen oma märgid peale teinud ja on edasi töötanud kõik siiani. Igaljuhul mingil põhjusel on see nii tehtud. Vaevalt tehases mingid pooletoobised tööl on.


Minu teada on asja mõte sünkroniseerida pihustushetked madalatel pööretel mingil määral pumbas oleva plunseri (2,0 cr tdi) või siis kolmese puhul kahe plunseri tööga. Asi on aga selles, et kui kõik hästi, on trassi rõhk kolmesel 176kw mootoril ilusti 248,5 tühikäigul ja kuhugi ei kõigu. Kahesel aga kõigub ja seepärast ongi just kahesel see ajastus oluline.
Ei tea küll ühtegi juhust, kus 132 kuni 176 kw kolmestel mootoritel oleks sellest probleeme tulnud.
Keda huvitab: https://www.lasertools.co.uk/items/PDF/Products/6849_Instructions.pdf
andrec

 postitati 11.06.19 13:13
Tsitaat:
Algselt postitas: Urmet24
Mis asja Sa common rail pumbal märki ajad ?

Ma rääkisin mis service manualis kirjas on. 176kw puhul pole abinõud olnud, et olen oma märgid peale teinud ja on edasi töötanud kõik siiani. Igaljuhul mingil põhjusel on see nii tehtud. Vaevalt tehases mingid pooletoobised tööl on.
Ahti

 postitati 08.06.19 20:42
Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Tsitaat:
Algselt postitas: Urmet24
Seal ei ole selle rihmaga seoses mitte midagi võimalik paigast liigutada. Sest seal ei ole märke.

Kui sa nüüd service manuali lahti võtad 176kw puhul, siis nõuab just märki ajamist. Spetsiaalne abinõu pumba lukustamiseks isegi T40135.


Vahetasin omal kõrgsurve pumba hammasrihma 176 kw. Manualis võib see kirjas olla, aga midagi ma märki ei ajanud. Toimib nagu enne.
Urmet24

 postitati 08.06.19 20:40
Mis asja Sa common rail pumbal märki ajad ?
andrec

 postitati 08.06.19 12:53
Tsitaat:
Algselt postitas: Urmet24
Seal ei ole selle rihmaga seoses mitte midagi võimalik paigast liigutada. Sest seal ei ole märke.

Kui sa nüüd service manuali lahti võtad 176kw puhul, siis nõuab just märki ajamist. Spetsiaalne abinõu pumba lukustamiseks isegi T40135.
rabzer

 postitati 08.06.19 08:54
Ei vahetatud. Eile sai 120 km umbes sõidetud ja rohkem pole kordunud. Tänud info eest ja nüüd olen targem.
Jann

 postitati 08.06.19 04:46
Kütusefiltrit ka vahetati? Kui mitte, siis on tegu kokkusattumusega ja viga peitub hoopis mujal.
rabzer

 postitati 07.06.19 18:10
Aga mis võiks põhjustada seda? Varem pole olnud siukest asja. Need ainult sai vahetatud täna. Eks varsti lähen sõitma vaatan kas viga kordub.
Urmet24

 postitati 07.06.19 17:50
Seal ei ole selle rihmaga seoses mitte midagi võimalik paigast liigutada. Sest seal ei ole märke.
rabzer

 postitati 07.06.19 17:15
Tere,

Siuke mure, et peale hammasrihma vahetust suri auto peagu välja kui pidurdasin või jõud kadus ära. Ise ei saanud aru mis täpsemalt juhtus. Lugu siis sellest, et sai vahetatud hammasrihm, geneka rihm ja rullikud. Kas vahetamise ajal tuli midagi täpselt paika jätta vms ? Tööd tegi töökoda ja seal öeldi common rail ei vaja kütusepumba jne lukustamist. Varem siukest asja pole olnud. Keegi targem teab mis peab arvestama kui need vahetada. VCDS ei näita midagi imeliku.
Autoks Audi A4 B8 3.0 TDI 2009 176KW

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2009
Täiendanud indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2016
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 18.3% - SQL: 81.7%]