Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
teet82

 postitati 17.05.19 21:51
Tavaline vesi tekitab roostetamist ja see omakorda jõuab salongiradikasse. Ei pea otseselt ummistuma, aga tekib sade seintele, mis takistab soojusülekannet vedelikult metallile ja sealt omakorda õhule.

Selle konkreetse auto puhul pigem pole mõtet remontida, uus roolilatt poest maksab juba pool auto turuväärtusest, lisaks kõik muu. Naiivne oleks uskuda, et nii vana auto puhul piisab ainult klotside vahetusest, vabalt võivad kõigi nelja pidurisadula kolvid roostes olla ja käsipiduritrossid kinni, sellise jama lappimiseks kulub pool päeva juba. Ma loomulikult pole seda autot oma silmaga näinud, aga tihti on neil kered ka juba nii läbi, et kuidagi mõistusevastane tundub sinna raha matta kui aasta pärast niikuinii vanarauda läheb. Ei taha parastada kuidagi, puutun lihtsalt igapäevaselt kokku selliste asjadega.

Ja loomulikult peaks auto igal ajal korras olema, siis ei tule neid pikki kirjandeid omanikult remonditöökojale või vastupidi, et mis kõik vaja teha oleks TÜV läbimiseks, rahakotile ka kergem.
stihl

 postitati 17.05.19 16:03
Tsitaat:
Algselt postitas: Simps
Sinu rumalate soovituste pärast ongi vastu talve foorum teemasid täis, kus rahvas autodes piisavalt sooja ei saa.


Ja nüüd tuleb see hetk, kus sa mitte ainult ei nuta, vaid ka põhjendad?
Rahva hääl kohe räägib.

Aga vist ka seekord ei tule miskit tarka?

.
Simps

 postitati 17.05.19 14:28
Sinu rumalate soovituste pärast ongi vastu talve foorum teemasid täis, kus rahvas autodes piisavalt sooja ei saa.


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Kui temaga praegu väikesi otsi praegu liigud, hoia jahutussüsteem ajutiselt kasvõi tavalist kraanivett täis, ilma veeta ei tohi sõita. Kui kõik on korras, alles siis paned õige, selle punase vedeliku sisse ja vesi välja. Suveaeg meil ju.

stihl

 postitati 17.05.19 11:53
Tsitaat:
Algselt postitas: werta
Tere.

(veermiku detailide remont - klotsid/kettad vah (ehk pääseb tegelikult ka ainult klotsidega), roolilatt lekib, õõtshoova puksid, heitgaas jahutusvedelikus - klapikaane remont). Käima läheb ja sõidab, aga katkise klapikaanega väga ei sõidaks..


Ma arvan küll, et leiad kellegi.
Klapikaane all ilmselt peetkse silmas plokikaant ja sel vast ainult tihend läbi.
Vaevalt, et ta nüüd bensukal kõver on. Kaanetihend katki - see on tavaline. (tihend ise mingi 20e näiteks see)
Vahetus. jah, mingid tunnid võtab + veel mõned väiksemad tihendid lähevad vahetusse, kuna purunevad lahtivõtmisel.

Piduritel vast klotsidest piisab, aga kettadki pole hullkallid, vaata kasvõi seda sama netipoodi. Nende vahetus on lihtne.
Õõtsad on samuti odavad ja A4-jal ei pea pärast isegi sillastendi tegema.

Kui keegi siit huvi ei tunne, sõida mõnesse teise töökotta ja küsi samamoodi pakkumist.
Forss lajatas täispaugu, KÕIK kettad klotsid + kõik õõtsad + kaane remont, mida tõenäoliselt pole vaja.
Kui sa temaga kuumalt pool päeva ringi ei sõitnud.

Kui sa 500e remondi alla kokku paned, vast saab hea ja parem, kui 1500e maksev teine samasugune.

Kui temaga praegu väikesi otsi praegu liigud, hoia jahutussüsteem ajutiselt kasvõi tavalist kraanivett täis, ilma veeta ei tohi sõita. Kui kõik on korras, alles siis paned õige, selle punase vedeliku sisse ja vesi välja. Suveaeg meil ju.

.
antsvolli

 postitati 17.05.19 11:33
Kui on Quattro versioon siis vast tasub remontida, samas kui selle hinnale paned natuke juurde siis saad juba n. Allroadi mis on hoopis teise klassi masin

Mina saadud info põhjal müüksin ta juppideks ja ostaks/liisiks parema liikuri :)
werta

 postitati 17.05.19 11:26
Tere.

Olen 1998.a Audi A4 1.8 turbo omanik. Auto on senimaani enam-vähem kenasti toimetanud, kuid hiljuti toimus olukord, kus jahutusvedeliku temperatuur läks sõidul järsku väga kõrgeks (keema). Kuna autol lõppes ka ÜV, sai viidud Forssi kontrolli ning tänasel päeval on remondipakkumine 1000+€, et saaks auto kasvõi sellisesse korda, et üldse ÜV läbida (veermiku detailide remont - klotsid/kettad vah (ehk pääseb tegelikult ka ainult klotsidega), roolilatt lekib, õõtshoova puksid, heitgaas jahutusvedelikus - plokikaane remont). Käima läheb ja sõidab, aga katkise plokikaanega väga ei sõidaks.. Sai auto ära toodud, kuna sellise raha eest remont ei ole majanduslikult lihtsalt mõistlik.
Minu huvi on hetkel saada konkreetseid soovitusi isehakanud remondimeeste ja väiksemate töökodade osas, kes võiksid teha ära minimaalse vajaliku, et antud auto taas sõidaks ning läbiks ülevaatuse. Soovi korral saan saata diagnostika arve, kus vead kirjas.
Samuti võib anda infot selle kohta, kuhu ja kellele pakkuda autot varuosadeks müügil.
Tänud juba ette.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 56.0% - SQL: 44.0%]