Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
teet82

 postitati 04.08.19 06:35
Haridus võib olla tehniline, aga kui see pole autoalane, siis pole õigust elukutselisi remondimehi "nisanäppudeks" nimetada. Iga mees võtab omal erialal sõna, juhul kui on üldse olemas selline asi. Küsisin konkreetselt, milliseid vigasid võidi teha Sinu arvates, seoses selle turbo kiirema suremisega?
Kui oled tehnilise haridusega, siis peaksid olema kuulunud, et kui masinad ei kulu füüsiliselt, siis ikkagi vananevad moraalselt ja nad ei peagi kestama praeguses kiiresti muutuvas maailmas ja keskkonnanormides, asi pole mingis tarbimisühiskonnas. Pole lihtsalt vaja, et need diislid siin veel mitmekümne aasta pärast ringi tossutaks. Ford ja võib-olla mõned veel on avalikult tunnistanud, et nende uued mootorid kestavadki 100tkm ja kogu lugu, selles pole midagi imelikku, 65tkm on hea tulemus suurel koormusel.
Vahel kuskil foorumis tekib selliseid teemasid, et kas osta roheline jahutusvedelik paaritul kuupäeval Olerex-ist või punane paaris kuupäeval Neste-st, milline oleks parim.. Keegi ei tea ju, inimestel on muud ka teha kui selliste asjadega pead vaevata. Vabandust ja OT lõpp minu poolt siin!
stihl

 postitati 04.08.19 05:01
Tsitaat:
Algselt postitas: alias
Oh sa juudas. Olen siin foorumis läbi aastate märganud, et vahepeal, kui keegi tulebki nõu küsima või midagi kurtma,
siis see sopa loopimine, fa-fa, teised lollid - mina jumal, mis mõnikord käima tõmmatakse on vahepeal üle mõistuse.


Kle, ära targuta, et tõmmatakse ja üle aastate.
Endale sulle ju ka meeldis.

02.08.19 18:24 ma küsisin, et miks sa selle oma salajast marki tordipressi näite siia tõid või mis teema sellega on.
(pärast veel selgub, et tegu on Daciaga, millel turps ei peagi rohkem kestma)

Sa nägid mu küsimust, aga EI VASTANUD ja mõnulesid omaette pihku. (ma samuti nägin, et olid lugenud, sest kasutaja oli foorumis)
Siis nägid ka teedu küsimust, jälle ei vastanud ja taas vaid omaette irvitasid.

Pärast seda hakkasin mina lampi targutama, olen nõus.

Ja lõpuks, kui oma mõnulemised olid ära mõnulenud, siis tulid oma fa-faga ja näpud püsti kaks päeva hiljem tänitama, et sul on "üle mõistuse".
(nagu blond, kes on nabani järve läinud ja siis on tal vesi juba ammu üle mõistuse)

.........

Milline 100 eurone turbo on sinu ülikallile autole kõige parem, ei ütle sulle mitte keegi.

Sest keegi ei viitsi su tänitamist pärast kuulata, kui
- keegi naabrimees leiab veel 2€ odavama
- paned ta valesti peale ja tuled pärast vinguma, et ei kestnud.


.
alias

 postitati 03.08.19 22:02
Oh sa juudas :)
Paarist lihtsast ja konkreetsest küsimusest ja nüüd selline OT.

to stihl 02.08.19 18:24
See näide, mille tõin, oli lihtsalt väike kõrvalpõige ja ei puutu tegelt üldse sellesse, mida ma algselt küsisin.
Võimalik, et selle näite toomine oli viga. Edaspidi targem.
Kuid, kui sellest juba selline saag käima tõmmati, eks ma siis seekord allun provokatsioonile.
See masin on uuest peast tööandja poolt mulle antud. Kõige käredam diisel, mida oli saada. Hooldus 5tuh ja peale seda 1x aastas.
Tihedam hooldus seoses töö iseloomuga. Rikete esinemise tõenäosus oli vaja viia miinimumini.
Tegu N1 kategooria väikese tordipressiga. Diisel on ta sellepärast, et mõnikord vaja vedada
midagi raskemat ja normaalse varustusega bensiinikat ei olnud tol hetkel lihtsalt võtta.
Garantii oli sellel masinal 2a. Probleem ei olnud geomeetrias. Tegu oli Borg&Warner turboga.
Viimase hoolduse ei teinud esindus vaid üks lugupeetud remonditöökoda (garantii oli ju läbi), peale mida,
mingi 2 kuud hiljem see turbo jama tekkiski. Kompressori osa korpuses ja osad labadki murdunud. Paigaldati uus turbo.
Kuna midagi tõestada ei saa, siis ei ole ma remoditöökoda/esindust ka süüdistanud, kuid kahtlused on.
Nemad muidugi väitsid, et kõik kõige paremas korras.
Midagi kompressorisse lennanud ei olevat, õlitus olevat igati korras ja et tegemist ilmselt toote veaga või
tarbimis ühiskonna ja kapitalistliku majanduse tagajärgedega.
Ise samas arvan, et kui õlitus korras ja midagi ei ole ka sisse lennanud, siis see ei ole normaalne, et
65tuh pealt saaks turbo läbi minna. Tõestada siin midagi on ilmselt mission impossible.
Rohkem selle juhtumi teemal sõna ei võta, kuna tegu pole vag grupi tehnikaga.

Milline hiina chra oleks siis kõige kvaliteetsem või kindla peale minek, et kestaks?

to teet82 02.08.19 20:24
Esindust ei ole ma laimand vaid on teatavad kahtlused töid teostanud ettevõtte/esinduse suhtes.
Mis see minu haridus siia puutub? Tehniline BA. Mis siis?
Selle jauramisega on see teema, et kui see vale 100€ tükk peaks mingil põhjusel väga ebasobival hetkel ja
kohas uuesti "imedemaale" sattuma, siis see toob paramatalut kaasa kilode jagu peavalu, närvikulu,
naise näägutamist, laste kisa ja halvemal juhul tunduvalt suurema remodiarve kui see 100€.
Esinduse orig. paigalduse kohta ma oma arvamuse olen eelnevalt juba andnud.
Milleks peab kasutaja teet82 selle asemel, et midagi asjalikku öelda, lahmima?

to stihl 03.08.19 09:56
Esinduste sedalaadi suhtumisega olen kursis. Mootori ja geomeetria ehitusega olen kursis.
Pildil kuvatavaga olen ka ise kokku puutunud, legostanud, puhastanud, komplekteerinud,
tagasi paigaldanud, rõhkusid loginud/seadistanud. Hiljem pole kurdetud.
Profiilis oleva masina mootori olen ise nullist kokku ladunud.
Peale seda ~90tuh sõidetud. Püsib siiani koos, üv ametlik, seega selles maailmas ma päris võhik vast ei ole?

to antsvolli 03.08.19 10:58
Probleemse vag masina turuväärtust arvestades ei ole vesi-metanool pritsel erilist mõtet ja geomeetria tahmumine
ei ole üldse minu algse küsmusega seotud. Selle geomeetria teema on teised abivalmis kaasfoorumlased käima tõmmanud. Mitte mina.

to stihl postitati 03.08.19 13:26
Minu küsimus oli, et mis tootja turbo või chra võiks tänapäeval kõige vastupidavam olla või et millega võiks kõige vähem jamasid tekkida?
Turbo puhul peaks tootja olema siis selline, et ei oleks vaja midagi ümber ehitada/progeda.
Geomeetria, seljas/maas istumine ei ole teemaks.

Olen siin foorumis läbi aastate märganud, et vahepeal, kui keegi tulebki nõu küsima või midagi kurtma,
siis see sopa loopimine, fa-fa, teised lollid - mina jumal, mis mõnikord käima tõmmatakse on vahepeal üle mõistuse.
Seega, ennetamaks hiljem tekkida võivaid probleeme ma targemate käest seekord nõu küsingi.
Võimalik, et minupoolt esitatud küsimus on kaasfoorumlastele ikkagi liiga keeruline, sellele ei ole võimalik ühest vastust anda
või sellele küsimusele ei taheta ühes vastust anda? Kuid, katsume ikka teemas püsida!!
stihl

 postitati 03.08.19 10:26
Hehh, kuna teema juba lappama läks (et ka originaalitootjad "ei oska" nagunii turbosid teha; kuigi viga pole täpselt teada jne), siis on sinutorulastel selle remondiks üldse mingid ülilihtsad lahendused ju olemas LINK , tegu vist B5-ga (???) ja kõik toimib.

Me muidugi ei tea, kas midagi paranes või kas üleüldse viga oli. (youtubega ju üritatakse lihtlabaselt pappi teenida)

Ja keemiasse ma väga ei usu; elus on kas rasked või siis kallid lahendused ikka pigem domineerivad. :P
Pigem ma võtaks ta ikka lahti, vaataks oma silmaga üle ja isegi ehk mingi 10000 kraadi kannatava määrdega ehk sinisilmselt määriks ära selle plaadi ja need võllikesed.

Ja pärast annaks talda aeg-ajalt. MITTE ei sõidaks nii, et: "seljas pole istutud"
Ehk siis tänapäevane auto tahab pigem seljas istumist. Kui 1000 pöördega töristad, siis ei ole öko nagu Volga auto kunagi oli.

Aga jah, aegadel, kui minagi veel ühe teise VAG-i margiesinduse service letis, lips ees ja lõhnastatud, istusin, siis meil oligi käsk, et sellise vea diagnoosimise puhul tuli teha pakkumine uuele turpsile, a`la 1500 euri + töö. (kui ei olnud garantiikas. Kui oli, maksis tehas ise vahetuse kinni ja tahtis vana omale kindlasti tagasi. - Järelikult puhastasid ta saksas ise ära ja müüsid tehasetaastatuna edasi)

Mõni klient ostis uue, enamus kadusid kuhugi ära ja said ilmselt mujalt abi.
Kedagi teeninduses ei huvitanud.

.
antsvolli

 postitati 03.08.19 07:58
Kui see elu nii raske on selle VGTga siis võiks ju mõelda vesi - metanooli pritsele!? Põristad lühikesi otsi ja siis kord nädalas maanteele ja pritsid selle geomeetria puhtaks. Tuleks ju odavam kui iga 30tkm järel turbot lahti kruvida?;)
stihl

 postitati 03.08.19 06:56
Sama siin, et ootaks selgitust.

Keskmine (VAG-i näitel pakun) hooldusvälp on 30 tuhat VÕI 2 aastat, olenevalt kumb enne täis saab. Mitsudel on seal 25t jne, pole oluline.
See auto sõitis vähe. Ehk siis käiski hoolduses täpselt 1 kuni max. 2 korda. (pigem 1)
Esimesel korral tehti mootoriõli, salongikas, vaadati kogu jama üle, kas on kestma jäänud ja aidaa.
Teisel korral vblla uuesti salong, õhk, jne, uuesti kogu jama ülevaatus, ehk ka lisaks veel pidurivedelik. lukkude-hingede määrimine jms. Võibolla esiklotsid, kui raske linnaauto v. üks neljast alla min.

MIDA oleks esindus saanud ennetavalt selle turbo täis tahmamise ennetamiseks teha?

(v.a. muidugi see, et autot müües uurinud, kui palju sõita plaanis on ja et teil oleks bensukas vist parem valik. Mille peale oleks pidanud kuulma ostja loengut teemal, et eeee me siin vaatasime kataloogist, et disla on 0,3L väiksema kuluga maanteel vms)


P.S. Vihjeks, et kui ongi geomeetria viga, siis teed selle ise korda. Pole hullem töö, kui keskosa vahetus. Kulu: cleaner, tihendid, poldid, nagu ikka t. pealemaha.

Endise Tulika Volga pealt kaasaegse diisli rooli istunud autojuhi vähesõitnud ja raua poolest täiesti tutikas turbo, mida esindus külma kõhuga diagnoosibki, kui per...ssesolevat:


http://www.technologie-entwicklung.de/07-vtg-ring_dreckig.jpg

Sest neil pole emafirmast lubatud seda lahti võtta ja nad ei hakka sinu käki pärast oma litsentsiga riskima.
Tegelt käib lihtviisil a`la kolme poldiga algosadeks. Uuel tulevad kõik veel isegi elusalt lahti.

Aga nagu sa pildilt näed, ei "geometriseeru" seal praegu midagi ja viskabki mootorivea sisse.

.
teet82

 postitati 02.08.19 17:24
Tsitaat:
Algselt postitas: alias
Esinduse hooldustööde viga? Seda pea võimatu tõestada.

Et ei läheks jälle asjatuks esinduste laimamiseks, siis ootaks siia mingit selgitust ka. Milliseid vigasid on võimalik hoolduse käigus teha või mitu korda see auto üldse jõudis käia seal 65tkm jooksul? On Sul vastav haridus?

Milleks on üldse vaja jaurata nii pikalt mingi 100EUR pärast, proovid ära ja kui ei kesta, siis järgmise võtad originaali esindusest koos paigaldusega. Kisub sinna "liigne agarus on ogarus" teemaks muidu..
stihl

 postitati 02.08.19 15:24
Tsitaat:
Algselt postitas: alias


Hiljuti oli isiklik kogemus ühe teist marki (diisel) masinaga, mis uuena esindusest ostetud.
Korrektselt esinduses hooldatud, seljas pole istutud, kuid 65tuh pealt turbo laiali. Garantii muidugi läbi.


Ma ei tea ühtegi autot, millel oleks garantii vähem, kui 3 aastat või 100 000km. Emanasti on ikka rohkem.

Kui garantii oli läbi, siis oli 3a kindlasti läbi. Ja aastas 20 tuhat sõitval diislil ongi geomeetria kinni ja esinduse otsuseks > et turbo läbi. (nemad ei hakka sel midagi puhastama)
Diisel ei ole linnas 2km otste sõitmiseks.

Või miks sa selle näite siia tõid?

Ja seda ma ei tahtnud üldse öelda, et kõik on Hiina pas..k.
Pigem, et Hiina asjade kvaliteet on väga heaks läinud. (mul iPhone assembled in China jube hästi toimetab)
Osta ära, kellel ilus nägu on ja kogu video.
alias

 postitati 02.08.19 14:03
See Garrett teema tuli kasutaja stihl vastusest, kus ta soovitas, et kui mitte riskida, siis revalisse või forssi minna.
Ega Reval/Audi AG ja Forss ju turbosi ise tooda vaid müüvad/paigaldavat teiste tootjate tooteid.
Reval ilmselt pakukski Garrett'i toodangut, mis peakski olema OEM toode või toimub Audi AG poolt veel mingi
eraldi Garrett toodete tesimine ja selekteerimine, et nende poolt lõpptarbijale müüdava
toote puhul on tehase praagi tõenäosus viidud olematuks, sellest ka ~2x kõrgem hind?
Kasutaja stihl ehk mõtles, et kogu töö lasta kas revalis või forsis teha, siis mingisugune garantii?
Selle garantiiga on tänapäeval selline asi, et mingi jama puhul, leitakse nagunii 101 põhjust, miks see garantii alla ei kuulu ja
selle pärast ei näe ma põhjust, et miks ma peaksin selle tsirkuse eest veel neile peale maksma.
Turbode hindu vaadates, siis mõne teise tootja toode on tunduvalt kallim kui Garrett, kuid kas selle võrra ka vastupidavam?

See ebay inglise chra on siis Melett?

Hiljuti oli isiklik kogemus ühe teist marki (diisel) masinaga, mis uuena esindusest ostetud.
Korrektselt esinduses hooldatud, seljas pole istutud, kuid 65tuh pealt turbo laiali. Garantii muidugi läbi.
Siiani müstika, et kuidas sai selline asi üldse võimalik olla. Esinduse hooldustööde viga? Seda pea võimatu tõestada.
Kas tänapäevased asjad ongi siis nii ära optimeeritud, et vähegi kestvat asja lihtsalt ei olegi võimalik saada või
on sellesse esindusse lihtsalt sellised nisanäpud sattunud ja ei olegi muud teha, kui pean selle omast taskust kinni maksma?
Olen seda ka mõne teise käest kuulnud, et kunagi isegi lugupeetud B osade tootjate poolt on viimased aastad ikka
täielikku sõnnikut toodetud. Tarbimis ühiskond, midagi polevat teha.
kuno666

 postitati 02.08.19 12:46
Kasutaja weiks a4 peal on see odav hiina sisu ja siiani pole probleeme tal sellega olnud. See garreti turbo võib samamoodi laiali minna niiet ei tasuks sellepärast väga põdeda. Bmw klubis oli ka nendest sisudest pikk arutelu ja seal soovitati neid inglise sisusi mis ebays pakutakse.
alias

 postitati 02.08.19 12:14
Seega kõikide selliste firmade nagu Nerings, Turborail, Meat&Doria, Melett jne poolt pakutavad keskosad on hiina rämps ja
nende soetamine ja paigaldamine on põhimõtteliselt loto?
Kui joppab, siis kestab ja kui ei joppa, siis halvemal juhul lõppeb mootori kap. remondiga?
Seega, kui tahta kindlalt toimivat asja, siis ainuke mõeldav tegevus on osta Garrett?
Sellised tootjad nagu Nissens, BTS Turbo, Mahle, Lucas, Borg Warner ei ole pädevad Garrett tasemel toodet tootma ja nende toodangu soetamine on jällegi loto?
Kogu see teema on selleks, et keegi ehk oskaks, tuginedes kogemustele, öelda, kui see ka paika peab,
et pikemas perspektiivis ei tasu keskosa vahetus ära, kuna risk mingi s*ta sattuda on liiga suur ja
ainuke kindla peale minek on osta terves tükis ainult Garrett turbo ja probleem unustatud?
Muidugi juhul, kui ülejäänud mootori osa on korras aga see ei ole hetkel siin teemaks.
Ei ole leidnud, et Garrett chra'd müüks või kusagil pakuks.
Riskida ei tahaks, kuid samas ei tahaks maksta ka selle eest, mida ei ole otseselt vaja.
Reval müüb ainult kogu turbo (~1300€, mis on ~1/5 masina hetkeväärtusest) ja Forss pakub kas Turboraili või Meat&Doria keskosasid,
millede kvaliteet ja kestvus on jällegi vist loto.
Jah, forss pakub ka tervet turbot, kuid jällegi, kas see on ikkagi mõistlik.
Samas tuginedes eepoolt kirjutatule, et kui riskida ei taha, siis ainuke õige valik saab olla ainult Garrett?

On küll pikk jutt, aga võib-olla kellegil teisel aitab see tulevikus lolli otsust vältida.
stihl

 postitati 01.08.19 17:49
See "poola" oli sümbol. Mis vahet seal on, lõppkokkuvõttes tuleb kõik täna hiinast.

Samaväärse tehase omaga saad vaid originaali Revalist tellides, aga sa ei taha seda hinda teada.

Mina ostaks mingi sellise (kui kojad terved): LINK. (ära erutu, see ei pruugi õige olla, ma ei tea täpseid auto andmeid)

Kirjas, et isegi mingi tootja nimi on: Turborail. Isegi selle oma nime julgevad korpustele graveerida, juba tase. (see ladu24-ja oma tuleb poolakate vahelaost, sellest ka see "telli ise poolast" Transa hind puudub)

Ok, koduleht on vägev, videod, asjad. Videost on turbode tegemisel näha vaid kollaseid käsi; kui vahendajad koosolekut peavad, siis on euromehed ja -naised.

Ehk siis arva ära, kus nad oma komponendid lasevad teha?
Ja ehk saksa kontoritel on sama teema, saksas lukksepa palk veel rohkem kui Itaalias.
Sa ise ka ei tahaks ju Eesti palgaga Itaalias ega Soomes elada?

Mingid usa juutubberid ja influencerid on teinud ka videosid nendest "amazoni" (nad nimetasvad neid nii) turbodest, tellinud neid, võtnud lahti, vaadand, kas lubatud laagrid on sees, paugutanud rada jne, mingit tarka järeldust ikka ei ole.

V.a. see, et kes ei riski, see shampust ei joo.
Kes riskida ei taha, läheb Forssi v. revalisse.

.
alias

 postitati 01.08.19 12:18
Nerings müüb siis kuskil Poolas toodetud toodet? Kes seda Poolas toodab?
Kuda kvaliteediga? Ei tahaks riskida, et ostan mingi hiinaka, mis lihsalt ei kesta.
Masin ise muidu tavakasutuses, millel ei elata seljas.
Kui kojad on terved siis piisab ju ainult chra vahetusest.
Küsimus ongi, et kelle toodanguga oleks kõige väiksem võimalus mingi s*ta otsa sattuda?
teet82

 postitati 31.07.19 15:58
Hiljuti sai pandud üks keskosa 96kW mootorile ja minu meelest oli see enamusel vanematel 1.9 ja 2.0TDI mootoritel sama. Võtsin Automaailmast ja läks 140EUR umbes, Ladu24 oleks umbes 100EUR eest saanud, aga ei olnud aega oodata. Aga see 100EUR on küll selline hind, et mis seal enam mõelda üldse, kestab kaua kestab selle raha eest. Kindlasti oleneb asi ka õlivahetustest ja sõidustiilist, mõni raske jalaga mees peab aastas mitu korda turbot vahetama.
stihl

 postitati 31.07.19 14:09
Tsitaat:
Algselt postitas: alias

Mõni soovitab neringsit samas teine laidab selle maani maha. Mõistlikut otsust on seega raske teha.


Kas see nerins on miski läti pood, mis müüb kõike, mis liigub?

Siis ju ongi nii, et see, kes maha laidab sai si..a osa või ei osanud külge pnna ja see, kes sai toimiva Poola detaili, see kiidab...:D

Aga miks sa ise kohe Poolast ei telli, odavam on ju? Peab seda raha nüüd lõpmatuseni ka Lätti viima?

.
alias

 postitati 30.07.19 16:04
Olen uue turbo keskosa (chra) otsingutel, kuid kas keegi teab öelda, kust või kelle toodet oleks kõige mõistlikum soetada?
Niipalju kui uurinud siis kogemused ja arvamused on seinast seina.
Mõni soovitab neringsit samas teine laidab selle maani maha. Mõistlikut otsust on seega raske teha.
EnricoN

 postitati 04.05.19 14:19
Jah, sama turbo.
EnricoN

 postitati 03.05.19 17:38
Kas B6 1.9TDi 96kw AVF ja 2006 C6 2.0TDi 103kw BRE omavad sama turbot?

Oskab keegi öelda?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 71.9% - SQL: 28.1%]