Teema ülevaade |
indreks
|
postitati 12.06.19 18:05 |
Et teema poolikuks ei jääks siis:
Sai tänu oma lollile järjekindlusele ja asjatundjate abile tehtud järgmised asjad:
1. vaakumid tihedaks
2. pihustid puhastatud
3. ühendamata jäetud torud ühendatud
4. ühendamata jäetud pistikud ühendatud
5. paika aetud hamba võrra nihkes rihm
6. vahetatud katkise anduripistikuga jagaja
nüüd liigub nagu peab, kui siis veel süüde lasta täpselt paika rihtida.
|
indreks
|
postitati 02.06.19 16:34 |
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
Kas viga ei vöi olla selles kummi muhvis,millega see pritsung kolde peale kinnitub? |
Käisin täna kõik vaakumid ja torud, skeem näpus üle. Leidsin nii mõndagi ja usun, et sain tihedaks. Aga muutusteta - pöördesse läheb aga see võtab
lünklikult ja kaua aega.
Pakutud on ka veel kütterõhu regulaatorit, proovin selle ka millalgi ära kui saan kuskilt.
|
laurz
|
postitati 31.05.19 16:25 |
Kas viga ei vöi olla selles kummi muhvis,millega see pritsung kolde peale kinnitub?
|
stihl
|
postitati 31.05.19 06:56 |
Vaatamine ei anna seal midagi, seal tuleks diagnosti teha, mis on väga, väga aeganõudev.
Võrreldes tänapäevaste autode vigade otsimisega.
Ja keegi ilmselt ei viitsi sellega tasuta tegeleda.
|
indreks
|
postitati 30.05.19 21:08 |
Tere!
Kas ja kes võiks Tartu kandis ette võtte b3 90a 83kw sättimise? Kõik nagu töötab, käivitub kohe, ei suitse, saasted paigas aga minekut ei ole. Käib ka
koormuse all veidi ebaühtlaselt. Kusjuures ka kohapeal gaasi andes tõusevad pöörded suht vaevaliselt. Kes oleks siinkandis õige mees seda üle
vaatama?
Ja veel huvitav nähtus: tühikäigu pöörded on külmalt madalamad kui soojalt.
|
|