Teema ülevaade |
kmaur
|
postitati 20.08.18 07:46 |
Tsitaat: | Algselt postitas: rs156
Kui tohib küsida, siis kus lasid tööd teha ning mis ka maksumus oli? |
http://www.kevvaiauto.ee/ ja kõik kokku miskit 700+ raha
|
prj
|
postitati 19.08.18 14:31 |
Lintkaabli viga oli ilmselt sellel.
|
rs156
|
postitati 19.08.18 11:49 |
Kui tohib küsida, siis kus lasid tööd teha ning mis ka maksumus oli?
|
kmaur
|
postitati 19.08.18 11:02 |
Tsitaat: | Algselt postitas: kmaur
Tere,
Sooviks teadjamatelt tõlgendamise abi/nõuandeid seoses kahe veakoodiga 0B5 S-tronic käigukastis.
P174000 - Clutch temperature monitor; short to ground
P176B00 - Gear control: 2nd gear; no regulation
Mõned ajad tagasi hakkas kuvama käikude madalamas otsas veateadet "Gearbox malfunction - you can continue driving". Veateate ilmumise hetkel muud
tähelepanuväärset ei toimugi, jõukadu pole ning käike vahetab kenasti.
Suhtlesin ka Recro-ga ja nemad soovitasid käimarile full recondition teha.
- clutch drum 2,600€
- käigukasti montaa˛/demontaa˛ 450€ või transport Lätti 160€
- võimalik, et uus mehhatroonika plokk (P174000), siis lisandub 1,600€
- vist ka hüdraulika poole õli jne
Kui on vaja teha, siis on aga sooviks teadjamatelt kinnitust, et see on ainus tee mida käima hakata. On mul alternatiive?
Tänusõnad ette!
kmaur |
Kolmas päev veakoodide vabalt, jõudsin sinna pärast järgmiseid töid käigukasti kallal:
- mehhatroonika rem.komplekt (OE)
- käigukasti filter (OE)
- õlipõhja tihend (OE)
- solenoid klapp (OE)
- pistik 2-kont. (OE)
- kaabel (OE)
- DSG filter (OE)
- hüdraulika poole õli
Mehhaanik, kes tööd teostas ütles, et vana õli olla olnud nii korralik, et oleks võinud uuesti ringlusesse saata - läks ikkagi vahetusse. Siduripakiga
pole midagi lahti ja käigukast vahetab käike pärast pisiremonti nagu kulda. Hoian pöialt ja loodan, et jääb püsima.
Muretuid kilomeetreid,
Kmaur
|
rs156
|
postitati 05.08.18 13:07 |
Soovitan ESRemapsist uurida, nemad on Eesti Recro partner ning pakuvad teenust, kus viid auto sinna ning kõik muu tehakse ise - tagasi saad sõitvana
ning taastatud kastiga.
Lisaks, vähemalt mälu järgi, oli koguhind neil odavam kui sinu pakutud osad kokku
|
KsenoonE
|
postitati 03.08.18 21:22 |
Võid Hõbenoolest küsida mis arvavad asjast kuid arvan et Lätis tehakse soodsamalt
|
kmaur
|
postitati 03.08.18 21:10 |
Nüüdseks see selge jah
Pigem on minu küsimus kas Recro poolt pakutu/soovitatu on see kõige parem variant ja kui kord seal tehtud, siis jääb ka asi korda. Äkki on kodukamaral
spetsialiste, kes sama asja ära teevad...
|
KsenoonE
|
postitati 03.08.18 21:01 |
Eks see varem v hiljem s-tronicuga tuleb ette võtta (kap rem siis)
Hunnik s#¤%a on see kast
Märkus moderaatorilt: Edaspidi püüab ise oma sõnavara kontrollida!
|
kmaur
|
postitati 03.08.18 19:37 |
Tere,
Sooviks teadjamatelt tõlgendamise abi/nõuandeid seoses kahe veakoodiga 0B5 S-tronic käigukastis.
P174000 - Clutch temperature monitor; short to ground
P176B00 - Gear control: 2nd gear; no regulation
Mõned ajad tagasi hakkas kuvama käikude madalamas otsas veateadet "Gearbox malfunction - you can continue driving". Veateate ilmumise hetkel muud
tähelepanuväärset ei toimugi, jõukadu pole ning käike vahetab kenasti.
Suhtlesin ka Recro-ga ja nemad soovitasid käimarile full recondition teha.
- clutch drum 2,600€
- käigukasti montaa˛/demontaa˛ 450€ või transport Lätti 160€
- võimalik, et uus mehhatroonika plokk (P174000), siis lisandub 1,600€
- vist ka hüdraulika poole õli jne
Kui on vaja teha, siis on aga sooviks teadjamatelt kinnitust, et see on ainus tee mida käima hakata. On mul alternatiive?
Tänusõnad ette!
kmaur
|
|