Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
kmaur

 postitati 20.08.18 06:46
Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
Kui tohib küsida, siis kus lasid tööd teha ning mis ka maksumus oli?


http://www.kevvaiauto.ee/ ja kõik kokku miskit 700+ raha
prj

 postitati 19.08.18 13:31
Lintkaabli viga oli ilmselt sellel.
rs156

 postitati 19.08.18 10:49
Kui tohib küsida, siis kus lasid tööd teha ning mis ka maksumus oli?
kmaur

 postitati 19.08.18 10:02
Tsitaat:
Algselt postitas: kmaur
Tere,

Sooviks teadjamatelt tõlgendamise abi/nõuandeid seoses kahe veakoodiga 0B5 S-tronic käigukastis.

P174000 - Clutch temperature monitor; short to ground
P176B00 - Gear control: 2nd gear; no regulation

Mõned ajad tagasi hakkas kuvama käikude madalamas otsas veateadet "Gearbox malfunction - you can continue driving". Veateate ilmumise hetkel muud tähelepanuväärset ei toimugi, jõukadu pole ning käike vahetab kenasti.

Suhtlesin ka Recro-ga ja nemad soovitasid käimarile full recondition teha.

- clutch drum 2,600€
- käigukasti montaa˛/demontaa˛ 450€ või transport Lätti 160€
- võimalik, et uus mehhatroonika plokk (P174000), siis lisandub 1,600€
- vist ka hüdraulika poole õli jne

Kui on vaja teha, siis on aga sooviks teadjamatelt kinnitust, et see on ainus tee mida käima hakata. On mul alternatiive?

Tänusõnad ette!
kmaur


Kolmas päev veakoodide vabalt, jõudsin sinna pärast järgmiseid töid käigukasti kallal:

- mehhatroonika rem.komplekt (OE)
- käigukasti filter (OE)
- õlipõhja tihend (OE)
- solenoid klapp (OE)
- pistik 2-kont. (OE)
- kaabel (OE)
- DSG filter (OE)
- hüdraulika poole õli

Mehhaanik, kes tööd teostas ütles, et vana õli olla olnud nii korralik, et oleks võinud uuesti ringlusesse saata - läks ikkagi vahetusse. Siduripakiga pole midagi lahti ja käigukast vahetab käike pärast pisiremonti nagu kulda. Hoian pöialt ja loodan, et jääb püsima.

Muretuid kilomeetreid,
Kmaur
rs156

 postitati 05.08.18 12:07
Soovitan ESRemapsist uurida, nemad on Eesti Recro partner ning pakuvad teenust, kus viid auto sinna ning kõik muu tehakse ise - tagasi saad sõitvana ning taastatud kastiga.

Lisaks, vähemalt mälu järgi, oli koguhind neil odavam kui sinu pakutud osad kokku :)
KsenoonE

 postitati 03.08.18 20:22
Võid Hõbenoolest küsida mis arvavad asjast kuid arvan et Lätis tehakse soodsamalt
kmaur

 postitati 03.08.18 20:10
Nüüdseks see selge jah :)
Pigem on minu küsimus kas Recro poolt pakutu/soovitatu on see kõige parem variant ja kui kord seal tehtud, siis jääb ka asi korda. Äkki on kodukamaral spetsialiste, kes sama asja ära teevad...
KsenoonE

 postitati 03.08.18 20:01
Eks see varem v hiljem s-tronicuga tuleb ette võtta :P (kap rem siis)
Hunnik s#¤%a on see kast

Märkus moderaatorilt: Edaspidi püüab ise oma sõnavara kontrollida!
kmaur

 postitati 03.08.18 18:37
Tere,

Sooviks teadjamatelt tõlgendamise abi/nõuandeid seoses kahe veakoodiga 0B5 S-tronic käigukastis.

P174000 - Clutch temperature monitor; short to ground
P176B00 - Gear control: 2nd gear; no regulation

Mõned ajad tagasi hakkas kuvama käikude madalamas otsas veateadet "Gearbox malfunction - you can continue driving". Veateate ilmumise hetkel muud tähelepanuväärset ei toimugi, jõukadu pole ning käike vahetab kenasti.

Suhtlesin ka Recro-ga ja nemad soovitasid käimarile full recondition teha.

- clutch drum 2,600€
- käigukasti montaa˛/demontaa˛ 450€ või transport Lätti 160€
- võimalik, et uus mehhatroonika plokk (P174000), siis lisandub 1,600€
- vist ka hüdraulika poole õli jne

Kui on vaja teha, siis on aga sooviks teadjamatelt kinnitust, et see on ainus tee mida käima hakata. On mul alternatiive?

Tänusõnad ette!
kmaur

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 50.4% - SQL: 49.6%]