Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
A6 C6 Q 3.0TDI vibratsioon sõidu ajal
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: anduke88[/i] Aa, see vasaku tagumise ratta teema. Rummud, kettad käisid stendis. Rummud olid okei, kuid tagumine vasak ketas oli kõver. Kuna ketas väga korralik, treiti sirgeks. Pandi alla tagasi, tol hetkel muidugi vibra veel oli alles (seega vahet pole kas ketas kõver või mitte, kui ikka mootoripadjad ära siis vibrab auto täpselt samamoodi edasi), kuid siis ei läinud enam nö vasak tagumine rehv soojaks, millest ennem juttu oli. Seega vasaku rehvisoojenemise mure oli vasakus tagumises kettas mis oli kõver. Aga see jääb siiski küsimärgiks, et miks ta kõver oli? Ja et ainult üks...sõidaks mingist kergest "järvest" läbi tulikuumade ketaste-klotsidega saaks aru kui kõik on korraga kõverad, aga et ainult üks nii oli - veider. Revalist abi ei saanud, sealt infot ei tulnud, va see, et tooge auto meile kuna neil pole "tehnilist võluvahendit", et siis hakkame viga välja selgitama veaotsingu käigus ja suudame oma spets mõõteseadmetega tuvastada piirkonna, kust vibratsioon tekib. Ning ma ei näinud seetõttu mõtet Revalisse minna (sh ka seetõttu et juba niipaljudes erinevates kohtades ja punktides käinud, kuhu raha "niisama" matnud), sest jah, abi oleks võinud küll saada (ja äkki ka kiirelt) kuid pigem mõtled sellele, et äkki otsivad seal mitmeid päevi viga ja teevad oma teste....lõpuks veaotsingu arve on juba pool auto väärtusest - ei näinud mõtet minna võimaliku suure arve peale "arve suuruse täringuid veeretama". Muidugi, võibolla alternatiiv oleks olnud, et mehed oleks esimese 10 minutiga juba vea tuvastanud ja asi oleks tahe olnud. Kui mootorit vaadata, siis vigaste patjadega sujuvalt gaasi andes ta ei viska, vaid hakkab mootorit viltu kergitama sujuvalt, aga siis panedki tähele et kuidagi veidralt liiga palju liigub mootor. Andes gaasi kohe vastu põrandat, vat siis viskab koheselt mootori poolviltu ning teine katse on täispöörded maha lastes poole/veerandi peal uuesti pedaal vastu põrandat lüüa - no selliselt kappas korralikult mootor, niiet tahtis juba õue tulla. Ei olnud millegagi mõõta, aga tundus, et liikus hetkega umbes 5-10 cm. Ime et kapotti mõlki ei löönud :D Korras padjaga sujuvalt gaasi andes praktiliselt ei märkagi et mootor liigub kapoti all. Pedaali põhja lüües tõstab sujuvalt hästi vähekene vasakut nurka ja liigub sujuvalt tagasi. stonestick, kui ühtlaselt sõidad, vaata mis teeb vibra ja vaata kus on mootori pöörded ja kui pedaali annad, mismoodi pöörded liiguvad. Kuigi tagant järgi on mul raske meenutada, mis ta tegi näiteks maanteel, kui 6. käik sees ja läksid möödasõidule kus vahetas käigu 4. peale. Ühesõnaga kui mootor nii teeb, siis aeg padjavahetus ette võtta: https://youtu.be/711n9fgep_0?t=169 [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
A6 C6 Q 3.0TDI vibratsioon sõidu ajal
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
37.5%
- SQL:
62.5%
]